Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2007

Fight For Kisses

Άλλη απίστευτη διαφήμιση!

28 σχόλια:

koulpa είπε...

χαχαχα.. κάνε παιδιά να δεις καλό..:):)
Την καλησπέρα μου:):)

GeeBee είπε...

emmesws moy proteineis na ginw official video provider toy blog soy? :-)

mpoumpoula είπε...

@gbenec
amesos oxi emmesos
xaxaxaxaxa

Maria Mikro Analogo είπε...

χαχαχαχαχαχα!!!!!! Απίστευτη διαφήμιση! Το μωρό είναι όλα τα λεφτά όμως... :-)

koulpa είπε...

Τι έγινε.. παίζουμε;:):)

mpoumpoula είπε...

καλό είναι????

koulpa είπε...

Και το προηγούμενο με τα σκάφη.. και αυτό.. πιό λητό.. πιάνει λιγότερο χώρο.. μμμ ναι καλήτερο.

tzonakos είπε...

Φοβερή !!!

mpoumpoula είπε...

ωραια κουλπα το πάνω το βρήκαμε...
τζονακο...ποια????

koulpa είπε...

Το κοριτσάκι κοκκίνισε από ντροπή ή το έκαψε ο ήλιος;:):)

koulpa είπε...

μμμμ πιό εικαστικό..

mpoumpoula είπε...

αποφάσισα έτσι...
τι λες???

koulpa είπε...

Γαλήνη; θα ήθελα να ήμουν εκεί μεχρι να σιχαθώ τον εαυτό μου..
Θα συμφωνήσω.. έχω και την πετριά..:):)

mpoumpoula είπε...

ποια έχεις?????την πετριά??? τι είναι τουτο?????
εκεί δεν σιχαίνεσαι ΠΟΤΕ τον εαυτό σου!

koulpa είπε...

Έχω την πετριά με το αγκυροβόλιο.. δε θέλω να πατάω γη.. δε ξέρω.. φαντάζομαι ότι αν μείνεις αρκετά.. παντού μπορείς να σιχαθείς τον εαυτό σου.. δυστυχώς δεν έχω καταφέρει να το αποδείξω.. δεν έμεινα ποτέ αρκετά.. νευρικές παρέες γαρ..:)

mpoumpoula είπε...

...όχι εκεί believe me!
μουτσ

koulpa είπε...

Ελπίζω να έχω κάποτε την ευκαιρία να το διαπιστώσω.. mach mouch:):)

Maria Mikro Analogo είπε...

Σας έχασα λίγο αλλά για την φωτό "η γαλήνη μου" θα συμφωνήσω απόλυτα! :-) Καλημέρες και φιλιά.

Ανώνυμος είπε...

Xaxaxa είναι φοβερή διαφήμιση!! Καλημέρα!!!

geokalp είπε...

με κόρες τέτοια προβλήματα πάντως δεν έχεις!

Shades είπε...

Καλημέρα είπαμε; δεν είπαμε..
Καλημέραααααααα:)

mpoumpoula είπε...

@maria
καλημέρα μαράκι

@laxanaki
καλημέρα...φοβερή δεν λές τίποτα...μη σου τύχει

@geokalp
με τις κόρες συμβαίνει το αντίθετο νομίζω...παίζουν καάτε με τη μαμά!!!

@Shades
καλημέρα καλό μου!

ΦANTAΣΙόΠΛΗΚΤΟΣ... είπε...

ΑΠΛΑ ΑΨΟΓΗ...ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ...ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ...

mpoumpoula είπε...

καλώς μας ήρθες φαντασιόπληκτε
Καλημέρα κι απο μένα!

Ανώνυμος είπε...

Πως και δεν έβαλαν από κάτω "no babies were harmed during this spot!!" loool

mpoumpoula είπε...

xaxaxaxa
δεν ξέρω καν αν παίχτηκε...δεν νομίζω να δόθηκε έγκριση για τέτοιο διαφημιστικό...αυτά τα ετοιμάζουν οι διαφημιστικές για εσωτερικό fun συνήθως!

Skouliki είπε...

xaxax πολυ καλο !!!

καλως σας βρηκα

mpoumpoula είπε...

βρε καλως το σκουλικάκι!