Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2007

...ξεσπάει ο τυφώνας?????

Είμαι σπίτι παρέα με το σκατό νηπιαγωγείο και υποφέρω εδώ και 12 ώρες...

Καταριέμαι την ώρα και τη στιγμή που δεν πήρα ασύρματο internet και laptop για να μη χρειάζεται να τρέχω...

Ευτυχώς ο υπολογιστής δεν απέχει πολυ απο την τουαλέττα και καταφέρνω να ξεχνιέμαι λίγο...
Πολύ ταλαιπωρία...αυτό είναι που λένε "να τρέχεις με το σκατό στο κώλο"!


Πω πω πάει το επίπεδο το ισοπέδωσα...

Λές να 'ναι ο τυφώνας που ξεσπάει????
Αλλιώς το είχα φανταστεί!!!!!!!

24 σχόλια:

geokalp είπε...

με μπέρδεψες!
(και νόμιζα ότι μόνο εγώ τα κάνω κάτι τέτοια!)

mpoumpoula είπε...

@geokalp
και μένα με μπέρδεψα να σου πω την αλήθεια...τυφώνας στον εγκέφαλο, τυφώνας και στο έντερο...λογικό είναι!

Skouliki είπε...

αν κανεις δεν μυρισε κατι..ολα φινα !!

Ανώνυμος είπε...

mpoumpoula πρέπει να είσαι πολύ sexy σήμερα μ'αυτό που σου συμβαίνει! εμένα μου τό'χε πει μια τσιγγάνα: "θα πας ή από πέσιμο ή από χέ*****" κι από τότε άρχισα να τρώω μόνο οξυγόνο για να προλάβω τα χειρότερα.

koulpa είπε...

Παπα..ακολούθησα το link και πέθανα (να μη πω χέστικα..) στο γέλιο.. Κι εγώ άλλο τυφώνα φαντάστικά στα προηγούμενα επισόδια..:):)
Την καλησπέρα μου και περαστικά:)
[Nα περιμένω νεα σου (και σχέδια) αφού περάσει ο τφώνας;]

daf είπε...

Κι εγώ είχα ένα μικρό τυφώνα το πρωϊ αλλά δεν είμαι σπίτι, είμαι δουλειά. Ευτυχώς που οι τουαλέτες του τμήματός μου είναι στο υπόγειο του κτιρίου και δεν ακούγεται τίποτα. Το κτίριο στο Β' Παγκόσμιο ήταν λέει αρχηγείο των ναζί και στο υπόγειο κάνανε βασανιστήρια - οπότε καταλαβαίνεις ότι και να μη θες να πας για χέσιμο μόλις κατέβεις κάτω στις τουαλέτες σου 'ρχεται ενα κάτι...

Shades είπε...

Χαχαχαχα!!! το λίνκ η καλύτερη καταγραφή σκατού που έχω διαβάσει!!!
Η γιαγιά μου έλεγε όταν έχεις "του νηπιαγωγείου" θέλει τσάι.
Περαστικά και σε σένα και σε όσους είναι σπίτι.

mpoumpoula είπε...

@skouliki
ευτυχώς είμαι μόνη...για την ώρα!!!

@koulpa
σαφως αφού περάσει ο τυφώνας...για φαντάσου να τρέχω με το κατσαβίδι στο χέρι...ο μανιακός δολοφόνος της χέστρας!!!!!

@daf
αχαχαχα δεν το ξερα αυτό. Γι'αυτό το τελευταίο καιρό είσαι σαν τη γκεστάπο όταν λες θέλω να πάω τουαλέττα?????χαχαχαχαχα

@shades
coca cola τσαι φρυγανιές λαπά(μπλιαχ)...εχω δοκιμάσει τα πάντα....μέχρι και με ultrex λούστικα.χαχαχαχα

Maria Mikro Analogo είπε...

χαχαχαχαχαχαχα!!! Και θέλεις σ΄αυτή την κατάσταση να σε πάω Παρίσι; Καλά για disneyland ούτε κουβέντα, θα μας πάρουν αμπάριζα όλα τα πιτσιρίκια κι άντε να ξεμπλέξουμε μετά... Κρίμα και είχα φτιάξει και βαλίτσες... :-Ρ Περαστικά μπουμπούλα μου! Εύχομαι ο εντερικός τυφώνας να περάσει γρήγορα. Το λινκ δε, όλα, μα ΟΛΑ τα λεφτά! :-)

Shades είπε...

Δεν κάνει το ultrex για δοκίμασε δύο σ' ένα κι αν δεν δεις αποτέλεσμα logo και καθάρισες μια και καλή!!!

mpoumpoula είπε...

@shades
για logo με βλέπω!!!!!!!

koulpa είπε...

Kαφέ με λεμόνι δοκίμασες (μπλιαχ μλπιαχ); Εγώ μια φορά έπαθα τέτοιο πανικό.. αλλά για τα καλά.. δυσεντερία.. εν πλω με αντιτορπιλικό.. με μποφορ.. εν μέσω ΝΑΤΟικής άσκησεις.. για πρώτη φορά στη ζωή μου πήρα χαπάκια για να βγάζω τις τετραωρίες.. μηπως πρέπει να καταφύγεις κι εσύ στη φαρμακευτική;

mpoumpoula είπε...

μην ανησυχείς θα τα καταφέρω...εγώ πάλι το παθα με πολλά μποφωρ σε ιστιοφόρο....ξερεις πολύ καλα τι είναι να σαι πλαγιοδρομια και να αφοδευεις αβέρτα σε χημική τουαλέτα!!!!χαχαχαχαχα
Θεε μου πάει το χεσα το θέμα!!!
Κυριολεκτικα!
Δίνω χρόνο στο έντερο να συμμορφωθει μέχρι το πρωι...μετα θα του πετάξω χαπάκια!

koulpa είπε...

..παπαπα.. εγώ γυρίζω πριμα για να επισευτω τα ιδιαίτερα εν πλώ.. ιδικά στο 26αρι που μπαίνοντας στο WC σφινώνω παντού..
Περαστικά και καληνύχτα..:):)

koulpa είπε...

Mου θύμισες ένα άθλιο ανέκδοτο.. να το πω;..μμμμμ..Θα το πω..
Ήταν λοιπών τρείς.. που μέσα στην ανία τους έβαλαν στίχημα ποιός θα αντέξει για ένα μήνα να μην επίσκευθεί την τουαλέτα.. ο πρώτος στη βδομάδα υπέκηψε στο κέλευσμα της φύσης.. σε δέκα μέρες και ο δεύτερος.. ο τρίτος άντεχε.. και άντεχε.. μέχρι που μιά μέρα ακουν στο ραδιόφωνο:"..ανεξήγητη σκατοβροχή στην Ινδία, φελός σκότωσε ελέφαντα.."..:):)
Ξανακαληνύχτα:):)

mpoumpoula είπε...

axaxaxaxaxaxaxa
να σαι καλά με έκανες και γέλασα
χαχαχαχαχαχαχαχα

tzonakos είπε...

??? νηπιαγωγείο ε ;
Μη γελάς πολύ, θα φτάσει μεχρι εδω ο φελλός !

χαχαχαχα ...

mpoumpoula είπε...

@tzonakos
καλα βρε δεν ντρέπεσαι
σκύψε έρχεται!
αχαχαχαχα

koulpa είπε...

tzonakos χιχιχι οθήσατε εισκατότερο επίπεδο το θέμα..:):)
(αποτραχυνθήκαμε εντελώς νομίζω:):))

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα!!! Περαστικά... ελπίζω να είσαι καλύτερα και να έβαλες wireless !! ;)

Μοιράιδα είπε...

xoxo
καλως ηρθα λοιπον καικαλωςσας βρηκα χαχα αυτοχαιρετιεμαικαι εγω μη νομιζετε ..ειναι που ''χεστηκα'' αν θα το κανετε εσεις...χαχα μα τισκατο-συζητηση ειναι αυτη που ανοιξαμε?
τυφωνας εν οψη!!!

mpoumpoula είπε...

@laxanaki
είμαι καλύτερα ευχαριστώ λαχανάκι
@μοιράιδα
καλως ήρθες κοριτσάκι...στο σκατομπλογκ μου!χαχαχαχαχα

Skouliki είπε...

ρε συ ο αγωγος τα βγαζει οκ ??

mpoumpoula είπε...

@skouliki
ναι σκουλικάκι μου είμαστε σε καλό δρόμο! Thanks