Παρασκευή 22 Ιουνίου 2007

ΦΕΥΓΩ… ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!

Θέλω να φύγωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω

Να πάω στο Βουρβουράκι αλλά δεν θέλω να χει κίνηση στο δρόμο, ούτε κόσμο στην αγαπημένη μου παραλία,ούτε.....

Έχω την αίσθηση πως πλέον κουβαλάμε το άγχος της καθημερινότητας μας στις διακοπές.
Όλο κανόνες είμαστε.

Να σηκωθώ νωρίς να μη χάσω το μπάνιο.
Να μην κάτσω πολύ στον ήλιο και καώ.
Να φάω ελαφριά μη φουσκώσω.
Να μη πιω και έχω πονοκέφαλο την άλλη μέρα.
Να φύγω αργά να μην έχει κίνηση.


….

ΒΡΕ ΟΥΣΤ

Εγώ θα κοιμηθώ στην αμμουδιά μόλις ο ήλιος χαράξει στην Ανατολή… όπως έκανα παιδί. Θα πάω και δεν θα χω κανόνες και ας καώ και ας έχω πονοκέφαλο και ας σκάσω από το φαΐ και δεν μπορώ να κουνηθώ…όπως λέει και η Vodafone…

Θα ζήσω τη στιγμή!

Φιλάάάάάάάάάάάάάάάάάάκια

Τα λέμε τη Δευτέρα

13 σχόλια:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Καλα να περασεις και καλη επιστροφη!!!!

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

Καλα να περάσεις στη Βουρβουρου!
Οσο για την κινηση, αναγκαιο κακο εχει καταντησει!

daf είπε...

Βρε πήγαινε και χέστα όλα και πέρνα καλά! Κάνε και καμιά βουτιά και για μας που θα βγάζουμε το δέρμα μας εδώ.

mpoumpoula είπε...

Kala piga
kala girisa
efaga tou skasmou kai kaika apo ton ilio!!!
Panta tetoia!
Euxaristo gia tis euxes! Piasan topo!

geokalp είπε...

δεν πρόλαβα να ευχηθώ.. αλλά τουλάχιστον όλα έγιναν όπως έπρεπε!!! βόλτα με τη βάρκα πήγες;

mpoumpoula είπε...

Βάρκα???
Άκου εκεί βάρκα…..
Πως εκφράζεσαι έτσι για το σκάφος μου?
Φυσικά και πήγα….και θύμισε μου όταν έρθεις ότι την έλεγες βάρκα
Αχ Θεέ μου τι ακούω σήμερα

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

παλι καλα που δεν την είπε και σκάφη...

Dimitris Limniotis είπε...

Αλί σε μας και τρισαλί που ρουφείξαμαι τη σκώνι με τη σαίσουλα. Με 43 βαθμούς στω καιφάλυ πάθαμαι αιγκεφαλεικί εμωραγεία στα καίντρα λώγου και γραφοίς. Δαις τόρα πος καταντείσαμαι να γράφουμαι ι φουκαρράδαις.

mpoumpoula είπε...

popo
misi ora ekana na katalavo ti grafeis!
megali zimia epathes!

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

θα ξαναφύγεις αυτο το σκ?
Εγω πάντως μετράω λιγες ώρες ακόμα για να την κάνω!

mpoumpoula είπε...

kai pou tha pas?????
ego akoma den apofasisa...den prolava...gi auto iparxei kai tetoia erimia sto blog mou.
poli douleia

the_lone_deranger είπε...

Μπράβο μπράβο, that's the spirit! :)
Και εις ανώτερα...Και με έγκαυμα τρίτου σου εύχομαι το επόμενο καλοκαίρι :P

mpoumpoula είπε...

xaxaxa
γεία σου φίλε μου
καλώς ήρθες!