Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2008

Love Friday / Hate Monday

15 σχόλια:

Μετεωρίτης είπε...

ΕΓΩ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΣΟ!!!!!

Καλημέρα Μπουμπούλα,
Δευτέρα είναι... θα περάσει!
Υποκρίσου πως είναι... Τρίτη!

(εγώ ακόμα να ξυπνήσω-και είμαι στον δεύτερο black coffee... πόσο πιο μαύρο να τον πιω πια;!)

ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ!

Maria Mikro Analogo είπε...

χαχαχαχαχα :D Δεν υπάρχει καλύτερο! :D Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

Βλαμμενος είπε...

Love Monday Hate Friday...αλλα νταξει δεν εχω παρει τα χαπια μου λογικο ειναι....

geokalp είπε...

έλα που παραπονιέσαι...

Skouliki είπε...

και εγω τα ιδια

πως ταιριαζουμε ετσι

παρε φιλι

koulpa είπε...

χαχαχαχα..Ι don't do mondays που λέει και ο γκάριλντ:):)

amelie είπε...

xaxaxax τελειο ...πολυ γελιο....

Dr_MAD είπε...

Αυτό θα πει "κάτω τα κεφάλια"

Καλή εβδομάδααα ;-)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Βρε ΑΚΡΙΒΩΣ σου λέω...
;-)))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

..τρίτη πήγε! Πάλι καλά!
Φιλιά ;-)

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

μη σου πω ότι ξημέρωσε και Τετάρτη!

mmexer είπε...

χαχαχαχαχα τέλειο!!!!!

irene είπε...

ήρθε κ η πέμπτη..
θέλω διακοπές!!!

kanataki είπε...

μπουμπούλα είσαι δημοσιογραφα??

υγ είδα το σχόλιο σου κάπου και μου σηκώθηκε η τρίχα!
υγ μα ποια είσαι τέλος πάντων???

If...ιγένεια είπε...

χαχαχ.. Καλές Δευτέρες να έχουμε..