Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2007

Merry Christmas everyone!

38 σχόλια:

boutsoukas είπε...

Αχ, ήθελα τόσο πολύ να είμαι η πρώτη που θα σου ευχηθεί :
ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ,
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ,
ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΑ,
ΓΛΥΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
μπουμπουλίτσα μου γλυκιά!
Σ' αγαπάω πολύ, πολύ, πολύ!!!

mpoumpoula είπε...

χαχαχαχα
μπορούσες και να μου τηλεφωνήσεις
χαχαχαχα
καλά Χριστούγεννα !!!!!!

kanataki είπε...

Χρόνια Πολλά Κορίτσαρε!!!


υγ κι αν με σκοντάψεις πουθενά έξω πες κανά συνθηματικό γιατί είμαι στούρνος και ακόμα δεν σε μάντεψα


υγ γαμώ την τύχη μου, γαμώ!

mpoumpoula είπε...

@kanataki
καλά χριστούγεννα καλή μου!

Δεν είσαι στούρνος...ήταν πολύ παλια και ίσως να μη με θυμάσαι...αλλωστε εσύ είσαι διάσημη και εγώ μια άσημη!!!!!
χαχαχαχαχαχαχαχα

Να περάσεις πολύ πολύ πολύ καλά
φιλιά στο μπούκλα!

koulpa είπε...

xaxa χρόνια πολλά και καλή χρονιά..:):)
Να πάμε καμιά ιστιοποιήα.. τις αλκιωνίδες.. γιατι κάτι η υλικία κάτι η κατάσταση δεν είμαι πιά για εξτρίμ..:):)

melomenos είπε...

καλά σου Χριστούγεννα
με χαρές και γέλιο πάντα!

fresco είπε...

καλά Χριστούγεννα!!!

υγεία και χαρά σε όλο τον κόσμο!!!

roadartist είπε...

Χρόνια πολλά και καλά! Με αγάπη! Το πνεύμα των ημερών να μείνει μέσα σου όλο το χρόνο. Τις καλυτερες ευχες μου!

Ανώνυμος είπε...

χροονιααα πολλαααααα
καλααα χριστουγενναααα απο κρητη!!! τι κανεις εσυ, εφαγες η ακομη;;;
:)
κοιτα να περασεις πολυ πολυ ομορφα!

Maria Mikro Analogo είπε...

Χρόνια Πολλά ελενομπουμπουλίτσα μου :D Καλά Χριστούγεννα με υγεία πάνω απ' όλα και όοοοο,τι άλλο επιθυμείς :D
Φιλάκια πολλά!

Dr_MAD είπε...

Χρόνια πολλά κι από εδώ αναμπουμπούλα μου. Πέρασα να σου πω ότι την κάρτα σου θα έπρεπε να τη δεις (είναι αυτή με τα δελφίνια), ειδάλλως πρέπει να δεις οφθαλμίατρο. Γιατί εγώ ΔΕΝ είμαι γιατρός για τα μάτια του κόσμου, αλλά άλλης ειδικότητας ;-)

Για να μην παρεξηγηθούμε. ΟΚ?

PS: Χικ! (ΟΥΠΣ!) Χοχοχο ήθελα να πω

KitsosMitsos είπε...

Χρόνια πολλά και τις θερμές ευχές μου για τις γιορτές!
Με υγεία και ευτυχία, πάνω απ'όλα.
Την καλησπέρα μου.

fevis είπε...

Καλά Χριστούγεννα και σε σένα, χαρούμενα και γελαστά!!!

tzonakos είπε...

Μπουαχαχα, είμαι ο 14ος που θα σε σχολιάσει λέω και άρα αν παίζαμε τριανταμία μπορει και να κέρδιζα με το 14 !
Ειμαι φούϊτ :)

Κρίστμας μέρη
χαρά να φέρει
στην αγκαλίτσα σου
οτι ποθείς.

Χρόνια Πολλλάααααα :)
Γιούπι

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ!!!
ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ra Ma είπε...

Για να μην περιμένω να γίνω ο 21ος σχολιαστής (μήπως ξέρει κάτι ο Tzonakos?),
σου εύχομαι Χρόνια Πολλά, ευτυχισμένο το 2008 με υγεία, αγάπη και να συνεχίσετε να χαμογελάτε...

irene είπε...

χρόνια πολλά πολλά κ καλά!!

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

Ελπίζω να πέρασες τέλεια τα Χριστούγεννα Καρντάσι!
Χρόνια πολλά!
Φιλιά

BUTTERFLY είπε...

Φιλια στην ομορφη Σαλονικη απο τον ομορφο Πειραια!

kanataki είπε...

Γιατί ο δικός σου Αη Βασίλης δεν κόλλησε στην καμινάδα?

υγ έστω να τρακάρει με έναν τάρανδο, βρε φίλε!

Ανώνυμος είπε...

Πέρασες καλά ?

Άντε και του χρόνου με υγεία

Τα φιλιά μου

If...ιγένεια είπε...

Χρόνια σου πολλά με υγεία, αγάπη και ότι επιθυμείς να το πάθεις.. :)

Ανώνυμος είπε...

να εισαι καλα να περνας καλα και να εισαι υγιεις και εσυ το ξερεις καλα μετα την περιπετεια με το ποδι...εγω ανεβαινω τις επομενες μερες επανω για συναντηση με τον Ζαγορακη...ισως φερω καλον παιχτη στον παοκ...besitos...παντως ακομα περιμενω τον καφε και την μπουγατσα...

Μετεωρίτης είπε...

...όχι απλά merry, εντελώς merry christmas!!!

Να σου φέρει το νέο έτος ό,τι επιθυμείς και... σιδερένια, ε!

(ακόμα θυμάμαι την φοβερή σου περιγραφή όταν ανέβαινες με τον κώ** την σκάλα!!!!!!!)

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑΚΙ !!

NdN είπε...

Χρόνια πολλά!!!

Ελπίζω να περνάς καλά (αλλά Θεσσαλονίκη και άσχημα γίνεται??).

Εγώ μόλις άδειασα και είπα να στείλω ευχές. Σε λίγο έχουμε ουζάκια στα κάστρα!

Πολλές ευχές!!!!

Πίκος Απίκος είπε...

Χρόνια Πολλά σε όλους!

diastimata είπε...

Χρόνια Καλά, με υγεία και τύχη, λοιπόν (αν και μόνον white δεν ήταν τα εφετινά Χριστούγεννα).

geokalp είπε...

and a happy new year 2008!

Βλαμμενος είπε...

Χρονια Πολλα και με το νεο ετος ευχομαι επιτελους να φαμε και μπουγατσα εμεις οι αδικημενοι!!!

Unknown είπε...

Καλυτερότερη χρονιά, με ανθρώπους που αγαπάς, ό,τι επιθυμείς ;)

Βλαμμενος είπε...

πέρασα να πω τα καλαντα...

Αρχιμηνια κ αρχιχρονια...Χρονια Πολλά και του χρονου..

αριθμος λογαριασμου : 1129938-23

Ευχαριστώ και παλι και του χρόνου!!!!

Swell είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑΑΑΑΑΑ, ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

Dr_MAD είπε...

Καλή Χρονιά κούκλα ;-)

island είπε...

Χρόνια πολλά αγαπητή.Πώς σας μπήκε ο καινούριος χρόνος;Το σκουλίκι το αφήσατε λιώμα στο μεθίσι;;;Καλή χρονιά να έχεις

Skouliki είπε...

καλη χρονια οεοοοοοοο

μπουγατσα πηρα τηλεφωνο αλλα δεν το σηκωσες ...

φιλιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

Καλή Χρονιά Μπουμπούλα!!!!!!!
Ότι επιθυμείς!!!!1
Που εχάθεις καλέ?!

Ανώνυμος είπε...

καλή χρονιά να χουμε Ελενίτσα μου...

thanasis είπε...

Καλή χρονιά mpoumpoula...εύχομαι τα καλύτερα και πάντα με υγεία και χαμόγελο...

Φιλιά στην μούρη!!!