Παρασκευή 29 Φεβρουαρίου 2008

Τραγουδάκια!!!!!!!

Τελευταία όλο προσκεκλημένη σε Blogοπαίχνιδα είμαι...και εκεί που δεν τα συμπαθούσα καθόλου, τώρα μου αρέσουν...
Με κάλεσε ο φίλος μου ο Σταθης να σας πω
δυο τραγούδια που μπορείς να τα σιγοτραγουδήσεις αντί να πεις σ'αγαπω. Ένα από ανδρική φωνή και ένα απο γυναικεία.
Φυσικά εγώ ώς γνωστό αντιδραστικό πλάσμα...αντί για γυναικεία φωνή έβαλα ντουέτο!!!!
Είμαι λίγο ιδίοτροπη τα χουμε πει αυτα!

Lee Ryan-When I Think Of You



Looking at you while you're sleeping here beside me
Oh, neither words can explain the love I have inside
In a moment it's a physical thing
I know something like spiritual connection
The feeling in my soul, heart of mine

The sweetest thing is what you are
From you I'll never be too far,
Please say forever you will stay beside me

You're my past, my future
My all, my everything
My six in the morning when the clock rings
And I open up my eyes to a new day
My laughs, my frowns
My ups, my downs
It's the feeling that you get
When you know that something's true
When I think of love, I think of you

You're beautiful like the colours of the rainbow
Won't part it like the ray of the sun on a summer's day
And all I gotta do is look into your eyes to lose myself
But the substance of my dreams putted me a woman
I only wanted you to call mine

The sweetest thing is what you are
From you I'll never be too far
Please say forever you will stay beside me

'Cause you're my past, my future
My all, my everything
My six in the morning when the clock rings
And I open up my eyes to a new day
My laughs, my frowns
My ups, my downs
It's the feeling that you get,
When you know that something's true
When I think of love, I think of you

Yeah, oh yeah

When I think of love I think of you
Baby I love you and I need you, yeah

You're my past, my future
My all, my everything
My six in the morning when the clock rings
And I open up my eyes to a new day
My laughs, my frowns
My ups, my downs
It's the feeling that you get
When you know that something's true
When I think of love I think of you


Έτσι είναι η αγάπη


Και πάνω που είπα γειά σου
άκουσα την καρδιά σου να σπάει σίδερα
κι όσα φιλιά ξεμείναν να φύγω δεν μ΄αφήναν
και πάλι σήμερα
Εγώ να σου μιλάω μπροστά να σε τραβάω
άλλα να ζήσουμε
κι εσύ να με κοιτάζεις και να μου κουβεντιάζεις
για όσα αφήσαμε
Μα η αγάπη έτσι είναι η αγάπη
παίρνει και δίνει κάτι
και μας κρατάει εδώ
κι εγώ που σ΄έχω
δίπλα μου πάντα σ΄έχω
δεν έχω να προσέχω
σε ξέρω σ΄αγαπώ

Και πάνω που είπες φτάνει
ότι με είχε γλυκάνει φανερώθηκε
κι ότι είχε γίνει στάχτη
στης μοίρας μου το άχτι παραδόθηκε
Κι όσες φωνές σωπάσαν
στο σώμα μου κουρνιάσαν κι εγώ τις άφησα
έπρεπε να΄χα φύγει μα ότι κι αν με πνίγει
το ξαναγάπησα

Μα η αγάπη έτσι είναι η αγάπη
παίρνει και δίνει κάτι
και μας κρατάει εδώ
κι εγώ που σ΄έχω
δίπλα μου πάντα σ΄έχω
δεν έχω να προσέχω
σε ξέρω σ΄αγαπώ

19 σχόλια:

KitsosMitsos είπε...

Τραγουδάκια, λοιπόν. Μία και μία οι επιλογές.
Την καλησπέρα μου.

kanataki είπε...

ε, δεν θα στε με τα καλά σας!

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

τι ανάποδο πλάσμα!!!!
Φιλιά ρε!
Καλό Σ/Κ να έχεις!

Dr_MAD είπε...

Wooof!
Πολύ καλές επιλογές κούκλα! Ειδικά η πρώτη... Στο μεταξύ χτες ήμασταν με Αργύρη και λοιπή παρέα έξω και έγινε της τρελής. Περάσαμε σε κάποια φάση κάτω από το γραφείο και σκεφτήκαμε να δουμε τι κανεις. Βασικά ευτυχώς που το γλίτωσες αυτό. Σε θα άντεχες να με δεις έναν ημιγυμνο αγγελο, ένα κόπρανο, 4 ινδιάνες, 2 ζουλού, 2 χήρες, ένα δέντρο και τη Μινι Μάους! χαχαχα. Καλό Σ/Κ κούκλα ;-)

koulpa είπε...

Καλήμέρα και καλό μήνα:):)

geokalp είπε...

καλό μήνα!

koulpa είπε...

..ουαου!! κοίτα τι μέρες κάνει!! πότε θα πάμε ιστιοπλοία;;:):)

Maria Mikro Analogo είπε...

Ρε μπουμπούλα, μπορεί να αργείς να ανεβάσεις ποστ, αλλά φτιάχνεις κάτι αναρτήσεις μούρλια! :D
Φιλιά και καλό μήνα!

Equilibrium είπε...

Το θέμα είναι να λες το σ' αγαπώ τλκ ε!? Κάποιοι έχουν την ανάγκη να το ακούνε. Και κάποιοι να το λένε. πόσοι απόμειναν είναι το θέμα...

Καλό μήνα και καλό ΣβΚ!

If...ιγένεια είπε...

Τελικά μας αρέσουν τα μπλογκοπαίχνιδα?

diastimata είπε...

Όπα! Έλα να σπάσουμε 12 χοντρόπατα ποτήρια για πάρτη της!

Ανώνυμος είπε...

Πωπω αγάπες εδω μέσα!!

Unknown είπε...

όλος ο μπλογκόκοσμος ένα παιχνίδι, έχει την πλάκα του τελικά ;)

Ανώνυμος είπε...

H Μαρινελλα καλή αλλά αυτόν τον Ρέμο δεν τον πάω καθόλου τελευταία!!! :-))

Skouliki είπε...

καλα ειναι ..να περναει η ωρα

καλημερολαλαλλατραλαλ

Skouliki είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Τώρα που μπήκε η άνοιξη μας πιάσανε οι έρωτες!! χιχιχιχι... Καλημέρααααα

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

΄Ομορφες οι επιλογές σου.
Δε θα το πιστεψεις, μα δεν το είχα ακούσει το ελληνικό

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

χριστίνα κ. είπε...

Τελικά το σ'αγαπώ μετράει μόνο.....την καλησπέρα μου....