Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2007

Καλή εβδομάδα???????


Από τα άγρια χαράματα με ξύπνησαν από το αστυνομικό τμήμα να πάω να παραλάβω κάτι….έδωσα τόπο στην οργή παρότι μου τη σπάει να με ξυπνούν για ηλίθιο λόγο πρωί πρωί
Σηκώθηκα και πήγα κατευθείαν στο μπάνιο….αφού έκανα ένα καυτό μπανάκι διάλεξα τα ρούχα μου στέγνωσα τα μαλλιά μου ντύθηκα και αποφάσισα ότι τίποτα δεν θα μου χαλούσε την βδομάδα που μόλις ξεκινούσε. Φόρεσα ένα χαμόγελο και τα μαύρα μου γυαλιά και με τον καφέ στο χέρι αποφάσισα να κάνω surprise στους συναδέλφους μου που θα έβλεπαν μετά από καιρό να έχω πάει πρώτη στο γραφείο

Διασχίζοντας ο δρόμο σκεφτόμουν πόσο ευγενικοί ήταν αυτοί οι αστυνομικοί...δεν είχα πετύχει ποτέ τόσους πολλούς ευγενικούς μπάτσους μαζεμένους και αυτό με έκανε να χαμογελάω, μιας και ένιωθα όπως ο Κολόμβος όταν αντίκρισε την Αμερική...σκεφτόμουν ότι θα έγραφα ένα πολύ καλό ποστ γι αυτούς γιατί πραγματικά τους άξιζε μιας και μου αρέσει να είμαι δίκαιη...

Έφτασα μόλις 9.10 κάτω απο το γραφείο και βρήκα αμέσως παρκάρισμα...είναι μεγάλο επίτευγμα να βρίσκεις parking κάτω από τη δουλειά σου στο κέντρο της πόλης Δευτέρα πρωί...αγόρασα και καρτούλες για να μαι νόμιμη και ξεκίνησα να περάσω το δρόμο για αν μπω στην πολυκατοικία μας.

Σκεφτόμουν πόσο ωραία έχει ξεκινήσει η εβδομάδα μου και φυσικά η μέρα μου...στο στενό δρομάκι μας έχει μια νησίδα που είναι παρτεράκι...ως άλλη Τζέιν (βλ. Ταρζαν)εγώ περνάω πάντα από κει πάνω(έτσι κι αλλιώς μόνο χώμα έχει) καθώς ανέβηκα λοιπόν είδα τον αφεντικό μου και φώναξά....Σπυυυυυυυυυυ.......σντουπ.

Πρέπει να έψαχνε αρκετή ώρα να βρει από πού ήρθε η φωνή, αφού εγώ είχα προσγειωθεί ανάποδα στο έδαφος...βλέπετε πέρα απο χώμα το γαμωπαρτεράκι είχε και ένα λάστιχο το οποίο παρέσυρα μπουρδουκλώθηκα και βρέθηκα ανάσκελα

Αφού με εντόπισαν και με σήκωσαν κατάλαβα ότι κάτι δεν πάει καλά...ναι μεν το πόδι κουνιόταν αλλά ήξερα ότι ήταν ζεστό...ακούμπησα σε ένα αυτοκίνητο και σαν να μη τρέχει τίποτα παρήγγειλα καφέ από το καφετζή ο οποίος μέσα του γελούσε με τη βούτα μου...

Ήπια τον καφέ μιλώντας με το αφεντικό και όσο περνούσε η ώρα τόσο περισσότερο πονούσα...αποφάσισα να πάρω στα εφημερεύοντα...έτσι βρέθηκα στο Ιπποκράτειο για ακτινογραφίες.
Διάστρεμμα διέγνωσαν τελικά και μου παν 3 βδομάδες το λιγότερο θα χρειαστεί για ανάρρωση..μου το δέσανε με φόρτωσαν και με αντιφλεγμονώδες και κατέληξα σπίτι μου.

Τα πράματα γίνανε πολύ χειρότερα όταν σαν ήρωας από άλλο πλανήτη αποφάσισα με τις πατερίτσες που με προμήθευσε η μαμά να ανέβω στον πάνω όροφο που είναι ο υπολογιστής...ήταν αδύνατο...ίσως το δυσκολότερο που έχω υποβάλλει τον εαυτό μου να κάνει...απορώ πως το κάνουν...

Γύρισα ηττημένη στον καναπέ και πήρα τηλέφωνο το τεχνικό των υπολογιστών να έρθει αύριο πρωί πρωί να μου τραβήξει γραμμές κάτω και να μου κατεβάσει και τον υπολογιστή...
Μην τρελαθούμε κιόλας που θα μείνω τόσο καιρό off. Πήρα και την κουμπάρα μου να ρθει να με κάνει να φάω γιατί πολύ πεινούσα...γιατί συν όλων των άλλων είναι και η μανούλα μου άρρωστη με ίωση μάλλον γαστρεντερίτιδας!!!!!

Όλο το μεσημέρι σκεφτόμουν πιθανούς τρόπους για να ανέβω τα σκαλοπάτια...τελικά το βρήκα και ήρθα για να γράψω το post....με τον κώλο...
Πόσο χρήσιμος αποδείχτηκε ότι είναι τελικά!!!!!χαχαχαχα

Από αύριο θα μπορώ να σας διαβάζω όλους...και μάλλον θα μαι η πρώτη που θα αφήνω σχόλια αφού δεν θα ασχολούμαι με τίποτε άλλο εκτός από το blogging!!!!!

Το μόνο που με στεναχώρησε είναι ότι θα χάσω μια συνάντηση που πήρε το αυτί μου πως θα γίνει...σνιφ!

Βρε...δεν έρχεστε Θεσσαλονίκη να με δείτε κιόλας να κεράσω και ζεστή μπουγάτσα??????

Καλή εβδομάδα να χουμε???!!!!!????

62 σχόλια:

geokalp είπε...

μπορεί να στεναχωρήθηκα για την "καλή σου εβδομάδα" αλλά ακόμα γελάω με το κωλο-ανέβασμα!!!!

Skouliki είπε...

γεια ειμαι καινουργια εδω χαρηκα

mpoumpoula είπε...

@geokalp
κωλο-κόλλημα με το κωλοβπλογκ
έτσι καταλήξαμε σε κωλοανέβασμα!!!!

@skouliki
που εδώ???? πόσο χάρηκες????

Μοιράιδα είπε...

Αλόχα μουμπούλα-αναμπουμπουλαμου και περαστικαααααααααααααααααααα.καλα μωρε μπας και σε ματιασε ο Σπυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ?Λεω εγω τωρα..
Αντε μου καλη συνεχεια στην εβδομαδααααααααα

fevis είπε...

Εγώ να σου πω πολύ την έχω επιθυμήσει μια βόλτα από την πόλη σας να δω και την κολλητή μου... Για να δούμε... Καλή εβδομάδα κατά τα άλλα και περαστικά..
υ.γ. αν το καλοσκεφτείς, δεν σου μπήκε και τόσο άσχημα η εβδομάδα... Τόσες μέρες καθισιό και χουζούρι, εγώ μια χαρά πρόγραμμα το βλέπω...:-)

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

μήπως σου ευχήθηκε ο Μητσοτάκης break a leg?
Έλενα κάνε κανενα ευχέλαιο!!!!
Περαστικά και πολλά φιλιά!

snikolas είπε...

Περαστικά σου. Δεν μας είπες όμως τι παρέλαβες από τους ευγενικούς policemen.

Θα γίνει συνάντηση και πάλι θα το μάθω μια εβδομάδα μετά;

tzonakos είπε...

Νο κόμμεντ...
Ετσι μού ρχεται ν' ανέβω να σε δω.
Οχι οτι ξέρω πού μένεις.
ΓΑΜΩΤΟ !
Κάποιος σε κάρφωνε και σε μάτιαξε.

Μετεωρίτης είπε...

μα τι λες τώρα, έτσι σου μπήκε η βδομάδα κοριτσάρα μου, πω, πω...!
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!!!!

Αυτό το "ανέβασμα" με τον κώλο, όλα τα λεφτά!! Άσε, κι εγώ το ίδιο θα έκανα. Μακριά από το pc μου ΔΕΝ μπορώ, οπότε και φτερά θα έβγαζα αν μπορούσα, αλλιώς, ναι, με τον κώλο, με τον κώλο!

Θυμήθηκα και το ανέκδοτο που λέει:
ποιος μπαίνει στη δουλειά του με το κεφάλι και βγαίνει με τον κώλο;
Απάντηση:
ο περιπτεράς στο περίπτερό του!!!
(γέλασες;!!)

Πάω να σε βάλω στη λίστα μου που λέει "διαβάζω με κλειστά μάτια", είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω για σένα που είσαι καθηλωμένη-λέμε-τώρα, γιατί εσύ με τον κώλο θα πας πολύ... μακριά! Μου φάνηκε πολύ αστείο, γαμώτο!!!
Σε φιλώ και περαστικά. Θέλω κι εγώ άδεια-χωρίς το τραύμα, γίνεται;!!!

Δεν γίνεται.
Φιλάκια!!

Ανώνυμος είπε...

Αχ βρε mpoumpoula μου, πρόσεχε το παλιολάστιχο... Τέλος πάντων, το κακό συνέβη, τουλάχιστον κοίτα να αξιοποιήσεις το χρόνο που θα μείνεις off... Περαστικά και να προσέχεις... Εγώ είμαι στη Θεσσαλονίκη, αλλά ούτε εγώ ξέρω που μένεις...
:)
Να περνάς καλά...
Αύριο θα σε προσθέσω και στη λίστα συνδέσμων μου... Μόλις παρατήρησα ότι και εσύ με έχεις στη δική σου, οπότε είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω...

tzonakos είπε...

Να τα !
Τα βλέπεις ;
Χτυπάς και σε βάζουν στα λίνκς τους !
Ωραίο κόλπο !!!

Χα, σε κατάλαβα ;)

Πίκος Απίκος είπε...

Σου δίνω ένα 7 για την προσπάθεια, ένα 8 για την τεχνική με την οποία γκρεμοτσακίστηκες κι ένα αδιαπραγμάτευτο 10 για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζεις το όλο θέμα και την γενικότερη διάθεσή σου!

Περαστικά!

mpoumpoula είπε...

@μοιράιδα
η αλήθεια έίναι ότι είναι λίγο γκαντεμάκος ο σπύυυυυυυ αλλά ότι και να ναι με έτρεχε στα νοσοκομεία πρωι πρωι και με έκανε και σούζα με το καροτσάκι οπότε δεν λέω τίποτες!!!!!
@fevis
δεν έχεις άδικο...αλλά μήπως βαρεθώ???δεν έρχεσαι καταπάνω να πιούμε κανένα καφέ????
Αντε ντες να δεις και την κολλητή να δεις και την κουτσή!
@st
ξουτ ξουτ απο δω αυτό το όνομα!!!
τι ευχέλαιο εδώ τους Αγίους Παντες χρειάζομαι
@snicolas
δηλαδή μόνο αυτό σου έμεινε απο το τεράστιο post μου????Α παπαπαπα
@tzonako
γύρνα και κοίτα αλλού σου είπα! Αντε έλα ΣΕ λέω

mpoumpoula είπε...

@μετεωρίτης
αν έρθεις να δουλέψεις μαζί μας κάτι θα κάνουμε και χωίς τραύμα!!!!
χαχαχαχαχαχχα
ευχαριστώ για τις ευχές
μουτσ
@greekmedianiews
θεσσαλονίκη ε???
Να προσέχεις τα παρτέρια της Ιπποδρομίου!!!!!
μουτσ
@τζονακος
Αμα η ζήλια ήταν ψώρα θα κολούσε όλη η χώρα....χαχαχαχαχα
@πίκος απίκος
δεν έχω και πολλές επιλογές αντιμετώπισης του θέματος...ο μπαμπάς μου έλεγε πως όσο περισσότερο γελάω τόσο λιγότερο θα πονάω!!! μουτσ και ευχαριστώ

tzonakos είπε...

Πφφφφ... ζήλια εγω ;
Κάτσε να χτυπήσω κι εγω να μάθεις, θα δείς ! :P

mpoumpoula είπε...

@tzonako
μόνο σε μένα συμβαίνουν αυτά τα κωμικοτραγικά αγάπη μου!!!! Είμαι η βασίλισσα του βλακωδούς πεσίματος!!!!!

Ανώνυμος είπε...

καλημερα...βλεπω απο γκαντεμια εισαι πρωτη..ευτυχως ακομα δεν εχω παθει τιποτα μονο μια ληστεια εξω απο γηπεδο το σαββατο απο 3 πιτσιρικια αλλα επεσε η φαπα του αιωνα..καλα ηταν και οι μπατσοι και ηρθαν γρηγορα...κοιτα να δεις τι κανει η φτωχεια σε παιδια 13/14 χρονων...παλι καλα τωρα που θα εισαι ολη μερα ξαπλα σου εφεξε τελικα..μονο βαλε κανενα μαξιλαρι απο κατω γιατι εαν ανεβαινεις τα σκαλια με τον κ.... ολη μερα θα πρηστει...αχ γελασα...παλι καλα...besitos...

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΧΕΠΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΝΟΣΗΛΕΥΕΤΑΙ ΕΝΑ ΑΓΟΡΑΚΙ 6 ΕΤΩΝ
ΜΕ ΟΞΕΙΑ ΛΕΥΧΑΙΜΙΑ.
ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ ΓΙΑ ΔΟΤΕΣ ΑΙΜΟΠΕΤΑΛΙΩΝ. Η ΟΜΑΔΑ ΑΙΜΑΤΟΣ ΤΟΥ
ΠΑΙΔΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΒ+ (ΡΕΖΟΥΣ ΘΕΤΙΚΟ) .
ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΕ
ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΑΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΤΣΙΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΤΟΥ
ΝΙΚΟΛΑΟΥ - ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΧΕΠΑ ( παιδο-ογκολογικό )
(2310 993506 & 2310 993944)
ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ, ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΔΗΜΗΤΡΗ.

Ανώνυμος είπε...

Όλοι νομίζω έχουμε βρεθεί στη θέση της "τούμπας"...αλλά εσύ την πάτησες γιατα καλά...
...περαστικά σου...
...όσο για την πρόταση μην την ξανακάνεις, γιατί σε βλέπω άφραγκη από τα πολλά κεράσματα μπουγάτσας! :) Μου λείπει η Σαλόνικα γμτ...
Καλημέρα

Maria Mikro Analogo είπε...

Ρε μπουμπουλίτσα μου, πώς την πάτησες έτσι; Περαστικούλια σου μωρέ... Άντε να 'ρθει και ο τεχνικός να τα λέμε και να ξεχνιέσαι :-) Φιλάκια πολλά και καλημέρες!

Μετεωρίτης είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ,
καλύτερα σήμερα;!!

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

Αντε γίνε καλά να κανονίσουμε καμια Σαλονικιώτικη συνάντηση!!
Στου Γρηγόρη για Μπουγάτσα!

mpoumpoula είπε...

@Argentina
και δεν έχει πρηστεί μόνο ο κώλος αλλά και τα χέρια απο τις πατεριτσες!!!!
και συ βλέπω τυχερός είσαι...
φιλια
@trelofantasmeni
το χω προωθήσει και γω με μεηλ...μακάρι να γίνει καλά το παιδάκι
@manos
βρε ελάτε εσείς και ας μείνω άφραγκη εγω!!!
thanks για τις ευχές
@μαράκι
καλημέρα μαράκι ήρθε ο τεχνικός αλλά έκανε μισές δουλειές
@μετεωρίτης
τι καλύτερα που με πονάνε τα χέρια και οι μασχαλες απο τις πατερίτσες και ο κώλος απο το καθισιό
@ΣΤ
γιατί να γίνω καλά? πάω και με πατερίτσα στο γρηγόρη για μπουγάτσα...αρκεί να ρθεις να με πάρεις!!!!!!

koulpa είπε...

Έχει και τα καλά της η επιβεβλημένη ακινησία.. εγώ ας πούμε αν δε πάθαινα θλάση στη γάμπα δε θα καθόμουν οικιοθελώς.. και τελικά καλό μου έκανε..:):)
Να έλθουμε να σας δούμε; Τι να σας τρατάρω; Τιποτα βίδες.. εξαρτηματα.;:):)
Αντε περαστικά και καλημέρα:):)

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχ.. Κωλοχάρηκα που λέμε? Ε, εσύ κωλοανέβηκες.. Που κερνάς μπουγάτσα? Στην Ανάληψη?

Ανώνυμος είπε...

Μου αρέσει η μπουγάτσα!

Μετεωρίτης είπε...

o κώλος σε πονάει από το ανέβασμα, βρε!!

boutsoukas είπε...

Μπουμπούλα, μισές δουλειές έκανε ο τεχνικός???? Και τον άφησες να φύγει?

Τώρα που έχεις τα νευράκια σου
μες την ακινησία
ποιος θα πληρώσει
πες μου ποιος
αυτη την half-assία?

(Και εξηγούμαι Elisadeath
half-ass = μισές δουλειές)
Περαστικά και δόξα τω Θεό που δεν είναι και χειρότερα το ποδαράκι σου.

Μουτς και καλησπέρα!

kat. είπε...

εγώ πάντως έρχομαι ακόμα και αν δεν κεράσεις μπουγάτσα..
μια θεσσαλονίκη πάει με όλα! ανεξάρτητα από τον καιρό, τις συνθήκες, την εποχή, τις καταστάσεις..

Μαράκι είπε...

Θα προτιμούσα να είμαι στη θέση σου να πήγαινα να άραζα κανα 15μερο στη Θεσσαλονίκη να με κανακεύει η μάνούλα μου που πάω και μαγειρέυω διπλωμένη στα 2!!!!

Skouliki είπε...

αχ..βαχ..πλατς

περαστικα ..φιλι

Skouliki είπε...

θα κανονιστει αλλη συναντηση μην σε νοιαζει εσενα δεν θα σε αφησω ετσι ...χρωσταω χαχαχαχαχ

Ανώνυμος είπε...

δεν ξερω αλλα την μπουγατσα θα την φαω ο κοσμος να χαλασει..κοιτα να δεις με επιασε υπογλυκαιμια...πως παει το ποδι και ο κ.....ς χιχιχιχι..σε πειραζω λιγακι...besitos

tzonakos είπε...

Εγω λέω να βάλεις ψηφοφορία αυτές τις μέρες στο μπλόγκ σου.
Θέμα :
Τι σας ενδιαφέρει περισσότερο πάνω μου ;
α. το πόδι
β. το κωλί
γ. άλλο

μμμχχφφφχαχαχαχαχα :)

fresco είπε...

περαστικάααααα!

;-)

mpoumpoula είπε...

@koulpa
βίδες????αχαχαχαχα
σ'ευχαριστώ καλέ μου!
@ifigeneia
κωλοκατάσταση κοριτσάρα μου
Στο Πανόραμα κερνάω μπουγάτσα απο το Γρηγόρη της Τούμπας!!! Αντε έλα
@seastauros
και μενα μιαμ μιαμ
@μετεωρίτης
...και απο το καθησιό!!!
@boutsoukas
μη σε στεναχωρεί
τον τεχνικό τον εβρισα
και γρήγορα θα ξανάρθει
γιατί αλλιώς θα τον εστείλω
στα Ζωνιανά να πάει!!!!
χαχαχα το γράφω ακούγοντας μαντινάδες στο Λαζόπουλο!!!
@kat
μόνο λόγια είστε....άντε να ναυλώσω πούλμαν????
Να αγοράσω και ένα φούρνο με μπουγάτσες?????
@μαράκι
...ναι αλλά δεν σου είπα την υστατη γκαντειά...η μαμά μου είναι στο κρεββάτι με γαστρεντερίτιδα!!!!!
@skouliki
αισιόδοξο μήνυμα ελήφθη over
@argentina
ο κώλος συναγωνίζετε τον πόνο του ποδιού!!!!!! κώλος - πόδι 2-3
@τζονακος
αφού ξέρουμε πως θα κερδίσει....το πόδι!!!!!!!αχαχαχαχαχα
@fresco
ευχαριστώώώώώώώώώώώώώώώώώώ!

Ανώνυμος είπε...

Καλέ περαστικά... Και την επόμενη φορά να ενεργοποιήσεις κανένα αερόσακο να πέσεις στα μαλακά.... (αν θες κάνε μια βόλτα από μένα... έχει update...)

Ανώνυμος είπε...

τώρα, με ένα πόδι, για λίγο καιρό, μπορείς να κατανοήσεις τα προβλήματα των ατόμων με κινητικά προβλήματα!!! πάντως εγώ χάρηκα με το πέσιμο σου........ γιατί εκτός από κακός άνθρωπος που όπως ξέρεις ότι είμαι.... μου δόθηκε η ευκαιρία να τα ξαναπούμε και για τόση ώρα!!!!!!!!!!! περαστικά σου καλή μου και γρήγορα να τρέχεις!!!!!!!!

gk είπε...

Ότι δε μας σκοτώνει μας δυναμώνει μου έιχε πει κάποιος κάποτε....
Πολλά πολλά περαστικά.
Αν και μια ζεστή μπουγάτσα είναι πάντα δελεαστική και μια βόλτα στην Πόλη μας ακόμα δελεαστικότερη, καλύτερα να ανέβουμε όταν μπορείς να μας γυρίσετε κιόλας ε???? (μιλάω για σένα και τη Δάφνη)

Unknown είπε...

και πού να τους τάξεις και καζάν ντιπί ;) περαστικά, αν και κάτι μου λέει καλά θα τη βγάλεις στο αραλίκι και στο μπλόγκινγκ ;)

Suspect είπε...

περαστικα σου!

τυχερη στην ατυχια σου.

αφου δεν ηταν καταγμα..

the_lone_deranger είπε...

Περαστικά σου!! :)

Μακάρι αυτές να είναι οι μεγαλύτερες μας ατυχίες και να τις αντιμετωπίζουμε με το ίδιο χιούμορ όπως εσύ. :)

thanasis είπε...

Αναρρωτιεμαι πώς τα καταφέρνεις κάθε φόρα...Από την αλλή βέβαια γελάω πολύ (αυθόρμητα ε, μην με παρεξηγήσεις...)

3 εβδομάδες θα βαρεθείς να κάθεσε..5 ημέρες μου είπαν εμένα και στην δεύτερη τρωγόμουν...

Μπουγάτσα που...μου άνοιξες την όρεξη πρωί πρωί...

Ανώνυμος είπε...

mpoumpoula mou 42 sxolia gia mia mikri adiathesia??? O Benizelos anastatose oli tin ellada gia tin arxigia tou pasok kai sto blog tou eixe ligoter sxolia. Xairomai giati uparxoun polloi anhtropoi ekei ekso pou se niazontai . Kali anarosi (kai bale kai kamoia upopsifiotita. Pote den ksereis.)

DAKIS είπε...

Περαστικά!
Και συ πρωι-πρωι δευτεριατικα μπατσους πηγες να δεις?

kanataki είπε...

συνεχίζω φυσικά να συγκεντρώνω στοιχεία...

αφεντικό= σπύρος
απέναντι καφετζής με βιτρίνα...


υγ μην νομίζεις...είναι θέμα χρόνου..

mpoumpoula είπε...

@laxanaki
θα το κοιτάξω αυτό που λες!!!!
@διασώστης
μακάρι όλοι οι διασώστε να ταν σαν εσένα...ευχαριστώ φιλαράκι για τις πολύτιμες συμβουλες
@gk
ελα σύντομα γιατί αργότερα η μόνη βόλτα που θα κάνουμε είναι μέχρι το παιδικό σταθμο!!!!!!
@street spirit
λίγο μπλογκιγκ να μην κάνω η κουτσή γυναίκα??????

mpoumpoula είπε...

@suspect
thanks!
@the lone deranger
χαμογελάτε είναι μεταδοτικό
@thanasis
ξέρεις κανέναν να κάνει delivery καλη μπουγάτσα?????
@ανώνυμος
λές να γίνω η κουτσή βλαχοδήμαρχος???????

mpoumpoula είπε...

@dakis
αυτό είναι που λένε δεν ήξερες δεν ρώταγες?????
καλώς ήρθες
@tsaperdona
αχρηστη πληροφορία δεν θα σε βοηθήσει διέγραψέ την!!!!!
μουτσ

Ανώνυμος είπε...

μπουγάτσα..μμμμ..με κανέλα;

mpoumpoula είπε...

@hooj
και κανέλα και άχνη και ότι θέλετε!!!!!

diastimata είπε...

Περαστικά! Και μην ξεχνάς, ποιοι πάνε από πέσιμο!

(Άρα, δεν κινδυνεύεις)!

Μετεωρίτης είπε...

ελπίζω το πόδι να είναι καλύτερα!

Τι έγινε; Κανένα ακροβατικό σήμερα είχαμε;! Κατάλαβες τι εννοώ!

mpoumpoula είπε...

@diastimata
χαχαχαχα
να σαι καλα

@μετεωρίτης
μπα, βρήκα κόλπο κάθομαι στην καρέκλα με τα ροδάκια και κάνω και βόλτες!!!!!χαχαχαχα
φιλια

Δημήτρης είπε...

Είδες τελικά τι σημαίνει να ξεκινάς την εβδομάδα σου με επίσκεψη στο αστυνομικό τμήμα. Ολοκληρωτική καταστροφή, κάτι ξέρω εγώ που δεν πατάω ούτε απέξω.

Μετεωρίτης είπε...

ε, μα, μπάτσοι πρωινιάτικα;!
Ωραίο το κόλπον με το καροτσάκι, χα, χα, χα!!

Παιδί μου, εγώ σου λέω, την χαμένη μου ταυτότητα είχαν οι άνθρωποι και δεν πάτησα για κάτι μήνες αν την πάρω...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!

ΤΣΟΥΠΡΑΛΙΝΑ είπε...

περαστικα και καλη τυχη για την επομενη φορα που θα ξυπνησεις χαρουμενη!!

Skouliki είπε...

που εισαι ρε μισοποδιιιιιιι

φιλιααααααααααα

tzonakos είπε...

Μισοπόδι ;;;
Χαχαχαχαχα αστηνε μωρε στον πόνο της, misompoula κατάντησε :)

Γιούπι ειπα ;

mpoumpoula είπε...

@griniaris
αλλη φορά θα ξέρω...θα πηγαίνα απ'εξω και θα φωνάζω!!!χαχαχαχα
@μετεωρίτης
είπαμε δεν ΞΑΝΑΠΑΩ ΠΟΤΕ
@τσουπραλινα
χαχαχαχα thanks!!!!!
@skouliki
αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα είσαι χαζό χαχαχαχαχαχαχαχαχα
@tzonakos
μισομπούλα????? χαχαχαχαχα
μα τι πίνετε??????

Jordan είπε...

Ελα βρε συ Μπου τι επαθες;; Αυτο ομως θα πει αντιμετωπιζω τις δυσκολιες της ζωης με χιουμορ. Παντως αν σου αρεσει η δημιουργικη απασχοληση με τους υπολογιστες και γενικα με ηχο και εικονα, σου προτεινω αυτο το διαστημα που θα εισαι σπιτι να κατεβασεις ενα προγραμματακι που κανεις μιξη φωτογραφιων και βαζεις και την αγαπημενη σου μουσικη και φτιαχνεις ενα βιντεοκλιπακι. Ειναι ευκολο και διασκεδαστικο!
ProShow Gold λεγεται.
http://www.softpedia.com/progDownload/ProShow-Gold-Download-5434.html

Επισης αν σ αρεσουν τα online games μπορεις να τσεκαρεις το half life που ειναι σκετη ψυχεδελεια. Αν δεν εχεις τι να κανεις μπορει να περασει η ωρα μ αυτο.

Περαστικα!

Jordan είπε...

Γραψε λαθος. Second life ηθελα να πω..