Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2007

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ VS ΑΘΗΝΑ

Μας καρφώθηκε τις προάλλες μαζί με το φίλο μου τον Σπύρο να ανακαλύψουμε ποιες λέξεις που χρησιμοποιούμε στη Θεσσαλονίκη δεν τις ξέρουν οι Αθηναίοι, πολλές δεν τις έχουν ακούσει ποτέ στη ζωή τους, κάτι που ανακάλυψα από τους φίλους μου στην Αθήνα που με κοιτάνε όταν μιλάω λες και τους μιλάει ο Πούτιν!!!!


Πλλλλάκα με κάνεις? – Πλάκα μου κάνεις?

(ελάτε τώρα αιτιατική είναι!!!!)


Κουτούρντισες – Ξεσάλωσες

(χρησιμοποιείται κυρίως στα παιδιά : « κάτσε ηρέμησε λίγο, κουτούρντισες σήμερα»)


Σουβλάκι – Καλαμάκι

(εδώ πρέπει να παραδεχτείτε ότι λέτε βλακεία αφού καλαμάκι είναι αυτό που ρουφαμε…ε????)


Μπουγάτσα με τυρί – Τυρόπιτα

(δεν έχω τίποτα να πω απλά ότι έχουμε και με κιμά και με σπανάκι και με ότι μας παραγγείλετε)


Πάνε να φέρεις – πήγαινε να φέρεις

(εντάξει αυτό ίσως να το κόψαμε λόγω βαρεμάρας)


Πανσέτα – Μπριζολάκι

(βασικά η πανσέτα δεν είναι ακριβώς μπριζολάκι αλλά δεν μπορώ να το περιγράψω τούτη τη στιγμή)

Κούτρα - Τσάμπα

("τη βγάλαμε κούτρα σήμερα")


Φουϊτ – έπαθα λάστιχο

(δηλαδή τα ποδήλατα σας δεν παθαίνανε φούϊτ????????)


Όζα – Μανό

(Πονεμένη γυναικεία ιστορία …κάτι πήρε το αυτί μου ότι έχει σχέση με γαλλικά η Όζα αλλά δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω διότι πολύ απλά δεν ξέρω γαλλικά)


Ντιπ για ντιπ - τελείως μα τελείως

(διαφορες ερμηνείες όπως "μα είσαι ντιπ για ντιπ?" το πρώτο ντιπ είναι τελείως και το δεύτερο κουτός, δηλ. μα είσαι τελείως κουτός. Επίσης καμιά φορά για να δείξουμε έμφαση λέμε " αυτός είναι ντιπ για ντιπ κουτός" και πέρνουν και τα δύο ντιπ την ερμηνεία τελείως)

Σαλάτες αλοιφή - Σαλατα Μελιτζανοσαλάτα, τυροκαυτερή, ρώσικη κλπκλπ

Ξες - Ξέρεις ή Πάνε - Πήγαινε

(πόσα ξές διαστήματα)

Καρντάσι - Αδερφός/ή
(χώρις σχόλια, τα καθημερινά δεν τα έγραψα...thanks Στάθη)

O greekmedianews μου ξύπνησε κύτταρα με αλτσχαίμερ thanks


Κακάο-Μίλκο (ανεξαρτήτως μάρκας)

(δεν το ήξερα ομολογώ!!!)


Λεμονάδα - Λεμονίτα

(ούτε αυτό το ξέρω!)


Τυρί - Φέτα

(μεγάλο μπέρδεμα λέμε έχουν φάει)


Κασέρι - Κίτρινο τυρί

(άκου κίτρινο τυρί...το κασέρι για την Αθήνα ποιό είναι????)

Και φυσικά η καλύτερη απορία όλων των εποχών εκφράστηκε απο το greekmedianews

"ανεξήγητο παραμένει γιατί κανείς δε ζητάει φετόπιτα, αλλά τυρόπιτα..."


Ευχαριστώ fevis


Ντεμέκ - ...και καλά

(με είπε ότι ντεμέκ ήταν αρρωστη )


και μια ευγενική χορηγία της boutsoukas και του Sam(αγνώστων λοιπων στοιχείων)


Ροξ (γλυκό)- καλά στα γήπεδα στην Αθήνα τι πουλάνε??


Μαύρα σπόρια - Ηλιόσποροι


Ασπρα σπόρια- Πασατέμπο


Γκαζόζα- Όχι Sprite ούτε 7Up


Σαν Φιστίκ - Φυστίκια Αιγίνης


Καυτερή πράσινη πιπερια - ξέρω πολλούς Αθηναίους που δεν γνωρίζουν ότι υπάρχει τέτοιο ζαρζαβατικό!


πάνινα παππούτσια - ελβιέλες
(τι είναι ελβιέλες????)


Ναι για - ναι αμέ
(ναι για σε λέω γιαβρούμ)


Kλάϊν Μάϊν - ότι να ναι, αστα να πάνε

(Κάποτε τηλεφώνησα στη Δάφνη που δούλευε σε εταιρεία στην Αθήνα και της είπα ότι ανακάλυψα ότι οι Αθηναίοι δεν ξέρουν τι θα πεί Κλάϊν Μάϊν, δεν το πίστεψε και κατευθείαν ξεκίνησε να λέει στους συναδέλφους της "είμαστε κλάϊν Μάϊν" και μου λέει ψιθυριστά " ρε μ***α με κοιτάνε στα UFO!" χαχαχαχαχα )


Tippex ή σβυστικό - Blanco

(καλά θυμάσαι geokalp)



Υπάρχουν κι άλλες είμαι σίγουρη αλλά το αλτσχαίμερ δεν με βοηθάει…βάλτε ένα χεράκι να θυμηθούμε και να γελάσουμε

88 σχόλια:

tzonakos είπε...

Xαχαχαχαχα, ΦΟΥΪΤ ;
χαχαχαχα, εχω πέσει στο γέλιο, καλό αυτο δεν το ξερα. :)

mpoumpoula είπε...

@tzonakos
και συ λες και ήμουν ο Πούτιν θα με κοιτούσες??????χαχαχαχαχα
πόσα σου μαθαίνω είδες?

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

Πέστα καρντάσι!!!!
Και οι δικοί μου (ξέρεις σε ποιους αναφέρομαι!!) οταν είχαν ερθει εδώ γελούσαν με το "μπουγάτσα με τυρί" τώωρα όποτε έρθουν με παρακαλάν να πάμε από του Γρηγόρη Παπάφη με Μπότσαρη! ;-)

Maria Mikro Analogo είπε...

Φούιτ;;;; χαχαχαχαχαχαχαχα!! Έλα ρε, πώς το βγάλατε αυτό; Απίστευτο! Κατοχειρώθηκε και από δω και πέρα θα το χρησιμοποιώ κι εγώ. Άκου φούιτ... χαχαχαχαχαχαχαχα. Φιλάκια! :-D

mpoumpoula είπε...

@ST
καλή ιδέα ανεβαίνοντας για το σπίτι να φάω μια μπουγατσούλλλλλα απο το γρηγόρη, καιρό έχω να φάω απο κει.
@μαρια
μα τι πάθατε όλοι με το φούιτ?????
είναι πολύ καλό και πολύ σύντομο!!!!

koulpa είπε...

xaxaxa.. Το φούιτ είναι άπεκτο.. και σαφέστατο (θυμίζει μπαλόνι που ξεφουσκώνει) ..:):)
..Και με το καλαμάκι πόσο δίκιο έχετε.. είχαμε κάτσει σε επαρχιακή καφετεριοψησταριά.. μεσημέρι για φραπέ.. μας φέραν δύο σαπουνάδες απερίγραπτες χωρίς καλαμάκια (πο ροφάν) .. ζητώ δύο καλαμάκια.. και μου έφεραν δύο σουβλάκια.. μεζέ για το σαπουνοφραπέ!!!.. :):)
Καλήσπέρα:):)

Ανώνυμος είπε...

Να βάλώ κι εγώ ένα χεράκι...
Λεμονάδα-Λεμονίτα
Κακάο-Μίλκο (ανεξαρτήτως μάρκας)
Τοστ με ζαμπόν και τυρί - Τόστ με ζαμπόν και κασέρι
Σημείωση: στην Αθήνα λέγοντας τυρί υποτίθεται ότι εννοείς το κασέρι και αν θέλεις φέτα πρέπει να το αναφέρεις ξεχωριστά...
Παρόλα αυτά ανεξήγητο παραμένει γιατί κανείς δε ζητάει φετόπιτα, αλλά τυρόπιτα...
Τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς...

fevis είπε...

Και το ντεμέκ ξέχασες....:-)

Ανώνυμος είπε...

μα φουϊτ;;;;; καλοοοοοο

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

Καλά ρε παιδιά τόσο παράξενο σας φάνηκε το φούιτ?!
Την μπανιέρα με φούιτ(Τζακούζι) την ξέρετε!?!
fevis να συμπληρώσω επίσης και το ταμαμ και μπερεκετ. όπως και το τουρλού - μπριαμ!

Suspect είπε...

χμμμμ

ναι

στις αντωνυμιες εχουμε ενα προβλημα...

:)

Skouliki είπε...

γαμω τα κουτουρντια στην δουλεια σημερα..το ευχαριστηθηκα

Ανώνυμος είπε...

χαχαχα...παλι γελασα σημερα...και ειμαι καπως χαλια ψυχολογικα...μου λειπει η ελλαδα...ευτυχως βλεπω μπαλα..παντως οτι περιγραφεις τα ακουω χρονια αφου εζησα σαν σπου δαστης επανω ...

If...ιγένεια είπε...

Tην πρώτη φορά που είπα σε Αθηναία φίλη, την λέξη όζα γελούσε για 3 λεπτά συνεχόμενα..

mpoumpoula είπε...

@koulpa
χαχαχαχαχα ακόμα γελάω με τα μεζεδοσουβλάκια
χαχαχαχαχα
@greekmedianews
ευχαριστώ πολύ η παρατήρηση κορυφαία!
@fevis
σωστη
@dolphin
ε ναι λοιπόν ΦΟΥΙΤ

mpoumpoula είπε...

@σκουλήκι
κουτούρντισες κοριτσάκι????
@αργεντινα
τουλάχιστον διαβάζεις ελλάδα μωρε
μουτσ ζεστα φιλια απο ελλάδα
@if..igenia
μου το παν αλλά δεν ήθελα να το πω...
Η λέξη ΟΖΑ βγήκε απο το USA που έγραφε έξω απο το μπουκαλάκι!!!!
Ξέρω ρόμπα!!!

zekia είπε...

αααα ναι είναι πάντοτε επίκαιρες οι κόντρες αυτές αλλά δε χρειάζεται να επαναλάβω οτι η Θεσσαλονίκη νικάει με διαφορά!!!!

boutsoukas είπε...

Λοιπόν παραθέτω μια ευγενική χορηγία του Sam, που ενθουσιάστηκε μόλις άκουσε το θέμα.
st_ το πρώτο εξαιρετικά αφιερωμένο σε σένα!

Ροξ (γλυκό)- καλά στα γήπεδα στην Αθήνα τι πουλάνε??

Μαύρα σπόρια - Ηλιόσποροι

Ασπρα σπόρια- Πασατέμπο

Γκαζόζα- Όχι Sprite ούτε 7Up

Σαν Φιστίκ - Φυστίκια Αιγίνης

Άραγε το καζάν ντιπί οι τουλούμπες και τα κουρκουμπίνια είναι γνωστά γλυκά στην πρωτεύουσα?

Καυτερή πράσινη πιπερια - ξέρω πολλούς Αθηναίους που δεν γνωρίζουν ότι υπάρχει τέτοιο ζαρζαβατικό!

πάνινα παππούτσια - ελβιέλες

Ναι για - ναι αμέ

Καλή διασκέδαση!!

the_lone_deranger είπε...

Πάρε με τηλέφωνο - Τηλεφώνησέ μου
(Το είπα σε αθηναίο και του φάνηκε περίεργο! Νόμιζε ότι θέλω συσκευή)

Οι περισσότεροι δεν ξέρουν τι είναι ο σε όλους γνωστός και πολυαγαπημένος.. Κάγκουρας

Επίσης είναι συνήθως άγνωστες οι εκφράσεις: "Μόντα, τόνγκα κλπ" και τις αντικαθστά το: "Έφαγε πακέτο" που υπάρχει σε 1.000.000 παραλλαγές (μέχρι τις πιο απίστευτες τύπου: "Έμπειρο Πακετάκι")

Δεν θυμάμαι άλλα τώρα...

Και επιτέλους ας καταλάβουν κάποια στιγμοί οι φίλοι Αθηναίοι ότι "Μπουγάτσα" είναι το φύλλο της πίτας, που μπορεί να περιέχει οτιδήποτε, κι ας σταματήσουν τα κρύα αστεία με αυτό το θέμα!
("Πως λένε στην Θεσσαλονίκη το ραδιόφωνο; Μπουγάτσα με μουσική!" Μιλάμε για χιούμορ όχι αστεία έτσι; :P )

koulpa είπε...

Kαλημέρα και καλό μήνα:):)

daf είπε...

Μην ξεχνάς το κλάϊν μάϊν ρε.. Όταν είμουν αθήνα είχε κάνει πάταγο η ατάκα.. Επίσης συμφών με τον lone_deranger για τον κάγκουρα. Πόσες φορές χρειάστηκε να εξηγήσω τι σημαίνει..

boutsoukas είπε...

Κλαιν μάιν φροιλάιν daf μου! Πες το ολόκληρο!!!! Α, χα!χα! Την καλημέρα μου!

geokalp είπε...

Εκθιάζω την επιστημονική προσέγγιση!
Τι μου θύμησες τώρα...
Γιατί υπάρχουν και ορισμένα αυτής της κατηγορίας που απλά δεν λέγονται στην Αθήνα (και πόσο μου λείπουν...)

στο λεωφορείο - και το έχω ακούσει, όχι να μου το πουν:
"οδηγε, οδηγέ, άνοιξέ με από πίσω!"
κάγκελο ο geokalp!

τέλος, υπάρχει και κάτι με το blanco ή κάνω λάθος;

thanasis είπε...

Πάρτε το χαμπάρι...είμαστε διαφορετική χώρα...πως να το κάνουμε...!!!

Καλημέρα!!!

boutsoukas είπε...

@geokalp
Tippex ή σβυστικό μήπως?? Εσείς πως το λέτε?

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

Μια σαλονικιώτική εκφραση που έκανε πάταγο ήταν το πιπινι

boutsoukas είπε...

Και τα μπουρμπούλια!!!!

geokalp είπε...

Tippex vs blanco πρέπει να είναι!
αφού εδώ πούλαγαν το ένα κι εκεί πάνω το άλλο...

Μετεωρίτης είπε...

ρε παιδιά, αυτό με τη φέτα και το τυρί κι εμένα με έχει σκυλομπερδέψει εντελώς λέμε!!

Καλησπέρα, καλό μήνα,
σύμπτωση;
Μόλις έγραφα σε ένα blog για το σουβλάκι και το καλαμάκι!!!
Πριν από δέκα λεπτά!!!!

Τρελός του Χωριού είπε...

Ελπίζω τα Σκόπια να συνεχίζουμε να τα αποκαλούμε Αθηναίοι και Θεσαλλονικείς το ίδιο, γιατί ξέρω ήδη κάποιους υψηλά ιστάμενους και εδώ στην Αθήνα και εκεί στην Θεσαλλονίκη ,που ήδη τα ονομάζουν Μακεδονία.Δέν θέλω να χαλάσω αυτά τα όμορφα πειράγματα μεταξύ των δύο πόλεων , όμως δεν μπορω και να σωπάσω όταν καποιοι τα εκμεταλεύονται για προσωπικό τους όφελος.
Οφείλω επήσεις να παρατηρήσω αγαπητή Μπουμπούλα ,οτι ξέχασες την μεγαλήτερη διαφορά απο όλες .Το ΛΛΛΛΟΥΟΥΟΥ . ΚαΛΛΛΛά δεν εκανα και στο υπενθύμησα ?
ΠοΛΛΛΛΛα Φιλιά

χριστίνα κ. είπε...

xoxoxoxoxo καλα δεν ξερουν τι ειναι η καυτερη πρασινη πιπερια?

mpoumpoula είπε...

@τρελλός του χωριού
καλλλλλλλλλλα έκανες
πλλλλλλλλλακα είχα που το ξέχασα!
μουτσ
@χριστινα
τα καλύτερα δεν ξέρουν μικρή μου!

snikolas είπε...

Καλά δεν παίζει να διαβάσω τόσα σχόλια, οπότε και μπορεί να τα είπε και άλλος. Αυτό το φούιτ το διασκεδάζω απίστευτα!

mpoumpoula είπε...

@snicolas
όλα τα σχολια τα ανεβασα στο post...οπότε αν ξέρεις κάτι....ΜΙΛΑ

Jordan είπε...

Xα χα ελα ρε παιδια υπερβολικοι ειστε. Απ ολα οσα ειδα τα μονα που δεν θα καταλαβαινα ειναι το κουτρα, το φουιτ και το ροξ. Καλα βεβαια εγω εχω κ στενους δεσμους με Θεσσαλονικη αλλα απ οσο ξερω ολες αυτες οι λεξεις εχουν κατοχυρωθει πλεον ως πανελλαδικες. Εμενα μου χε κανει εντυπωση στο στρατο ενας λοχιας που χαμε απο Βορεια Ελλαδα(δεν θυμαμαι που).Με ρωταγε πχ καθαρισες το οπλο σου; Του λεγα, αμε! Αντε ρε μου λεγε εσεις οι Αθηναιοι με το "αμε" σας!Του φαινοταν πολυ περιεργο . Γιατι ρε παιδια τοσο περιεργη λεξη ειναι;;

tzonakos είπε...

Psit, καλημέρα.
Την γκαζόζα μήπως τη λέτε και λεμονάδα με φουϊτ ;

geokalp είπε...

μόλις διάβασα ότι κοίταγαν τη daf σαν ούφο μόλις άκουγαν το κλάι μάιν και ψόφησα στα γέλια ακόμα μια φορά!
το post αυτό είναι πολύ δυνατό!

the_lone_deranger είπε...

Νάτο νάτο το χιούμορ το καλό...tzonakos κωμικός να γίνεις παλικάρι μου. Stand up Comedy θα σε λατρέψουν.

mpoumpoula είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
mpoumpoula είπε...

δεν θέλω καβγάδες και υπονοούμενα...εγώ θέλω να το διασκεδάσουμε

diastimata είπε...

1969.Κατεβαίνω Αθήνα για πρώτη φορά. Μαθητής δημοτικού. Το "πάνε φέρε" δίνει και παίρνει. Με κοιτάζουν περίεργα. Μεγαλύτερη αποκάλυψη το σουβλάκι ντόνερ. Μα, ντόνερ, ήταν είδος γύρου! Μέχρι να συνεννοηθώ ξημέρωνε.

1972. Ανεβαίνω Θεσσαλονίκη. Πάλι μαθητής δημοτικού. Έκανα δυο χρόνια να μάθω ότι η μπουγάτσα είναι είδος πίττας. Ότι διαφέρει από τις υπόλοιπες στον τρόπο παρασκευής και στο φύλλο (που μοιάζει με σφολιάτα, αλλά ΔΕΝ είναι και ότι τυλίγει πάνω κάτω τη γέμιση με συνεχόμενο φύλλο κι όχι με στρώσεις).

1982. Σπουδαστής. Ξανακατεβαίνω Αθήνα, για να εργαστώ. Στην παρέα με βάζουν ξανά και ξανά να πω τη λέξη "τζιτζί" (νομίζω ότι έχει εξαφανιστεί και από Βόρεια και από Νότια, πλέον). Ξεκαρδίζονται με την όζα. Τρελαίνονται με το φούιτ (είχα και μηχανή, τότε και τα φούιτ έδιναν κι έπαιρναν).

1985. Φαντάρος. Έβρος. Είναι η σειρά μου να ξεκαρδιστώ με τα ονόματα των ζώων: Γκατζόλι το γαϊδούρι (εξ ού και... Γκατζολία η περιοχή), χαϊβάνι η γάτα, σκλούδ το κουτάβι, κζάνι το μωρό, σαλιαρέοι τα σαλιγκάρια, κουκούδι το καύκαλο της πληγής, πλέχτρα η ... πλεξίδα των σκόρδων, αρκουδαρέισσα η ατίθαση γυναίκα, πεισμανεύω αντί για πεισμώνω, ματιάζω αντί... σημαδεύω (καμία σχέση το μάτιασμα με το... μάτιαγμα)!

1987. Ξανά Αθήνα. Ο προϊστάμενός μου επιμένει να πάω "εκεί χάμου" στον... τρίτο (από τον πρώτο όροφο) για να φέρω είδη γραφείου! Πεθαίνω στα γέλια.

1988. Επιστρέφω στη Θεσσαλονίκη. Παραγγέλνω λεμονίτα σε κυλικείο και γίνομαι ρόμπα. Ο κυλικιάρχης το λεγε σε όποιον έβρισκε μπροστά του.

Δεν ξαναέφυγα, για επαγγελματικούς λόγους, από τη Θεσσαλονίκη. Νομίζω ότι το λάμδα μου έγινε ιδιαίτερα παχύ. Πλλλάκα με κάνεις;

mpoumpoula είπε...

@diastimata
χαχαχαχαχαχα
αυτά είναι!!!!

the_lone_deranger είπε...

Με έβρισε; Ασε το παιδί να εκφραστεί... Σορρυ που έγινα κακός αλλά με κουράζουν αυτές οι εξυπνάδες. Εντάξει εγώ φταίω το ξέρω!

diastimata όχι ρε το "τζιτζί" το χρησιμοποιούν ακόμα, βόρεια τουλάχιστον. Τζιτζί, τζιτζιλόνι κλπ :P

mpoumpoula είπε...

@the lone danger
οχι δεν σε έβρισε φυσικά
ο τζονακο κανει πλάκα και δεν είναι εξυπνάδες ετσι θέλω να το εκλάβεις σε παρακαλώ...εγω απο δω μέσα δεν θέλω να δημιουργήσω κόντρα χαβαλέ θέλω να κάνω
φιλια

Skouliki είπε...

κουτουρντιασμενο σκ μου σε αγαπω σε αγαπω

mpoumpoula είπε...

@σκουλίκι
χαχαχαχαχαχαχα
πρόσεχε το σκ μην πάθεις φούϊτ

Μοιράιδα είπε...

σαν τον βορρα δεν εχει πουθενα λεμε!!!!!

fresco είπε...

το "εκλασα/-ες/-ε μέντες" το λένε στην Αθήνα;;;

πολύ αστείο post!

tzonakos είπε...

Δεν ξερω αν θα πρεπε να το διευκρινίσω με ανάρτηση στο μπλόγκ μου αλλα πρέπει εδω να πω οτι δεν ειρωνεύομαι κανέναν για την όποια ιδιαιτερότητά του και τα γλωσσικά ιδιώματα ειναι χαριτωμένα και διασκεδαστικά.
Παντού στην Ελλάδα υπάρχουν, πχ στα Γιαννενα μια κυρία έλεγε "η αγκωνιά μου " και πάσχιζα να καταλάβω τι εννοούσε.
Οταν κατάλαβα οτι εννοούσε " εγγονή " εσκασα στα γέλια με την δική μου αφέλεια να μην το εχω καταλάβει πιο πριν.

Ευχαριστώ mpoumpoula μου :)

fresco είπε...

@ tzonakos

όταν τα αστεία γίνονται καλοπροαίρετα δεν υπάρχει πρόβλημα...

τα κακοπροαίρετα σχόλια και η κοροϊδία είναι αυτά που πειράζουν...

οπότε don't worry...

Skouliki είπε...

γεια σου τρελογυναικο .....

ο ρολος σου ετοιμαζετε θα ειναι η πρωτη που θα βγει ...στην πιστα ... ο λαγος που λεμε χαχα

Ανώνυμος είπε...

boreia ellada...katerini.
fou fou= i psistiera me ta karbouna..

Ανώνυμος είπε...

Χαχαχαχαχα... πολύ καλό!!!! Καλησπέρα!!!!

geokalp είπε...

το ξαναδιάβασα μιας και το ποστ είχε υποστεί αλλαγές!
αυτή τη φορά μου κάθησε το κούτρα!
ακόμα γελάω!
και θυμήθηκα και κανα-δύο που ήταν επαγγελματίες! ευτυχώς που είχαν αυτοκίνητο και κάναμε τσάρκες!

mpoumpoula είπε...

@geokalp
xaxaxaxaxaxa
όχι απλά κούτρα....χαχαχαχαχα
τι μου θύμισες τώρα

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

συνώνυμο του κούτρα είναι και το πιστολά/πιστολιάζω!
Να ρωτήσω κάτι? Για βόλτες με Πούντο μιλάτε? ;-)

mpoumpoula είπε...

@st
τσ τσ τσ Στάθη...μην δίνεις τέτοιες λεπτομέρειες...και με civic ενίοτε!!!!!χαχαχαχαχαχαχα

geokalp είπε...

σωστό και το πιστόλιασμα!
ενίοτε πιστολιάζαμε και τα φανάρια!!!

Skouliki είπε...

γεια ειμαι το σκουλικι και ειμαι καλα

Ανώνυμος είπε...

Ένσταση για το τυρί...τυριά ειναι ΟΛΑ...
...είναι παρόμοια βλακεία με το "καλαμάκι" των Αθηναίων...
...κίτρινο τυρί είναι ΚΑΙ το κασέρι και η γραβιέρα και το ενταμ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ακόμα...
...είναι κάτι που δεν διευκρινίζεται εκεί πάνω...

Υγ σπούδασα σαλόνικα...και μου λείπει!!!

Ανώνυμος είπε...

σαλονικα και αθηνα....υπαρχουν και λαρισαιοι στο blog ιχα ιχα σουζα το αλογακι...την καλημερα μου να εχεις...καλα εχω ριξει πολυ γελιο με την κοντρα στις λεξεις...besitos

Skouliki είπε...

καλημερα εδω ζωον..

Skouliki είπε...

καλημερα εδω ζωον..

Ανώνυμος είπε...

Καλά με μερικές λέξεις γέλασα πολύ όπως το κουντούρντισες...τα λέμε εμείς αυτά εδώ !

Τώρα με την φέτα αντί για τυρί και το κίτρινο τυρί αντί για κασέρι ,το καλαμάκι αντι σουβλάκι κα τα παίρνω άσχημα με τους αθηναίους.......φιλία φιλενάδα

gk είπε...

Νομίζω ότι υπάρχει και ένα θέμα με την τυροσαλάτα και την τυροκαυτερή.

Δηλ. αυτό το σάντουιτς με σουβλάκι σας μοιάζει λογικό; Χαχα ακόμα θυμάμαι που αναρωτιόμασταν με τον St τι θα φάμε και μου έλεγε να πάρουμε "κανα" σάντουιτς και εγώ του έλεγα μπα εγω θα πάρω "κανένα" σουβλάκι...(εννούσαμε το ίδιο πράγμα βέβαια). Κλάιν μάιν σου λέω...

Α! ST: αμέ, αμέ, αμέ....

Danai είπε...

ο φιλος μου ο Βαγγελης (Αθηναιος) οταν ακουσε για πρωτη φορα το σαν φιστικ: "και τα υπολοιπα ετσι τα λέτε? σαν φουντουκ σαν στραγαλ κλπ?"

Ντάλια !!!!!!!!!! χαχαχαχαχαχα

Μαράκι είπε...

Χαχαχα!!!
Εγώ που είμαι καινούρια στην Αθήνα και στη δουλειά μου σπάνε ακόμα τα νεύρα με τα χαριτωμένα αστειάκια τους περι διαφορών????.....Ασε το κορυφαίο επαρχιωτοπούλα που άκουσα κανα 2 φορές ....κομπλεξάρες....

Ανώνυμος είπε...

Ρε ηλιθιοι μακεδονομαχοι,εδω ο πλανητης βουλιαζει και εσεις ειστε ακομα μπλεγμενοι στο μικροκοσμο σας.
Πραγματικα ειστε για λυπηση !!

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΒΙΕΛΕΣ? ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟ ΡΕ?
ΠΑΟΚΑΡΑ ΛΕΜΕ

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΠΕΡΠΑΤΑΓΑΜΕ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΑΓΑΜΕ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ?ΑΝΤΙ ΤΟΥ ΠΕΡΠΑΤΟΥΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΣΑΜΕ.

]ifrit[ είπε...

"ανεξήγητο παραμένει γιατί κανείς δε ζητάει φετόπιτα, αλλά τυρόπιτα..."
Γιατί πολύ απλά φίλε μου, η τυρόπιτα φτιάχνεται με ανθότυρο και όχι με φέτα.

Ανώνυμος είπε...

""ανεξήγητο παραμένει γιατί κανείς δε ζητάει φετόπιτα, αλλά τυρόπιτα..."
Γιατί πολύ απλά φίλε μου, η τυρόπιτα φτιάχνεται με ανθότυρο και όχι με φέτα."

Τι να περιμένει κανείς...Τόσο βλάκες είναι μερικοί (το τονίζω) εκεί πάνω φίλε μου. "Κασέρι" λένε από το κασέρι και το γκούντα μέχρι το Πυρρηναίων και το γαλλικό ροκφόρ και θέλουν να περνιούνται και για ξύπνιοι. Τι σημασία έχει αν η "Φέτα" είναι κατοχυρωμένο όνομα εδώ και αρκετά χρόνια. Ρε από ένα γερό φουρνέλο θέλουν τα μπουρδέλα τα ποδοσφαιρικά σωματεία σας εκεί πάνω (κάτι ΜΠΑΟΚ και κάτι Αρειανάρες), μπας και σωθείτε από τη φανατίλα σας και γίνεται ποτέ άνθρωποι κομπλεξάρες...

Ανώνυμος είπε...

χαχαχα! Γέλασα πολύ! Εκείνο ειδικά το σαν φουντούκ, σαν στραγάλ, με αποτελείωσε!

Στο σουβλάκι-καλαμάκι έχουν δίκιο οι Θεσσαλονικείς, δεν το συζητώ καν. Το ίδιο και με τη μπουγάτσα που είναι θέμα φύλλου, όπως είπαν κι άλλα παιδιά εδώ.

Στα τυριά έχουν δίκιο οι Αθηναίοι. ΟΛΑ είναι τυριά. Και το κασέρι είναι ΕΙΔΟΣ κίτρινου τυριού. Οι Θεσσαλονικείς όλα τα κίτρινα τα λένε κασέρια.

Το "Πάρε με τηλέφωνο" είναι σωστό, αν και πιο σωστό είναι το Πάρε με ΣΤΟ τηλέφωνο, αλλά χάριν συντομίας καταργήθηκε. Το ανεξήγητο που κάνουν αρκετοί Θεσσαλονικείς, ενώ λένε "με" και "σε" συνέχεια, είναι να λένε "Θα ΣΟΥ πάρω τηλέφωνο". Τι θα μου πάρεις, την συσκευή; Έχω, ευχαριστώ!

Το "πάνε" που λένε οι Θεσσαλονικείς δεν είναι λάθος νομίζω, γιατί δεν μιλάμε για το "πάνε" ως γ' πρόσωπο πληθυντικού,δηλαδή "αυτοί πάνε", αλλά είναι προστακτική και βγαίνει από το "πήγαινε, πάαινε, πάνε".

Ανώνυμος είπε...

«σχετικά με τις λέξεις σουβλάκι και καλαμάκι»

Ανώνυμος είπε...

Την πατατόπιτα οι Αθηναίοι την λένε οικολογικό σουβλάκι!Πήγε ένα φιλαράκι μου στην Αθήνα ζήτησε πατατόπιτα και ο σουβλατζής του είπε απέναντι είναι ο φούρνος!!!

Ανώνυμος είπε...

ρε μαγκες σου ξου μου ντεμεκ και να ουμε τι να λεμε τωρα we love ΣΣΣΣαλονικα λεμε

Ανώνυμος είπε...

Θεσσαλονικη ειναι μια στον κοσμο!!!!! Μαθανε να μιλανε τωρα οι νοτιοι και το παιζουν μαγκες σαμποταροντας μας με βλλλλλλλλακιες

Γιώργος είπε...

μμμ σιγα την βρομιαρα την αθηνα σας!!!
Η θεσσαλονίκη ειναι χιλιες φορές καλυτερη και πιο ομορφη!!!

Lazaros Gate 4 είπε...

To Kalaki = toublo,agramatos/i
To Ntougani = xaibani
H Tsoupra (den 8umame ti shmainei twra)
To Mpizmpize = kollite
Tzertzele = fai plakitses kai etsi
Oi gkioles = xwrafia san limnoules

auta 8umame twra (Lazaros)

Lazaros Gate 4 είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Lazaros Gate 4 είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

η Αθήνα είναι καλύτερη απ' τη Θεσσαλονίκη γιατί είναι πολύ χειρότερη, κι ως γνωστόν οι χειρότεροι είναι καλύτεροι σύφωνα με μια άτοπη απαγωγή.

Ανώνυμος είπε...

Η θεσσαλονίκη είναι όμορφη,
η Άσχημη όμως αΘΉΝΑ τα πίνει όλα.
Την κάνεις την δουλειά σου με το παραπάνω. Εξαρτάται τι ζητάς απ' τη ζωή. Αν θεσσ πας θεσσαλονικη,
αν δε θεσσ πας Αθήνα, για μια λάθος ζωή, μια ζωή που δεν ήθελες και δεν έζησες, κάτι σαν καθημερινό εφιάλτη που πια βαριέσαι να σε τρομάζει και τα έχετε βρει. Πιο καλά ΄κάλος παρά άλλος όπως λένε κι οι φίλοι μας οι Κινέζοι

rafaelo είπε...

Ως μηχανολογος μηχανικός από Κομοτηνή λεω εντελώς ευγενικά προς όλους του φίλους μας Αθηναίους οτι το "ΦΟΥΙΤ" είναι ορολογία στα γαλλικά "fuite" .
Δέν ξέρω για ποιό λόγο αλλά οι πρώτες λέξεις που χρισημοποίησαν οι έλληνες σχετικά με αυτοκίνητα ήταν γαλλικές, όπως
ότοστοπ - auto-stop
μποτιλιάρισμα - embouteillage
φρένα - freins
παρμπρίζ - pare-brise
πορτμπαγκάζ - porte-bagages κ.α
Οπότε εμείς εδώ καλά το θυμόμαστε. Ρωτήστε τους παππούδες σας ίσως αυτοί να ξέρουν την λέξη

rafaelo είπε...

Ως μηχανολογος μηχανικός από Κομοτηνή λεω εντελώς ευγενικά προς όλους του φίλους μας Αθηναίους οτι το "ΦΟΥΙΤ" είναι ορολογία στα γαλλικά "fuite" .
Δέν ξέρω για ποιό λόγο αλλά οι πρώτες λέξεις που χρισημοποίησαν οι έλληνες σχετικά με αυτοκίνητα ήταν γαλλικές, όπως
ότοστοπ - auto-stop
μποτιλιάρισμα - embouteillage
φρένα - freins
παρμπρίζ - pare-brise
πορτμπαγκάζ - porte-bagages κ.α
Οπότε εμείς εδώ καλά το θυμόμαστε. Ρωτήστε τους παππούδες σας ίσως αυτοί να ξέρουν την λέξη

Ανώνυμος είπε...

ρε παιδιά γιατί να την πούμε φετόπιτα αφού δεν βάζουν φέτα μέσα..βάζουν φτηνά τυριά!!!εξού και τυρόπιτα..

Ανώνυμος είπε...

παιδιά να θέλετε αλοιφές..στα φαρμακεία!! ΑΧΑΧΧΑΧΑ

Ανώνυμος είπε...

Με ανθοτυρο κυριως γινεται η σωστη τυροπιτ... Ανθοτυρο και μυζιθρα..