Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2008

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!



Κάλιο αργά παρά ποτέ!!!!!

Να ευχηθώ και εγώ με τη σειρά μου Καλή Χρονιά και ευτυχισμένο και τυχερό το νέο έτος!

Χάθηκα είναι η αλήθεια, αλλά δεν φταίω εγώ...το μικρόβιο φταίει που με ερωτεύτηκε και δεν λέει να ξεκολλήσει από πάνω μου!!!

Ήρθε ανήμερα Χριστουγέννων συνάμενο κουνάμενο και δεν λέει να φύγει...του είπα πως δεν ενδιαφέρομαι αλλά τίποτα αυτό.
Παραμονή Πρωτοχρονιάς και ενώ είχα έρθει λίγο στα ίσια μου ετοιμάστηκα και πήγα στην κουμπάρα μου για ρεβεγιόν και ενώ όλα έδειχναν ότι τα είχα καταφέρει...γύρω στις 11.15 κάτι ένιωσα...κάτι πολύ έντονα, μην αυταπατάστε δεν ήταν ένα γλυκό συναίσθημα για το χρόνο που έφευγε... όχι...ήταν ένας πολύ έντονος πόνος στην κοιλιά που δήλωνε πως κάτι ήθελε να φύγει μαζί με το 2007 …
Επισκέφθηκα την τουαλέτα…σκεφτόμενη ότι δεν είναι τίποτα…πόσο είχα γελαστεί…όσο η ώρα περνούσε τόσο προσπαθούσα να το πάρω απόφαση πως ο καινούριος χρόνος θα με έβρισκε στο μικρό λαχανί μπάνιο. « όχι ρε γαμώτο μου, σκέφτηκα, δεν θα την περάσω όλο το 2008 στην τουαλέτα και έδωσα μια με δύναμη και ….δεν θέλετε να ξέρετε τι έγινε…το θέμα ήταν ότι πρόλαβα.
11 52 ήμουν έξω…λίγο χλωμή αλλά πιο αδύνατη σίγουρα!
Πρόλαβα χτύπησα και 2 Imodium και υποδέχτηκα το νέο έτος άνετη στον καναπέ!!!!!
Πάρα τρίχα τη γλίτωσα!!!!
Ουφ!
Περάσαμε καλά, γελάσαμε, φάγαμε, παίξαμε και χαρτιά για το καλό του χρόνου και τα ξημερώματα γυρίσαμε σπίτι με τη μαμά μου σε πλήρη κέφια…κάποιος της είπε ότι καλό είναι να σπάσει ένα ρόδι έξω από το σπίτι για γούρι…αλλά δεν της είπε πώς να το σπάσει (μέγα λάθος)
Έπιασε λοιπόν η μανούλα μου το ρόδι και προσπαθούσε να πετύχει το δέντρο στη μέση του κήπου…φυσικά και δεν το πετύχαινε, με αποτέλεσμα τα ρόδια να καταλήγουν στα παρκαρισμένα αυτοκίνητα κάτω από το σπίτι…
Τυχερά θα είναι τα αυτοκίνητα!
Τελικά το ρόδι έσπασε στο δέντρο…τυχερό και το δέντρο!!!!!!

Καλή χρονιά να χούμε με ΥΓΕΙΑ και πολύ πολύ πολύ γέλιο!!!!!!!!

34 σχόλια:

geokalp είπε...

αυτή η υγεία είναι το μόνο σίγουρο!

πολλά φιλιά και περαστικά μας!

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

τυχερή θα είναι η χρονιά!
Αφου δεν σπάσατε κανα τζάμι με τα ρόδια!!!!!
Φιλιά!

fresco είπε...

καλή χρονιά mpoumpoula!!!

με υγεία, ευτυχία και όχι άλλα τέτοια απρόοπτα!!!

:-D

byeeeeeee ;-)

Μετεωρίτης είπε...

KAΛΗΜΕΡΑ MISS... IMMODIUM!!!!

Πολύ γέλασα με το ρόδι και χαίορμαι που πέρασες σούπερ!!

Η μαμά σου πρέπει να έχει πολύ γέλιο!

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΑΚΙ !!

If...ιγένεια είπε...

χαχαχαχ.. Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη!

Swell είπε...

Γιατί δεν πήγες στο μεγάλο μπλε;

Skouliki είπε...

ροδι ηταν η κοτρωνα ...

αυτη η δολια μαναααααααα

Maria Mikro Analogo είπε...

Χρόνια Πολλά, Μπουμπουλίτσα μου!!! Καλή Χρονιά με Υγεία, Ευτυχία, Αγάπη, Επιτυχίες, Εμπνεύσεις και ό,τι άλλο επιθυμεί η καρδούλα σου!!!
Φιλάκια πολλά :D

mpoumpoula είπε...

@geokalp
παεραστικά μας george όλα καλά!
@st
αστα Στάθη ευτυχώς να λέμε!!!
@fresco
τα απρόοπτα είναι η γλύκα της ζωής!!!!
@μετεωρίτης
...η μαμά μου είναι περιπτωσάρα!!!!!
@ιφιγένεια
καλή χρονιά ιφ!
@swell
γιατί το μεγάλο ήταν μάυρο και όχι μπλέ!!!!! ...ε οχι και να άλλαζα χρόνο σε μάυρο μπάνιο!
@skouliki
αχ αυτή η μάνα...ανέκδοτο!
@μαρία
Υγεία υγεία και πολύ κέφι!!!

koulpa είπε...

xaxa πρόλαβες.. :):)
Καλή χρονιά με υγεία (επιτέλους):):)

Swell είπε...

Καλά, μαύρο μπάνιο! Πως την είδατε; Γιάννα;

Ανώνυμος είπε...

Μπουμπούλα μου ανέπτυξες σχέσεις πόθου και πάθους με τον ιό της γαστρεντερίτιδας???

Και ο μικρός μου έτσι την έβγαλε αλλα με εμετούς και πυρετό ...περαστικά σου εύχομαι

Μία καλή χρονιά γεμάτη υγεία !

diastimata είπε...

Έχεις το ρεκορ! Πρόλαβες για 8 λεπτά! Άντε και του χρόνου, χωρίς τέτοιου είδους... ανάγκες!

Με υγεία και αγάπη!

NdN είπε...

Μπουμπούλα μου, καλή χρονιά με υγεια και πολλές χαρές!

Ελπίζω να μην έχεις αλλα απρόοπτα σαν και αυτό στην δύση του 2007. Αλλά και εγώ την ίδια απορία έχω...καλά μαύρο μπάνιο??

Dr_MAD είπε...

Καλή Χρονιά Ελενα κι από εδώ ;-)

PS: Μα καλά 2-2 τα παίρνεις τα Imodium? Ντροπή! (Είτε πάρεις 1, είτε 2, είτες 100, σε 20' ξεκινά η δράση τους)

Αντε και άλλο κακό να μη σε βρει φέτος. Περαστικούλιααα

fevis είπε...

Καλή και τυχερή καινούρια χρονιά λοιπόν και χωρίς imodium...:-)

tzonakos είπε...

Mα, λαχανί μπάνιο ;

Manos S. είπε...

χαχαχααχαχα...ίδια επίσκεψη είχα χτες το βράδι...ΟΛΟ το βράδι!!! :)
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑΑΑΑΑΑΑΑ! :)

Ανώνυμος είπε...

νομιζεις καλε οτι θα ξεχασω ευκολα την μπουγατσα...χαχα γελαστηκες...καλη χρονια και ομορφα να περνας..εγω χαθηκα λιγο γιατι ταξιδευα πολυ αυτες τις μερες λογω δουλειας...θα στειλω εμαιλ ποτε θα ανεβω επανω εαν βρουμε χρονο για κανενα καφε...besitos...

KitsosMitsos είπε...

Πέρασα να καταθέσω τις ευχές μου. Καλή χρονιά να έχουμε και ό,τι επιθυμεί ο καθένας.
Την καλησπέρα μου.

Ανώνυμος είπε...

σου εύχομαι καλή χρονιά με υγεία και αγαπη.

χριστίνα κ. είπε...

Kαλή χρινιά mpoumpoula και περαστηκά σου....

kanataki είπε...

με έφαγες γύρνα και γύρνα,αλλά έχεις να μας γράψεις από τις 3!

υγ πφ!

ArtBomber είπε...

Ο Artbomber σου εύχεται ένα έτος τόσο ευτυχισμένο που θα κάνεις 2008 χρόνια να ξεχάσεις.

www.artbomber.com
To site των δημιουργών

Βλαμμενος είπε...

τα παμε ρε παιδια μην τα ξαναλεμε...αντε καλη χρονια κτλ κτλ....

ΦANTAΣΙόΠΛΗΚΤΟΣ... είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ...ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΥΓΕΙΑ...ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ "ΤΑΞΙΔΙΑ"...ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ...

Τρελός του Χωριού είπε...

Έφτιαξα που λές έναν ωραιότατο καφε και έβαλα και δίπλα ένα κουλουράκι που το ζαχάρωνα από εχθές το βράδυ ,αλλά είπα να το φάω για πρωϊνό. Κάθομαι λοιπόν στο γραφείο μου γεμάτος διάθεση για δημιουργία , πίνω μια γουλια καφέ ,δάγκωσα και λίγο απο το θεϊκό κουλουράκι και ότι είχε αναμιχθεί η ζάχαρη ,η κανέλα και ο καφές στο στόμα μου ..... διάβασα την τελευταια σου καταχώριση. Τουαλέτες και τα παράγωγά τους , ιμόντιουμ και αγχος μου γέννησαν και άλλες γεύσεις την ώρα που κατάπινα . Έχυσα τον καφέ ,πέταξα και το κουλουράκι . Μπουμπούλα μου ,προειδοποιούν οι άνθρωποι πρώτα όταν είνα να γράψουν τέτοια μηνύματα .Βάλε ένα σύμβολό ,όπως αυτά στην τηλεόραση .Κάτι βρε αδερφέ,για εμάς τους ανιποψιαστους πρωϊνούς τρελλούς του internet. Που θα βρώ αλλο κουλουράκι που να μου προκαλέσει τετοια συναισθήματα ,μου λές???
.
:)
.
Καλη χρονια να έχουμε

Ανώνυμος είπε...

Καλά είσαι απίστευτη!!! Η μαμά σου είναι φοβερή!!! Καλή χρονιά μπουμπουλίτσα!! Άντε και το 2008 δυνατή και γερή... (κόψε κια τα λαχανικά για λίγο καιρό!!) χιχιχιχιχι

Πίκος Απίκος είπε...

Καλή χρονιά και σιδερένια γενικώς! Άντε, άντε γιατί πολύ ευπαθής μας βγήκες και τα περισσότερα κείμενά σου γράφονται εν μέσω "τσαχπίνικων" μυών και "λαλίστατων" πισινών μου φαίνεται:)

Koυράγιο!

Ότι καλύτερο για τη νέα χρονιά σου εύχομαι!

Μοιράιδα είπε...

καλη μας χρονια με υγεια και χαμογελααααααααααααααααα

snikolas είπε...

Και εγώ ακόμη ποιο αργοπορημένος… καλή χρονιά!!! :)

(Με υγεία φυσικά :p)

kanataki είπε...

καλέ ποια καλή χρονιά

εδώ σε λίγο μπαίνουμε στο θερινό ηλιοστάσιο

υγ σαν τις πίτες το πας και συ, που κόβονται μέχρι τον Ιούνη!

Unknown είπε...

καλυτερότερη χρονιά και χωρίς μικροβιοέρωτες ;)

Manos S. είπε...

που σαι ωρέ κουμπάραααααα :D μουχαχαχαχαχαχα