Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2007

ΒΑΡΙΕΜΑΙ!!!!!

Βρίσκομαι στην 4η συνεχόμενη μέρα αποκλεισμού από το έξω κόσμο...τις πρώτες τρεις τις ξεπέρασα σερφάροντας και βλέποντας τηλεαηδίες...
Σήμερα όμως η μέρα δεν πέρναγε με τίποτα...πόνεσε η μέση μου να κάθομαι στον υπολογιστή και η τηλεόραση δεν είχε τίποτα όταν λέμε τίποτα τίποτα....(το μόνο που το είδα με απόλαυση ήταν η εκπομπή της τσαπερδόνας, μπράβο Χριστινάκι ήσουν super και τα Farfale ακόμα πιο super)
Υποσχέθηκα λοιπόν στον εαυτό μου πως όταν γεράσω θα πρέπει να έχω από τώρα εναλλακτικές για το πως θα περνάει η μέρα μου, όπως έκανε η Θεοπούλα με τη γιαγιά - Σοφία του ΠΑΡΑ-ΠΕΝΤΕ, γιατί αν μπω στο τρυπάκι να κάθομαι να βλέπω τηλεόραση σίγουρα θα αποβλακωθώ και τα εγγόνια μου θα λένε
«Πάει τα έπαιξε η γιαγιά!!!» και καθόλου δεν μου αρέσει ούτε σαν σκέψη.
Τέτοια και άλλα άρρωστα σκέφτομαι από το πρωί και έχω φρικάρει και να φανταστείς ότι είναι μόνo Πέμπτη και το πιο αισιόδοξο σενάριο λέει ότι θα βγω από το σπίτι τη Δευτέρα...

Εν τω μεταξύ για να μπορώ να κινούμαι πιο άνετα έχω την καρέκλα του γραφείου μου η οποία έχει ροδάκια και έτσι πηγαίνω δεξιά αριστερά με αυτήν....για να καταλάβεις είμαι σαν το Κωνσταντάρα στην ταινία «Ο άνθρωπος που έσπαγε πλάκα» που είχε εκείνη τη καρέκλα που πήγαινε δεξιά και αριστερά σαν δαιμονισμένη.
Και μη μου προτείνετε να διαβάσω βιβλία γιατί δεν θέλω, δεν έχω διάθεση βρε παιδί μου...το μόνο που σκέφτηκα ότι ΄θα ήθελα να κάνω είναι να γράψω όλες τις αγαπημένες μου συνταγές σε όμορφα πολύχρωμα τετράδια...αλλά δεν θα πονέσει η μέση μου γράφοντας????
Μήπως να πέσω για ύπνο και να ξυπνήσω τη Δευτέρα το πρωί φρεσκαδούρα???????
Μήπως είμαι τόσο κενή σαν άδεια κατσαρόλα????
Ουφ δεν ξέρω...πείτε καμιά ιδέα!



14 σχόλια:

fresco είπε...

βαριέσαι που βαριέσαι, λιώνεις που λιώνεις όλη τη μέρα στο pc, σου έχω μια καλή ιδέα ώστε αύριο να κάψεις τα εγκεφαλικά σου κύταρα και να πέσεις σε έναν ωραιότατο λήθαργο για όλο το σαββατοκύριακο...

βάλες το antivirus να κάνει scan όοοοοολα σου τα αρχεία στους δίσκους και κάθισε πολύ κοντά στην οθόνη να παρακολουθείς τα ονοματα των αρχείων...προσπάθησε να τα διαβάζεις κιόλας!...

μέσα σε ένα μισάωρο (το πάρα πολύ) θα έχεις ζαλιστεί τόσο που θα πέσεις ξερή (προτείνω να βάλεις ένα μαξιλάρι πάνω στο γραφείο σου για να μη χτυπήσεις κιόλας)...μετά από τέτοιο overload του εγκεφάλου και των οπτικών σου νεύρων, ο dr fresco σου εγγυάται ότι θα κοιμηθείς σαν πουλάκι...

καλή η ιδέα μου :-P

bye και περαστικά ;-)

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

Υπομονή μπουμπούλα μου!!!!!!!
Κανένα παιχνίδι στον Υπολογιστή δεν έχεις να περάσει η ώρα?!
Φιλιά

boutsoukas είπε...

Τις συνταγές! Γράψε τις συνταγές και σου εγγυώμαι ότι θα εκδοθούν σε χρόνο dt και θα γίνεις πλούσια!
Και θα προσφέρεις και κοινωνικό έργο σε όλες τις απελπισμένες μαγείρισσες και μη του κόσμου!
Αφού "το'χεις", χρησιμοποίησέ το!

Καλημέρα μπουμπουλίτσα και προπαντώς υπομονή!

geokalp είπε...

σωστός ο _st_!!!
είναι φάρμακο και πολύ καλός εθισμός!
και οι συνταγές ακούγονται ενδιαφέρουσες...
μιας και δεν έχω να προτείνω κάτι καλύτερο ..αναμένω!

P.S. και στα post πάντως έμεινες πίσω...

mpoumpoula είπε...

@fresco
σου υπόσχομαι να το δοκιμάσω...πάντως και μόνο απο την περιγραφή μου ρθε μια νύστα ααααααααχ!
φιλια
@st
δεν έχω παιχνιδάκια...ένα μόνο που το τερματιζω ξανα και ξανα!
@boutsoukas
αν μου φέρει τα τετράδια που παρήγγειλα η κουμπάρα θα ξεκινήσω!!!
@geokalp
και τι να γράψω ρε καλπ στα ποστ????για τους τοίχους του σπιτιού μου???????
ουφ καλημέρα!

koulpa είπε...

Πες μας καμιά ιστορία από τα παλιά.. (χιχιχι να προπονήθεις για όταν θα είσαι πολύ γιαγιά..:):))
Έχω γνωρίσει 2-3 γιαγιάδες σα του παραπέντε.. πολύ πλάκα.. Εγώ έχω αρχίσει από τώρα να γίνομαι του καναπέ.. Α και να σχεδιάσεις τις αλλαγές στο δωμάτιό σου..:):)
Περαστικά και καλησπέρα:):)

Πίκος Απίκος είπε...

Έτσι όπως τα περιγράφεις πρέπει να έχεις απομνημονεύσει κάθε λεπτομέρεια του ταβανιού σου και του σπιτιού σου γενικότερα:)

Φτιάξε μια ιστορία βγαλμένη από το μυαλό σου, κάθε μέρα κι ένα επεισόδιο, ονόμασε τη "Ένα βήμα κοντύτερα στην ελευθερία (να βγεις έξω ντε) και γράψε: πως οι τοίχοι σου φαίνονται τείχη ανυπέρβλητα, η εξώπορτα σαν κλειστή πόρτα κάστρου, τα έπιπλα στο σπίτι οι δεσμοφύλακες και ανάμεσα σε όλα αυτά εσύ η πανούργα κρατούμενη σκέφτεσαι τρόπους να αποδράσεις.

Παίξε λίγο με τις λέξεις, βάλε φαντασία και ότι βγει.

Αυτά μεταξύ σοβαρού και αστείου πάντα.

Ξέρεις όταν πραγματικά βαριέσαι και όλα σου φαίνονται βουνό, γράφεις τα πιο τρελά πράγματα;)

¨Όπως και να έχει υπομονή... και καλή σου Δευτέρα(?) να πω:)

Αυτά.

Jordan είπε...

Ωχ τις προτασεις μου τις εγραψα στο προηγουμενο ποστ αλλα δεν πειραζει..
Ευκαιρια να σου γραψω αλλη μια. Γραψου στο zoo.gr και παιξε on line games οπως σκακι, scrable, ταβλι κτλ κτλ ο,τι σ αρεσει. Επισης χαζεψε τα προφιλ των αλλων. Θα δεις πολλα UFO εκει..

tzonakos είπε...

Τι έγινε ; Βαριέσαι ακόμα ;
Κι εγω :)

Ανώνυμος είπε...

Αύριο που θα πας στη δουλειά να δούμε α θα βαριέσαι... ειδικά τώρα που λέιπεις μια βδομάδα... χαλάρωσε, γιατί από αύριο... χιχιχι... Καλησπέρα!!

nenaki είπε...

Βρίσκομαι σε μία κατάσταση απόλητης πλήξης. Έχω κάνει όλες τις δουλειές σπιτιού και γραφείου, έχω μιλήσει με όλους τους ξεγραμμένους δήθεν φίλους και τώρα τι; Απλά θα ήθελα να είμαι αλλού και βρίσκομαι εδώ :( mpoumpoula σε νιώθω απόλλητα!!!!!

Ανώνυμος είπε...

βρες κάποιον που επίσης βαριέται...

Ανώνυμος είπε...

όσο περισσότερο το σκέφτεσαι τόσο πιο πολύ θα βαριέσαι. ψάξε να κάνεις κάτι ακόμα δημιουργικό όπως με τις συνταγές. Μπορείς για παράδειγμα να μάθεις κάποια ξένη γλώσσα που δεν γνωρίζεις πχ λέω τώρα ιαπωνέζικα ή κινέζικα. Να γραφτείς σε διάφορες αθλητικές δραστηριότητες όχι απλά γυμναστήριο, μπορείς πχ να ξεκινήσεις κάποια τέχνη αυτοάμυνας ή να ξεκινήσεις να μαθαίνεις ένα μουσικό όργανο. Υπάρχουν πολλοί δημιουργικοί όπως και οικονομικοί τρόποι για να μην βαριέσαι.

Πίστεψε με στο τέλος δεν θα βρίσκεις χρόνο να βαριέσαι.

strapro είπε...

Μπες στο www.variemai.gr και σταμάτα να βαριέσαι μια και καλή