Πέμπτη 26 Ιουλίου 2007

I am sailing...again







Μάζεψα όλη τη μαυρίλα που είχα συσσωρεύσει τα τελευταία 3 χρόνια και με αφορμή ένα event αποφάσισα σιωπηλά πως θα πάω να ξανακάνω ιστιοπλοΐα με το σκεπτικό να εναποθέσω ότι με πίκρανε εκεί…
Όπως ακριβώς είχα κάνει και τότε….


I am sailing, I am sailing,
Home again cross the sea.

Δεν πέτυχε…
Ποτέ δεν πετυχαίνει τη δεύτερη φορά…
Τίποτα δεν ήταν ίδιο, ούτε ο ουρανός ούτε η θάλασσα ούτε ο άνεμος.
Τα μάτια μου ήταν συνέχεια δακρυσμένα κοιτώντας μια τη φίλη μου τη θάλασσα και μια τον ουρανό…γιατί μου κρύβεστε????
Άραγε έχω αλλάξει και δεν με αναγνωρίζουν σκεφτόμουν ή απλώς ήμουν μισή???
Κάτι έλειπε…


I am sailing, stormy waters,
To be near you, to be free.

Ακόμα και τα αστέρια δεν είχαν την ίδια διάταξη… δεν μπορούσα να εντοπίσω αυτά που μου κρατούσαν συντροφιά τόσο καιρό.

I am flying, I am flying,
Like a bird cross the sky.
I am flying, passing high clouds,
To be with you, to be free.

Δεν με δέχτηκε η θάλασσα πίσω…είμαι ελεύθερη μόνο φαινομενικά άλλωστε και αυτή το ξέρει…
Αυτή κρατάει συντροφιά στη φυλακισμένη μου ψυχή

Can you hear me, can you hear me,

Thro the dark night far away.

I am dying, forever trying,

To be with you, who can say.


Ούτε τα δελφινάκια μου βγήκαν να με χαιρετήσουν…
Δεν έπρεπε να είχα επιστρέψει…τώρα ξέρω


We are sailing, we are sailing,
Home again cross the sea.
We are sailing stormy waters,
To be near you, to be free.

Θα γυρίσουμε μαζί…και τότε όλα θα είναι στη θέση τους

Oh lord, to be near you, to be free.
Oh lord, to be near you, to be free,
Oh lord.


Και τότε θα ‘μαι πραγματικά ελεύθερη…

5 σχόλια:

geokalp είπε...

το μόνο που δεν δέχομαι είναι ότι τα αστέρια δεν ήταν στη θέση τους!!!
Δοκίμασε να ανέβεις σε κάποιο βουνό με χαμηλό φωτισμό και ..τα αστέρια θα είναι εκεί!

κι επειδή το έχω πρόσφατο άκουγα και λίγο από το βουνό...

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

όλα ίδια είναι και όλα τριγυρω αλλάζουν... που λέει και ο Ρασούλης..

Πάντως μην σκιαζεσαι καπετάνισσα. Η φουρτούνα πέρασε και εισαι ορθια. Αυτό εχει σημασια.

Καλοτάξιδη..

Τρελός του Χωριού είπε...

Kanenas dromos den exei gurismo. H idia morfi sto kathe ti ,einai to koukouli gia na allazoun ola.

"Esu, den eisai pouthena. Gia na kathome omos stin akri tou gkremou kai na krato petra sto ena moy xeri kai ena truantafilo sto allo, sumainei pos kapote perases apo tin zoi mou."

YG. Ego sti thesi sou an den enoiotha na me sunarpazei i istioploia , tha epefta stin thalassa gurizontas piso kolimpontas . Tote sugoura tha eperne allo noima auti i bolta stin thalassa. O anemos ,o ouranos kai ta asteria ,ta delfinia kai oi perastikes tsipoures min sou po, tha eixan biomatiki ploki mexri kai to telos tou taksidiou. Etsi tha ekane o kathe trellos pou sebetai ton eauto tou.

Ksereis poso thelo na xamogelas.

mpoumpoula είπε...

@geokalp
den itan xrise mou...alloste ta koitousa apo diaforetiko geografiko platos kai mikos!!!!!!

@st
...i fourtouna den kopase entelos..exei vouvo kima tora

@trellos tou xoriou
as min eixa tin douleia na me krataei kai na sai sigouros pos akoma tha kolimpousa!!!!!!!!!
exakoloutho na xamogelao!

Ανώνυμος είπε...

- "Ναι,βέβαια",είπε η αλεπού στον Μικρό Πρίγκιπα, "για μένα είσαι ακόμη ένα αγοράκι όμοιο με εκατό χιλιάδες άλλα μικρά αγόρια.Και δεν έχω την ανάγκη σου.Κι εσύ το ίδιο, δεν έχεις την ανάγκη μου.Για σένα, δεν είμαι παρά μια αλεπού όμοια με εκατό χιλιάδες άλλες αλεπούδες.Μα αν με εξημερώσεις θα'χουμε ανάγκη ο ένας τον άλλο.Θα'σαι για μένα μοναδικός στον κόσμο.Θα'μαι για σένα μοναδική στον κόσμο.Κι ύστερα,κοίταξε!Βλέπεις εκεί κάτω τα σταροχώραφα;Εγώ δεν τρώω ψωμί. Για μένα,το σιτάρι δεν σημαίνει τίποτε.Μα εσύ έχεις χρυσαφένια μαλλιά!Θα'ναι υπέροχα όταν θα μ' έχεις εξημερώσει!Το στάρι που είναι χρυσαφένιο, θα μου θυμίζει εσένα.Και θ'αγαπώ το θόρυβο του ανέμου καθώς θα περνάει ανάμεσα από τα στάχυα του σταριού.Σε παρακαλώ, εξημέρωσέ με", είπε...
Κι όταν πλησίαζε η ώρα του αποχωρισμού:
- Αχ! είπε η αλεπού...Θα κλάψω...
- Δικό σου είναι το λάθος,εσύ ήθελες να σε εξημερώσω,είπε ο Μικρός Πρίγκιπας
- Σωστά, είπε η αλεπού
- Μα θα βάλεις τα κλάματα...
- Και βέβαια, είπε η αλεπού
- Τότε δεν κερδίζεις τίποτε από αυτό!
- Και βέβαια κερδίζω, είπε η αλεπού.Κερδίζω από το χρώμα που έχουν τα σταροχώραφα...για πάντα...