Πέμπτη 23 Αυγούστου 2007

ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΩΝ

Ξέρω ξέρω είμαι απαράδεκτη που ενώ υποσχέθηκα post είμαι άφαντη…κάτι σαν τον Καραμανλή κι εγώ κι όλο το πολιτικό σινάφι.
Διάβασα το εξής καταπληκτικό και το αντέγραψα από την τρελή αγελάδα γιατί με άρεσε!

“Αν ο Καραμανλής δεν μπορεί να δώσει αυτά τα οποία υπόσχεται για μετά τις εκλογές τότε αυτό λέγεται απατεωνιά. Αν μπορεί να τα δώσει και αντί να τα δώσει πάει σε εκλογές τότε αυτό λέγεται και πάλι απατεωνιά, γιατί δεν έχει λόγο να πάει σε εκλογές, αλλά επιπλέον λέγεται και εκβιασμός!”

Έτσι είμαι κι εγώ μάλλον και ίσως όλοι οι Έλληνες οπότε απλά παίρνουμε αυτό που μας αξίζει.

Πάντως για το θέμα εκλογές ένα έχω να πω…μπράβο στον Πρωθυπουργό που κατάφερε μετά από 3.5 χρόνια βαρεμάρας να σηκωθεί και μάλιστα με καύσωνα και να προκηρύξει εκλογές. Εγώ δεν το πίστευα να πω την αμαρτία μου. Έτσι που τον έβλεπα τόσα χρόνια να βαριέται και να καλοπερνάει λύνοντας ασταμάτητα Sudoku (πληροφορίες έγκυρες εκ των έσω). Μεγάλη απόφαση.

Προσπαθώ να ξεφύγω από το κυρίως θέμα του post το οποίο είναι ότι και εγώ όπως και ο προλαλήσαν βαρέθηκα με αυτό το καύσωνα και με την pstn γραμμή του σπιτιού μου να σηκώσω τα πολυπόθητα post.

Μέχρι και το καλώδιο της φωτογραφικής μου μηχανής ξεχνάω να βάλω στη τσάντα μου ώστε να μεταφέρω της φωτό στη δουλεία…πάντως την φωτογραφική την έχω μαζί μου…μήπως να ερχόσασταν από δω να τις δείτε να σας περιγράψω και τα παραλειπόμενα????

Πολύ ζέστη κάνει και έχω αποσυντονιστεί ταμάλα.

Δεν υπόσχομαι τίποτα…μάλλον όχι υπόσχομαι πως μόλις δροσίσει θα δείτε τα gossip του καλοκαιριού.

Για την ώρα αφήστε με να ασχοληθώ με τα πολιτικά δρώμενα γιατί είμαι και γνωστό κομματόσκυλο η γυναίκα!

13 σχόλια:

koulpa είπε...

Χαχαχα.. ποτέ μη κάνεις σήμερα ότι μπορείς να αναβάλεις για αύριο..:)
Με έχει εκνευρίσει να βλέπω στην tv το γουρουνάκι και το κουνελάκι να προσπαθούν να μυμηθούν τους προγόνους τους..:):)
Καλησπέρα..και όλα θα γίνουν εκτός από αυτά που δε θα γίνουν..:):)

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

ΕΣΕΝΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΣΕΝΑ ΘΕΛΟΥΜΕ
Η ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ
Η ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ
ΓΚΟΡΤΣΟΣ ΓΚΟΡΤΣΟΣ!

geokalp είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
geokalp είπε...

τελικά ξεκίνησες από τα δυσάρεστα...
αλλά μάλλον το έχεις στο αίμα σου..

P.S. αναμένουμε μέχρι και προεκλογική αφίσα!

mpoumpoula είπε...

@koulpa
telika eisai o anthropos mou!
xaxaxaxaxa ola tha ginoun ektos apo auta pou den tha ginoun xaxaxaxa
ataka theiki

@st
ego ego eimai o gkortsos!
psifiste me kai tha balo ta blog sas kai sto dromo se gigantoothones

@geokalp
...me euxaristo tono omos!

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

να σε πω! Το δικό το μπλογκ γινεται να το βαλεις σε γιγαντοαφισα στην Χανθ επι της Τσιμισκης?'Η αν δεν μπορείς εκεί και στο Λευκό Πύργο να κοιταει την Νικης καλά ειναι!!

mpoumpoula είπε...

@st
kalitera stin tsimiski file stathi sti nikis tha to xtipaei o ilios
ax bre pos se skeftomai

harisheiz είπε...

Thanks για την αναφορά, Φιλιά στη Θεσσαλονίκη όπου πέρασα 7 υπέροχα χρόνια!

Ανώνυμος είπε...

Μάλιστα , πάντως αυτές οι εκλογές βλέπω σε κανέναν δεν αρέσουν , πάνε τα χρόνια τα παλιά που ο κόσμος φανατιζόταν και έτρεχε...τώρα ξέρουμε οτι Μπλε & Πράσινο= ένα κι τ΄αυτό !
Δεν αλλάζει τίποτα πέραν απο τα πρόσωπα τους...(σκατομούρες όλοι τους).

Την καλημέρα μου , ο κάυσωνας μας έκανε ρεμάλια -τεμπέλιδες-αδιάφορους.

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

μπουμπουλα εγω,η Αννα και η γατα μας σε εχουμε ψηφισει ηδη!!

mpoumpoula είπε...

@harisheiz
nomizo pos ta kala prepei na akougontai kai auto pou egrapses itan pragmatika poli kalo.
Ante se perimeno sti thessaloniki na se keraso mpougatsa me anamniseis!

@trelogantasmeni
emena to xroma tou kinimatos mou tha einai kati se kitrino i aspromauro...mi xaso kai ta paokia!

@st
3 psifoi + 1 dikia mou + 1 tis mamas = 5
xalarana mpaino sti vouli!
thanks kai ti gata tha tis kano doro ena leuko pirgo me gourmet trofi!

Ανώνυμος είπε...

Καθόμουνα χθες στο τραπέζι ενός cafe στο κέντρο της πόλης περιμένοντας να πάρω τον πρωινό espresso μου προκειμένου να ανοίξει το μάτι και να αρχίσω να κοινωνικοποιούμαι. Ακριβώς δίπλα καθόντουσαν νέα γιαγιά και εγγονός 12-13 χρόνων περίπου. Η γιαγιά λοιπόν τον ρωτάει τί θα ψήφιζε αν είχε ήδη δικαίωμα ψήφου. Μου έκανε εντύπωση το βλέμμα του μικρού και η απάντηση που έδωσε γι'αυτό και την παραθέτω: "Και ποιόν να έχω τώρα εγώ ανάγκη; Αν δεν δουλέψει ο μπαμπάς μου σε δύο δουλειές που κάνει ήδη, εγώ ούτε διακοπές θα μπορώ να πηγαίνω, ούτε το φροντιστήριό μου να πληρώνω, ούτε καινούργια ρούχα να πάρω, ούτε να έχω ένα χαρτζιλίκι να μπορώ να βγαίνω μία βόλτα με τους φίλους μου. Τον μπαμπά μου θα ψήφιζα!"
Από μικρό κι από τρελλό...

tzonakos είπε...

Mου φαίνεται οτι το sukoku βλάπτει τις Διακοπές. Βάζει σφήνα εκλογές και μάλιστα εν μέσω πύρινης λαίλαπας.
Ημουν τυχερός. Οπου πήγα δεν είδα φωτιές. Ουτε και μετά που έφυγα κάηκε κάτι. Στη Θήβα ειδα ενα μεγάλο κομματι δάσους καμμένο και στη Βουρβουρού μου παν οτι πήρα φωτιά λιγο πριν περάσω απο κει αλλα δεν ειδα τίποτα περνώντας.
Να γιατι μ αρέσει η θάλασσα.
Δεν καίγεται.
.