Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2007

...θα περάσει και αυτό!!!!




Σήμερα κλείνω τον 8ο χρόνο που παλεύω να βρω λίγη γαλήνη χωρίς εμφανή αποτελέσματα, αν εξαιρέσω ένα τετράμηνο που το χαμόγελό μου απλωνόταν από την μια άκρη της ηπείρου μέχρι την άλλη…πολλές οι κατραπακιές στη ζωή μου, μα δεν παραπονιέμαι, συνεχίζω να χαμογελάω έστω και αν στα μάτια μου πλέον, είναι ευδιάκριτη η θλίψη.

Και κάθε φορά λέω μέσα μου « θα περάσει και αυτό» και θα έρθουν καλύτερες μέρες, και αυτές θεωρητικά έρχονται αλλά μαζί τους εγώ πάντα κουβαλάω και τον πόνο από τα χτυπήματα του παρελθόντος. Χτυπήματα που μου άνοιξαν πληγές και που δεν μπορώ να κλείσω και πιθανόν να μην θέλω…

…δεν είναι ωραίο να αποποιείσαι το παρελθόν σου.

Δεν μπορείς να πεις «πάει αυτό πέρασε πάμε παρακάτω» και να τα αφήσεις όλα πίσω…κάποια έχουν γαντζωθεί στην ψυχή σου έχουν γίνει κομμάτι του εαυτού σου και ο μόνος τρόπος να τα αποβάλλεις είναι να ξεριζώσεις την ίδια την ψυχή, πράγμα αδύνατο σαφώς.

Μαθαίνεις να ζεις με όλα αυτά που σου προκαλούν θλίψη και πόνο και προσπαθείς να τα καλύπτεις κάτω από δυνατά γέλια και καραγκιοζιλίκια που διασκεδάζουν τον κόσμο και τους θυμίζουν ότι δεν άλλαξες παρόλα όσα πέρασες.

Και κλείνεσαι όλο και περισσότερο στον εαυτό σου για να προστατεύσεις την ψυχή σου…την αγκαλιάζεις και της δείχνεις ότι δεν θα την απαρνηθείς.

Ο κόσμος βρίσκει εύκολο να την ξεριζώσεις…σου λέει να ξεχάσεις, να μη κοιτάς πίσω, να αλλάξεις δουλεία, περιβάλλον, συνήθειες, έπιπλα, σπίτι, πόλη, παρέες…αν μπορούσε, θα σου έλεγε να αλλάξεις και πρόσωπο, γιατί καθόλου δεν σε έχει συνηθίσει με αυτή τη θλίψη στα μάτια.

Δεν έχουν δει τις πληγές σου ποτέ από κοντά…μόνο τις φαντάζονται πως είναι, φαντάζονται πως επουλώνονται...

Αν τα πράματα ήταν τόσο απλά τότε οι γιατροί θα μας έστελναν να αγοράσουμε καινούρια έπιπλα όταν θα πονούσε η καρδιά μας…

Όσα και να αλλάξεις γύρω σου, την ψυχή σου την κουβαλάς μέσα σου και μόνο εσύ ο ίδιος ξέρεις πώς να την προστατεύσεις και να την κάνεις να πάψει να αιμορραγεί..

Ότι έχει υποστεί ήταν είτε θέλημα Θεού είτε από δική σου επιλογή…δεν μπορείς όμως να επιτρέψεις σε κανέναν να σου την πληγώσει τώρα επειδή την βρήκε αδύναμη…

Θα μαζέψεις ότι δύναμη σου χει απομείνει και θα την πάρεις να πάτε μακριά…γιατί θέλεις να παραμείνεις ο εαυτός σου και όχι κάποιος που θέλουν οι άλλοι να βλέπουν…

Τα όνειρα μου, που ποτέ δεν με εγκατέλειψαν, θα γίνουν οδηγός στη νέα μου ζωή…

Μόνο πραγματοποιώντας τα θα κάνω το μέσα μου να μου ξαναχαμογελάσει!



…Ψυχραιμία… «θα περάσει και αυτό»

37 σχόλια:

geokalp είπε...

σε ευχαριστούμε!
είμαστε κοντά πάντοτε

σε/το σκεφτόμουν πριν λίγο..

πολλά φιλιά!

mpoumpoula είπε...

@geokalp

..."είμαστε κοντά πάντοτε!"
Ότι πιο όμορφο μπορείς να ακούσεις μια τέτοια στιγμή.
Σε ευχαριστώ καλέ μου!

φιλιά

Roadartist είπε...

Καλησπέρα! Η ζωή δεν ειναι ευκολη. Το ξέρουμε αυτό. και γιαυτό συνεχίζουμε παρόλες τις δυσκολίες.. Να σαι καλά! :) Διαβάζοντας το κειμενο σου, θυμήθηκα το τραγούδι του Δρογώση "θα περασουν οι μερες".. Ωραίες φωτό!

geokalp είπε...

είχες χαλάσει τη σειρά...
τα εύκολα είναι πιο δημοφιλή!
φιλιά!

snikolas είπε...

Αν και συνήθως δεν μου αρέσει να κάνω σχόλια σε τέτοια posts, γιατί στην πραγματικότητα δεν έχω ιδέα τι κρύβει και πόσο σοβαρό είναι αυτό που λέει ο γραφών, εδώ θα κάνω μια μικρή εξαίρεση. Και αυτό γιατί επιτέλους ένας άνθρωπος βρέθηκε να πει πως ¨…άποια έχουν γαντζωθεί στην ψυχή σου έχουν γίνει κομμάτι του εαυτού σου και ο μόνος τρόπος να τα αποβάλλεις είναι να ξεριζώσεις την ίδια την ψυχή, πράγμα αδύνατο σαφώς.¨. Σου βγάζω το καπέλο γιατί έτσι είναι τα πράγματα αλλά ελάχιστοι είναι αυτοί που το αποδέχονται. Δεν έχω λόγια παρηγοριάς η λόγια να σε κάνουν να νιώσεις καλύτερα γιατί δεν γνωρίζω λεπτομέρειες και τα κομμάτια του παζλ που έχεις ρίξει στο τραπέζι είναι ελάχιστα για να καταλάβω.

fresco είπε...

τα κατάφερες και με συγκίνησες mpoumpoula...

σαφώς και δεν μπορώ να ξέρω ποιός και τι σε πληγώνει όλα αυτά τα χρόνια...

πολλές φορές ακόμη και πολύ κοντινοί μας άνθρωποι πονάνε, χωρίς εμείς να έχουμε αντιληφθεί το παραμικρό...άτιμη η ζωή την σήμερον ημέραν, μάζι με όλα τα μικρά και μεγάλα της παρελκόμενα...χανόμαστε μέσα σε ένα λαβύρινθο από ανούσια πράγματα, ενώ η πραγματική έξοδος βρίσκεται δίπλα μας...στην επαφή με τον συνάνθρωπο...

σου εύχομαι ότι και να περνάς να το ξεπεράσεις άμεσα και να δεις τα πράγματα με μια άλλη, πιο αισιόδοξη ματιά..."ότι δεν μας σκοτώνει, μας κάνει πιο δυατούς"...αυτό να το θυμάσαι...

προσωπικό "όπλο" απέναντι στις αναποδιές: το γέλιο με μερικούς καλούς φίλους...η χιουμοριστική μου διάθεση με πιάνει πάντα όταν βρίσκομαι με παρέα και με βοηθάει να ξεφύγω από ότι και να με απασχολεί...αν δεν το έχεις ήδη κάνει, δοκίμασε το και δεν θα χάσεις...

bye

laxanaki είπε...

μπουμπουλίτσα να χαμογελάς... ακόμα και αν νιώθεις πως όλα πάνε ανάποδα κάνε μια όμορφη σκέψη.. βοηθάει... κουράγιο... δεν θα μας φάνε οι άλλοι εμείς θα τους νικήσουμε!!! Προσπάθησε όσο είναι δυνατό να κάνεις αυτά που θες εσύ και όχι αυτά που θέλουν οι άλλοι!!! Καλησπέρααααααα

tzonakos είπε...

Αχ βρε μακάρι αυτη τη δύναμη μεσα σου να την είχαν πολλοί.
Φοβάσαι μήπως δεν αντέξεις ;
Δεν σε φοβάμαι εγω, θα νικήσεις με χαμόγελο και ναι με την νεα όψη, με τη θλίψη που ειναι ζεστασιά, δύναμη, θάλασσα.
Ξέρεις τι δύναμη έχει η θάλασσα... !
Πάμε θάλασσα να πάρουμε ζωή.
Φιλιά !

the_lone_deranger είπε...

Πολύ σωστός ο snikolas νομίζω πως εκφράζει και εμένα...

Το κουράγιο σου είναι αξιοζήλευτο mpoumpoula, και να ξέρεις ότι όσο μπορούμε εδώ είμαστε κι εμείς να βοηθήσουμε να πραγματοποιηθούν όλα σου τα όνειρα.

Για να μη σε εγκαταλείπουν σημαίνει πως δεν θέλουν να εγκαταλείψουν μέχρι να γίνουν πραγματικότητα. Είναι πεισματάρικα μερικά όνειρα! :D

Skouliki είπε...

κοριτσακι αγκαλια μεγαλη και ενα φιλι για καληνυχτα

m00nchild είπε...

Μου αρέσει που τα έγραψες έτσι απλά...φυσικά δεν ξέρω τι έχεις περάσει...Συμφωνώ με αυτό που λες ότι εφόσον κάτι συνέβει, δεν μπορείς να το σβήσεις τελείως γιατί είναι κομμάτι σου. Αλλά κομμάτι από το παρελθόν. Δεν ξεχνάς αλλά συνεχίζεις, δεν γίνεται αλλιώς! Καλό βράδυ, εύχομαι τα καλύτερα...εσύ τα ξέρεις :)

Suspect είπε...

καλη δυναμη και καλη συνεχεια.

με ωραιες φωτογραφιες διανθισες το ποστ σου!

If...ιγένεια είπε...

Εσύ βγάζεις τα σώψυχα σου κι εμείς προσπαθούμε να σε καταλάβουμε και να βρούμε μια κουβέντα που θα μπορούσε να σε κάνει να νιώσεις καλύτερα.. Πράγμα δύσκολο για μένα, δεν γνωρίζω τι περνάς και τι πέρασες, το μοναδικό πράγμα που μου έρχεται κατά νου είναι η λέξη κουράγιο και η φράση- όλα θα πάνε καλύτερα..

thanasis είπε...

Σε μικρότερη ηλικία μου είχε μει μια κοπέλα:"Οταν είσαι στεναχωρημένος να γελάς...και όταν βλέπεις κάποιον άλλο στεναχωρημένο χαρισέ του ένα από τα δικά σου χαμόγελα..."...'Ετσι είναι στην τελική πιστεύω...

Με ένα χαμόγελο που βγαίνει από την ψυχή πέρνανε όλα...

mpoumpoula είπε...

@roadartist
απο χτες ψάχνω να ακούσω το τραγοπύδι που λες και δεν το βρίσκω...αν το χεις πρόχειρο στείλτο Pleaaaaaaaaase!
φιλια
@snicolas
είναι αισιόδοξο που δεν σκέφτομαι μόνο εγώ ετσι...
@fresco
έτσι το αντιμετωπίζω καλέ μου εξωτερικά...απλά εδώ έγραψα τι νιώθω εσωτερικά
@laxanaki
γεια σου γλυκο μου λαχανάκι σου στέλνω ένα γλυκό χαμογελάκι
@τζονακο
...αχ αυτή η θάλασσα
@the lone deranger
είναι πεισματάρικα μάλλον έχεις δίκιο! μουτσ
@skouliki
ευχαριστώ σκουλικάκι μου! ανταποδίδω! μουτσ
@m00nchild
ευχαριστώ πολύ καλή μου που πέρασες απο δω. μουτσ
@suspect
δεν θα χα τόσο ωραίες φωτογραφίες αν δεν είχα φίλους σαν εσένα!!! ευχαριστώ!
@if..igeneia
ότι θα πάνε, θα πάνε σίγουρα...στο χέρι μου είναι αλλωστε!!!!
φιλούρες

fevis είπε...

Ψυχραιμία όντως... Όλα θα περάσουν ο χρόνος άλλωστε είναι ο καλύτερος γιστρός... Στο μεταξύ σου εύχομαι να πραγματοποιήσεις όλα σου τα όνειρα, ακόμα και τα πιο απίθανα... Αυτά άλλωστε είναι τα καλύτερα...

mpoumpoula είπε...

@thanasis
έτσι είναι θανάση, καλά στα είπε η φίλη σου!
ευχαριστώ για το χαμόγελο!
@fevis
τα πιο απίθανα...αυτά θέλω!!!
την καλησπέρα μου!

kanataki είπε...

στην θέση του 2ου δελφινιού δεν θα πρεπε να υπάρχει μια αγελάδα ένδειξη στρες και στεναχώριας???




υγ έλα μου!!!!!!!
υγ πρέπει να γλύψουμε που και που τις πληγές μας..
υγ δεν θέλω στεναχώριες...

mpoumpoula είπε...

@kanataki
έχεις χάρισμα στο να κάνεις τους ανθρώπους να γελάνε.
φιλάκι

Βλαμμενος είπε...

να σκέφτεσαι οτι γίνεται γίνεται για καλό...και μόνο όταν περνας δύσκολες καταστάσεις γίνεσαι καλύτερη, πιο δυνατή και εκτιμάς αυτα που πραγματικά έχουν αξια...

Maria Mikro Analogo είπε...

αχ ρε μπουμπούλα μου, πόσο δίκιο έχεις... πώς είναι δυνατόν να βγάλεις κάτι από την καρδιά σου και την ψυχή σου έτσι απλά; Φιλάκια πολλά καλή μου και να είσαι πάντα τόσο δυνατή! :-)

Ανώνυμος είπε...

Αν δεν ελπίσεις το ανέλπιστο δεν υπάρχει ελπίδα.

Ανώνυμος είπε...

οσο θα ανασαινω θα ζω...
''αυτο μονο λεω στον εαυτο μου...τα δυσκολα καποια στιγμη περνανε αρκει να εχεις καλη στηριξη...besitos...αντε και οπως ειπα και στο μικτο αναλογο που να δεις τι λατινους παιχτες φερνω...χιχιχιχι..

Skouliki είπε...

ξυπνηστεεεεεεεεεεεεεε δεν νυσταζω

Skouliki είπε...

ξυπνηστεεεεεεεεεεεεεε δεν νυσταζω

Ανώνυμος είπε...

Μπουμπούλα μου οτι κι αν ειναι αυτο που μας πληγώνει ...να μη ξεχνάμε ποτέ οτι η ζωή ειναι ένα δώρο ..μερικές φορές δύσκολο κι αλλες εύκολο ...παιχνίδια της ζωής είναι όλα και αξίζει να τα ζούμε και να τα χαιρόμαστε ....μη ξεχνάς να ζεις και μην αφήνεις να περνάει ο χρόνος μέσα στη θλίψη.

koulpa είπε...

Aχ περαστικά καλό μου..:):)
Να κάνουμε καμιά κατασκευή να ξεχαστούμε;:):)

Manos S. είπε...

...θα περάσει κι αυτό...
ΣΟΦΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ!!!
Και θα έρθουν καλύτερες μέρες...

irene είπε...

"θα περάσει κ αυτό , θέλεις δεν θέλεις , κ πάλι θα λες μετά πως τα κατάφερα.."
η μαμάκα μου όποτε της κλαίγομαι..

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

Οι καταστάσεις περνάν Έλενα, τα σημάδια μένουν.
Αυτά σου θυμίζουν πόσο αλλάζεις
Ισως είναι και η φυσική πορεία των πραγμάτων, αν υπάρχει κάτι "νορμάλ" και "φυσιολογικό" σε αυτόν τον κόσμο..
Φιλιά

KitsosMitsos είπε...

Ακολούθησε τα όνειρά σου...
Πόσο εύκολο ακούγεται, πόσο δύσκολα όμως γίνεται.
Ψυχραιμία, λοιπόν, θα περάσει κι αυτό.

ΥΓ Ευχαριστούμε για την τεταρτιάτικη τιμή!

Skouliki είπε...

οεοοοοοοοοοο ..


το ζωον ηρθε να πει γεια

KitsosMitsos είπε...

Ό,τι είναι να'ρθει, θα'ρθει. Αλλιώς θα προσπεράσει.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

- Χαίρομαι που δεν έχω τίποτε να προσθέσω...
- Χαίρομαι γιατί έχεις θετική σκέψη..
- Χαίρομαι για σένα και δεν ανησυχώ.

…"Ψυχραιμία… «θα περάσει και αυτό»"

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Swell είπε...

Ε---α, γιατί παραμελείς το πόνημά σου;

Unknown είπε...

δεν γαντζώνονται απλώς γίνονται μέρος μας, συμπληρώνουν το είναι μας και όλα αυτά μαζί καλά και κακά τελικά κάνουν εμάς

BUTTERFLY είπε...

Μπουμπουλα σου ευχομαι τα ονειρα σου να σε οδηγησουν οπου θελεις να φτασεις και να γεμισουν τη ζωη σου χαμογελα αληθινα και οχι καραγκιοζιλικια οπως τα λες!