Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2007

ΟΜΟΡΦΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΙΙ

Μετά την Μαρτινίκα και τις άπειρες βόλτες σε όλα τα αξιοθέατα του νησιού, αποφασίσαμε να κάνουμε το πρώτο μας ταξιδάκι για να δοκιμάσουμε και την πλεύση του ιστιοπλοϊκού…

Πήγαμε στη St Lucia.


Την St. Lucia οι περισσότεροι τη γνωρίζετε χωρίς απαραίτητα να το ξέρετε! Είναι ο τόπος όπου γυρίστηκαν οι πειρατές της Καραϊβικής. Τα βουνά PITON όπου γυρίστηκαν οι μάχες στην ταινία, είναι περισσότερο επιβλητικά από ότι φαντάζεστε.



Αράξαμε αρώδου στο Marigot Bay και βγήκαμε στο Marigot Beach Club hotel & Dive Resort.

Γνωρίσαμε το ιδιοκτήτη τον Andrew, ο οποίος ήξερε και το "εφκαριστώ πολύ" και το "καλημερα" στα ελληνικά και αφού φάγαμε, πήγαμε στο bar και σκάσαμε στο ποτό!

Το πολύ καλό ήταν ότι με συμπάθησε πολύ και μου έκανε δώρο ένα τεράστιο κοχύλι απο αυτά που σφυρίζουν κιόλας...το πολύ κακό είναι ότι δεν το χω πια...είναι μέρος της ατυχίας και αυτό, που θα αναλύσω αργότερα

Μας κέρασε και ένα σφηνάκι το οποίο δεν θα το συνιστούσα ΠΟΤΕ και σε κανέναν…χάσαμε τη μπάλα, αμέσως μετά περάσαμε με το βαρκάκι απέναντι από το ξενοδοχείο, σε ένα μπαρ που ήταν εν πλώ και παίζαν μουσική live κάτι reggae τύποι…χορέψαμε και ήπιαμε μέχρι τελικής πτώσεως και ύστερα ψάχναμε το ιστιοφόρο μας για να κοιμηθούμε….

Την επόμενη μέρα αφού κάναμε μπάνιο σε μια υπέροχη παραλία αποφασίσαμε να επιστρέψουμε στη Μαρτινίκα...άλλωστε ήταν μόνο 8 ώρες πλέυση!

...to be continued


14 σχόλια:

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

Σαντα Λουτσία! Μαρτινίκα...
Περασες και απο Τζαμεικα και Πορτ Ρογιαλ?
Όλο το Σπανις μειν που λεγε και ο Κοκκινογενης!

Maria Mikro Analogo είπε...

Αυτά είναι... τι ταξίδια μας κάνεις ρε μπουμπούλα; Να περνάτε πάντα τόσο όμορφα καλή μου! :-) Εννοείται πως περιμένω πώς και πώς τη συνέχεια...

daf είπε...

Μπουμπούλα βλέπω συνεχίζεις το τροπάρι σου με τα βίντεο σε εξωτικά μέρη. Καλάααααα.. Έχεις βαλθεί να μας τρελλάνεις εσύ δηλαδή! Καλάααα ξανάααα... Η εκδίκησή μου θα είναι σφοδρή ! Και δεν θα προλάβεις καν να ανατινάξεις το σάιτ σου όπως ισχυρίζεσαι !

Σ΄αφήνω να πάω να φάω τις σαρδέλες μου. Είναι το πλησιέστερο σε θάλασσα και καλοκαίρι που μπορώ να σκεφτώ Μ' ΑΥΤΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΑΖΕΙΣ!!!!

Niemandsrose είπε...

σου έχω πει πόσο σε μισώ και ότι εύχομαι να πάθεις ψαλίδα στα μαλλιά και κυτταρίτιδα στα μπουτάκια; στο έχω πει;

mpoumpoula είπε...

@st
Μη βιάζεσε ανυπόμονε...έχει πολλά post ακόμα μέχρι να τελειώσει το ταξίδι μου!
@μαρία
... να περιμένεις , νομίζω αξίζει το κόπο!
@daf
...φαε τις σαρδέλες σου και μη μιλάς

@niemandrose
κοιτα κυτταρίτιδα έχω ήδη στα μπουτάκια, την ψαλίδα πάλι μόλις την έκοψα...κι εγω σ'αγαπάω!χαχαχαχα

Ανώνυμος είπε...

...να σου πω, τις ημερομηνίες που μιλάγαμε στο τηλέφωνο, όποτε καταφέρναμε τέλος πάντων, θα τις γράψεις? Να νιώσω και γω part of the story ρε παιδί μου...

boutsoukas είπε...

Yparxoun polla akomi pio oraia meri pou exeis na mas perigrapseis mpoumpoulitsa. Perimenoume enagonios ti synexeia kai veveos ta sms pou antallasame sti diathesi sou anytime... (se periptosi pou exeis kapoio keno)
Ta video einai extra xalarotika. Thanks!

kanataki είπε...

και μετά εγώ φταίω έκλεισα τις διακοπές,ε????


υγ αφερέγγυα!
υγ που μου μιλάς για διακοπές που δεν πήγα.....

koulpa είπε...

ΖΗΛΕΥΩ...(εχεμ..με την καλή ένοια):):)
Θα μας τσιτσιρίζεις όλο το χειμώνα με τις συνέχειες?:):) Aντε χαλάλι.. άντε να ξεπίξω από τη δουλιά να πάω κάνα αγώνα (έστω στον αργοσαρωνικό που αντέχω) να ανοιξει λίγο το μάτι μου..:):)
Nα μη ζηλεύω και ΤΟΣΟ:):)
Καληνύχτα:):)

geokalp είπε...

τα κατάφερα και το είδα το video!
Kαι λες ότι στην πραγματικότητα είναι καλύτερα...

mpoumpoula είπε...

@lilou
είσαι part of the story εσύ, θέλω δεν θέλω.χαχαχαχαχα

@boutsouka
μάλλον δεν θα χρειαστώ τα sms σκέφτηκα να μην εμβαθύνω τόσο πολύ...άλλο έχω στο μυαλό μου!!!

@tsaperdona
αυτά χρυσή μου τα έκανα το 2004 και τώρα απλά τα θυμάμαι!!!!Δεν κανονίζω διακοπές εγώ απο τωρα για το 2012.χιχι

@koulpa
δυστυχώς κουλπα όλο το χειμώνα...κάπου την άνοιξη θα τελειώσω...πριν πιάσουν οι ζέστες!!!!
Άλλωστε το ταξίδι μου τότε διερκησε 6μήνες!

@geokalp
Επιτέλους...όχι απλά καλύτερα εδώ βλέπεις μόλις ενα 10%!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Πήγες σε αυτά τα υπέροχα μέρη???? Θα μας στείλεις στον ψυχολόγο!! lol

mpoumpoula είπε...

@laxanaki
πήγα λαχανάκι μου και αντι για το ψυχολόγο λέω να σας στείλω εκεί κανένα ταξιδάκι...έστω και μέσω H/P.

tzonakos είπε...

Αχχχ αααχχχ... χάλια, χάλια, τι να λέω, άτυχη ήσουν.