Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2007

Πάλι εδώ!

Είμαι πολύ κουρασμένη και αυτό οφείλετε στις 3 μέρες που βρισκόμουν στην Αθήνα και 2 μέρες που γυρνούσα από εκκλησία σε εκκλησία για να προλάβω τους τελευταίους γάμους της χρονιάς (ούτε ο Ψωμιάδης να μουν!!!!)
Αυτή τη φορά το ταξίδι στην πρωτεύουσα με κούρασε πολύ, αφού πέρα από το γεγονός ότι το έκανα για ακόμα μια φορά οδικώς, ο καιρός δεν με βοήθησε καθόλου. Στο κατέβασμα είχα καταρρακτώδης βροχές να με ακολουθούν και στο ανέβασμα είχα τρελή χιονόπτωση( 8 ώρες έκανα να φτάσω!)
Παρ όλη την κούρασή μου όμως ήταν ένα από τα πιο εποικοδομητικά μου 3ήμερα στην Αθήνα, αφού έκανα ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες γνωριμίες και έμαθα πολλές καινούργιες λεξούλες!

Δεν έχω το κουράγιο να περιγράψω όσα είδα και άκουσα αλλά θα το κάνω οσονούπω!

Είναι πάντως η πρώτη φορά που η Αθήνα μου χάρισε μια όμορφη εικόνα την οποία και πήρα μαζί μου...η βόλτα μου ένα βροχερό μεσημέρι στην μαρίνα στο Καλαμάκι ήταν βαθιά ανάσα στην καταπονημένη μου το τελευταίο διάστημα ψυχή!


...το συνιστώ ανεπιφύλακτα....όσοι μένετε στην γεμάτη άγχος πρωτεύουσα τολμήστε το. Κλείστε τα όλα και πάτε μια βόλτα εκεί...αξίζει!

31 σχόλια:

Skouliki είπε...

προσοχη στην περιγραφηηηηηηηηηηηηη

εξαρταται το μελλον μου θελω να βρω και καλο γαμπροοοοοο


φιλιαααααααααααααααααααα

mpoumpoula είπε...

χαχαχαχαχα
τρελοσκούλικο...θα παραλείψω ότι μπορώ!!!!!!!

υγ χρωστάς όμως χάρη!!!!!χαχαχαχαχα

KitsosMitsos είπε...

Καλώς να ξανάρθεις!

koulpa είπε...

Αθήνα; Τρέξιμο;
Εγώ κατεβαίνω στη μαρίνα νύχτα.. βλέπω τα σκαφη να κουνιούνται και ακούω τα άμρενα να χτυπάνε.. άντε την άλλη φορά κανόνισε καφέ σκιπερς.. αν δεν είμαι στα αρατα τα κούρατα πάλυ..:):)
Την καλημέρα μου πιά:):)

Dr_MAD είπε...

Ευτυχώς θα πάω Αθήνα απλά να πάρω το αεροπλάνο για Παρίσι (σε 4 μέρες). Βαβούρααα! Και φαντάσου ότι δεν ενδίδω σε πολύ προκλητικές προτάσεις να φτάσω ένα βράδυ πριν. Δεν το κάνω, γιατί θα θέλω να ξημερώσω στο Burnazi City... Παρίσι και Μπουρνάζι όμως δεν κολλάνε. Επίπεδο...

Καλή εβδομάδαααα ;-)

Ανώνυμος είπε...

Η Αθήνα είναι πανέμορφη πόλη ............. για έναν τρελλο σαν και εμένα. Καλά . Έκανες τόσα χλμ και έφτασες μέχρι την Αθήνα . Κόπο θα σου έκανε να πεταγόσουν και μέχρι το Δαφνί που σε περίμενα για καφεδάκι ? Τι θα πώ στο Ναπολέοντα τώρα ,που ανέβαλε την μάχη στο Βατερλώ για χάρη σου ( Εδώ που τα λέμε ,όλοι μας θα αναβάλλαμε μια μάχη για εσένα) ? Μόνο η Ζάν Ντάρκ σε είδε ....... Σε όραμα. Καλό κορίτσι ,αλλά μου σπάει τα νεύρα γιατί έχει τζάμπα σύνδεση.

tzonakos είπε...

Το πέρασμά σου απο την πρωτεύουσα ήταν λιγο αστραπιαίο αλλα μας έδωσε ενα χαμόγελο παραπάνω.
Εννοείται οτι απαιτούμε να ξανάρθεις αλλιώς θα σου ανέβουμε μουσαφίρηδες να μας μάθεις και μας κάποιες νέες λέξεις :Ρ
Πηγαίνω συχνά, δηλαδη τουλάχιστο μια φορα τη βδομάδα στη θάλασσα για να ηρεμώ.
Μου το συνιστώ, δεν υπάρχει καλύτερο μέρος για χαλάρωση και ηρεμία, ανασυγκρότηση μυαλού και γαλήνη.
Πολλά φιλιά mpoumpoulaki :)

Skouliki είπε...

μονο χαρη και αλλα χρωσταω αλλα εχε χαρη .. την επομενη ξεπληρωνω

mpoumpoula είπε...

@kitsomitsos
θα ξαναρθω θα ξαναρθω και αυτή τη φορά θα φέρω και φουντούκια!!!!!χαχαχαχαχα
@koulpa
skippers για καφέ....έκλεισε, θα ειδοποιήσω για μέρα και ώρα :)!!!!
@mad
Παρίσι????
Σου είπα ότι δεν σε χωνέυω ????????
...άντε να περάσεις καλά, βγάλε και καμια φωτό να δούμε και μεις οι φτωχοπι συγγενείς τίποτες!
@τρελλός του χωριού
Η επίσκεψη στο Δαφνί αναβλήθηκε λόγω περιορισμένου χρόνου και κακών καιρικών συνθηκών...δεν της αρέσει της γοργόνας να έχει λίγο χρόνο...
Την επόμενη θα σου ρθω!
@Tzonakos
μάλλον θα μετακομίσω εκεί για να σας βλέπω όλους περισσότερο!!!!!!!
@skouliki
...για την επιταγή που λέγαμε λές????
χαχαχαχαχαχαχα

Βλαμμενος είπε...

εγω δεν καταλαβα γιατι οι μπουγάτσες εμφανίστηκαν στο τελος και αφου είχε αραιώσει ο κοσμος...εχω ξεκινησει ΕΔΕ για να βρω τον υπεύθυνο....ελπιζω να μην ήσουν εσυ....

mpoumpoula είπε...

@βλαμμενος
εγώ είμαι αθώα και ψυχεδελική!!!!
να τον βρεις τον υπέυθυνο σε παρακαλώ και να τον δώσεις στεγνα στην δημοσιότητα!!!!!!!

tzonakos είπε...

EΔΕ για την μπουγάτσα ;;;
Χαχαχα, εγω δεν ξερω τίποτα, απλα ειπα οτι πεινούσα, και τσούπ ! μαγικό ! να την και μάμ μάμ :)

fevis είπε...

Την επόμενη φορά στείλε κανένα mail να πάμε για καφέ...

If...ιγένεια είπε...

Μια χαρούλα τα πέρασες στην πρωτεύουσα μπράβο.. :)

mpoumpoula είπε...

@fevis
την επόμενη φορά θα ρθω πιο χαλαρά και θα παμε οπωσδήποτε για καφεδούμπα!

mpoumpoula είπε...

@ιφιγένεια
εσύ στην πρωτεύουσα είσαι γιατί οι απόψεις διίστανται?

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

περιμένω να δω ποστ για τις συναντήσεις που είχες στην πρωτεύουσα καρντάση!! ;-)
Καλώς ήρθες!!!!!
Φιλιά

tzonakos είπε...

Ωχωχ, θέλουν να μάθουν για εμάς !
Ναι, πόσο θεσπέσια πλάσματα είμαστε κλπ κλπ κλπ... :)

Manos S. είπε...

Ούτε ένα γεια...ούτε μια καλημέρα...τίποτα...ειδοποίηση ΚΑΜΜΙΑ!
Τστστστστστστς νεολαία!

Jordan είπε...

Η μαρινα Αλιμου ειναι τα πιο ωραια μερη που μπορεις να πας στην Αθηνα. Και σκεψου οτι πριν λιγα χρονια πηγαν να την κανουν απαγορευμενη ζωνη και να μπαινουν μονο οσοι εχουν σκαφη...Οπως ειχε γινει και με τον Λαιμο της Βουλιαγμενης. Δεν φτανει που εχουν κλεισει με τα μαγαζια την μιση παραλια.
Θα παω κι εγω καλα που μου το θυμισες Μπουμπουλινα!

Swell είπε...

Καλησπέρα,

Πήρες είδηση τι έγινε στη Lifo με τη nemiandsrose;

mpoumpoula είπε...

@st
έρχετε Στάθη έρχετε!
@τζονακος
όλα θα τα πώ!!!!!όλα!
@manos
next time i will know!!!!
νόμιζα ότι σαν γονείς θα χατε υποχρεώσεις...αλλα τώρα ξέρω!
@jordan
να πας να πας, να πιεις καφέ στο skippers
@swell
εννοείτε...άφησα και σχόλιο!

Ανώνυμος είπε...

μόνο οι άρρωστοι έλλειπαν.. κλαψψψψψψψ.... (12 ποτά είπα να πιείτε ο καθένας... τα ήπιες???)

diastimata είπε...

Κι εμείς, έναν γάμο είχαμε να θυμόμαστε, την Κυριακή κι αυτόν τον ξεχάσαμε! Πείτε μου, τώρα, τι να πω στο γαμπρό!...

Βλαμμενος είπε...

Καινούριες πληροφορίες αναφέρουν οτι ο Κιτσομήτσος με την βοήθεια του Τζονάκου έκρυψαν την μπουγάτσα μέχρι να φύγουν οι πολλοί (και ειδικά εγώ γιατί με είδαν φαγανό)...

Καλημέρααααααααααααααααααα

EISVOLEAS είπε...

Η Αθήνα απο καβάντζες άλλο τπτ...
Είναι τόσο καλά καβαντζωμένες που δεν μπορώ να τις βρω!
Έρχονται μετά οι τουρίστες,τις βρίσκουν και μας ξεφτιλίζουν!
Κατάλαβες φίλε μου.
Γαμώ την αστυφιλία μου...

ΦANTAΣΙόΠΛΗΚΤΟΣ... είπε...

ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΞΑΝΑ...ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ....ΜΟΝΟ ΥΓΕΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΩ...ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ...ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΛΑ...ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΥΣ...ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ...ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ...

mpoumpoula είπε...

@laxanaki
ναι βρε λαχανακι μόνο εσύ έλειπες!!!!
εγω 12 ποτήρια νερό τα ήπια πάντως!
@διαστήματα
?????χαιρετίσματα πες του!
@βλαμμένος
κοντά είσαι!!!!
@eisvoleas
με είπες τουρίστρια????????
@φαντασιόπληκτικος
ελπίζω να σαι καλά και να χουμε όλοι υγεία, καλές γιορτές φιλαράκο!

Μετεωρίτης είπε...

ωχ,
κατάλαβα...
ανταλλάξατε και εσείς ΝΕΕΣ ΛΕΞΕΙΣ.
Και εγώ, πριν 2 μήνες ανέβηκα Σαλόνικα και γύρισα Αθήνα με...
μία μπουγάτσα με μαλλιά !!!!

Μόνο μαλλιά δεν βάζετε στην μπουγάτσα, μπουμπούλα!!!!!!

Άντε, να ξαναέρθεις
και ειδοποίησε, ε!
Θέλω κι εγώ καφέ στη θάλασσα!!!

Unknown είπε...

ένα αγαπημένο μου μέρος είναι εκεί στη μαρίνα το σκίπερ ;) δεν πιστεύω να είσαι κόρη του ψωμιάδη;;;; με τόσους γάμους;;;;;)

KitsosMitsos είπε...

Βρε, αφήστε την κοπέλα όλο παράπονα είσαι!
Μην τους ακούς μπουμπούλα, εσύ όλα καλά τα έκανες. Όσο για τις αποκαλύψεις, άλλος έχει φώτο απ'ό,τι θυμάμαι...
Την καλησπέρα μου!