Πέμπτη 26 Ιουλίου 2007

SAILING II

Δεν σημαίνει βέβαια ότι επειδή εγώ είμαι και λίγο ψυχάκιας, δεν πέρασε τέλεια η παρέα….
Γι αυτό επανήλθα.
Τα ιστιοφόρα ταξιδεύουν…..

Τα πανιά του City έχουν ανοίξει και στο GPS έχει τοποθετηθεί το πρώτο στίγμα για την Καλλιθέα στην Κασσάνδρα της Χαλκιδικής
Ο καπετάνιος Πέτρος και ο «κουμπάρος» μου Σπύρος μας οδηγούν με ασφάλεια…

Και τα παιδιά απο το συγκρότημα φαίνεται να απολαμβάνουν τα γαλάζια νερα της Χαλκιδικης....αχ σαν την χαλκιδικη δεν έχει!!!!!!!!


Η ώρα της πρώτης αποβίβασης έφτασε…ήμασταν όλοι ετοιμοπόλεμοι και εγώ πάλι στον αγώνα (που ‘μαι που ‘μαι δεν θα με βρεις!)

Το πάρτυ ξεκινά...
Και τα ακροβατικά πέρνουν και δίνουν...πολεμικός χορός είναι για την ακρίβεια...άλλα αμά σου δώσει καμιά χορεύοντας την έκατσες !



Οι promoter έρχονται….



Να κεράσουμε ένα σφηνάκι??? Ένα δωράκι??? Κανείς δεν μας αρνήθηκε!


Πάλι ξεσηκώσαμε τα πλήθη...


Και καουμπόισσες είχε το event...εσωτερικής προελέυσεως!




Εμ ήταν ποτέ δυνατόν εγώ μια παπαρατσι πρώτης τάξεως να μην αποθανατίσω το...Dennis το φωτογράφο μας ????



Μπράβο ρε παιδιά
48 ώρες, 8 beach bar, 28 άτομα
Τα καταφέραμε...ξεσηκώσαμε το πρώτο πόδι και πάμε βουρ για μπανάκια!!!!!!
Καλό καλοκαίρι !


Υ.Γ. Εγώ πάλι λείπω απο τη φωτό.
Αντε μουτς

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Όλα super! Αλλά να ρωτήσω κάτι. Μετά από τόση ένταση για να βγει όλο αυτό το project, μπουγάτσα με τυρί για πρωϊνό, σκέφτηκε κανείς να φέρει???

mpoumpoula είπε...

@lilou
σου μύρισε μπουγάτσα μητέρα του παιδιού του κουμπάρου??????
Με τι? με τυρί? με κρέμα? με κιμά? με πληροφορία????
χαχαχαχαχαχα

Ανώνυμος είπε...

Κουμπάρα του πατέρα του παιδιού μου,αν τύχει και του μιλήσεις,πες του πως σήμερα θα πάω για τον πρώτο μου υπέρηχο... Λες νά΄χει τα μάτια του? Λες νά΄χει κι'αυτό μια γεύση τρικυμίας στα χείλη? Λες να τρελλαίνεται για κρέπα με τζατζίκι?σαν τον πατέρα του...? Λες??

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

Χαλκιδικη... ειναι που είναι μοναδική σκέψου και με βραζιλιάνες χορευτρίες και ντοπιες καουμπόισσες!
Γιαυτο λέμε σαν την χαλκιδική δεν έχει!

daf είπε...

Χεχε εγώ σε είδα κουφαλίτσα μου.. ;)

Μπράβο πρέπει να ήταν καταπληκτικά! Μπορεί να μην είμασταν εκεί αλλά μας αποζημίωσες με τις φώτο μικρή παπαράτσαινα!

ΥΓ. Καλέ αυτός ο χορευτής ποιός είναι? Ο Νίο απ' το Μάτριξ και αιωρείται εις την ανάποδην??? :P

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

παντως ρε φιλεναδα δεν σε πιστευω οτι δεν ευχαριστηθηκες την θαλασσα! Εδω εμενα οι φωτογραφίες μου φτασαν!!!!!!
Αντε σε λιγο θα την κανω για Χαλκιδικη
Καλο Σαββατοκυριακο

Ανώνυμος είπε...

Τα θερμά μου συγχαρητήρια για την επιλογή των χορευτριών!
Αυτά είναι...!


PS.Δεν είμαι καλά,ο κωλόγερος καλοκαιριάτικα.

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

μμμμ
εγω γυρισα αλλα εσυ μου φαινεται την εκανες!
;-)

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

Θέλει να δει κανεις φωτό από τον
Μηνα του Μέλιτος
? ;-)

tzonakos είπε...

Πωπω !
Πού ηταν αυτο το μπλόγκ και δεν το ειχα πετύχει πριν ;
Μπορώ να το βάλω στα λίνκς μου ετσι ; θένκς.
Χαλκιδική πηγαίνω απο το 1995 και πράγματι δεν εχω βρεί άλλο τόσο όμορφο μέρος !
Εχω σχετικά δημοσιεύματα απο την φετινή μου Χαλκιδική στο άλλο μπλογκάκι μου, το Βότσαλο και μέσα μου δεν εχω φύγει ακόμα απο εκεί !
Τέλειες οι φωτογραφίες σου, τέλεια τα πάντα.
Χάρηκα που συναντηθήκαμε μπλογκικά :)