Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2007

Ήταν να ανοίξουμε πανιά...

Ακούω όλο το απόγευμα στο repeat αυτό το κομμάτι...
Αρνούμαι να ακούσω οτιδήποτε άλλο...ούτε καν την ίδια μου τη φωνή δεν θέλω να ακούω σήμερα.


Που με πηγαινει αυτό το φως αλήθεια που με πάει
μοιαζει να φεύγει προς τα μπρος, μα όλο πίσω γυρνάει


Δρόμοι απο χώμα κι ουρανό και θάλασσας αλμύρα
πόσες γιατρέψατε πληγές πόσα για μένα πήρα


Δεν το παθαίνω συχνά, συνήθως θέλω να μιλάω, να μιλάω πολύ, και να σκεπάζω τους ήχους τις μουσικής...αλλά σήμερα με καλύπτουν τα λόγια του Πλιάτσικα...η μουσική του.

Ηταν να φύγουμε μαζί, όμως πηγαίνω μόνος
Ήταν να ανοίξουμε πανιά, μα δεν μας πήρε ο χρόνος
Ηταν να φύγουμε μαζί, όμως πηγαίνω μόνος

Αυτός ο όμορφος στίχος ταίριαζει στο ταξίδι μου... το ακούω δυνατά περνώντας το τροπικό του καρκίνου κάπου κόντά στην άλλη άκρη της γης, στη μέση του πουθενά και στο κύκλο του απόλυτου.

Μόνος παλέυω το καιρό, κι οπου με βγάλει ο δρόμος

Αχ Θάλλασα μου να ξερες μόνο πόσο μου λείπεις...πόση μόναξιά έχει εδώ στη στεριά να ξερες.

Πετάει και τρέχει βιαστικό, κι αυτό το καλοκαίρι
έρχεται προς το μέρος μας, κάνει πως δεν μας ξέρει

Που μας πηγαίνει αυτό το φως, αλήθεια που μας πάει
μοιαζει να φευγει προς τα μπρος, μα όλο πίσω γυρνάει


Ηταν να φύγουμε μαζί, όμως πηγαίνω μόνος
Ήταν να ανοίξουμε πανιά, μα δεν μας πήρε ο χρόνος
Ηταν να φύγουμε μαζί, όμως πηγαίνω μόνος

Ταξίδι στον ωκέανο, κι οπου με βγάλει ο δρόμος

Γελάω...σιωπηλά, ο στίχος αυτός μου ανήκει.
Όπως μου ανήκουν κι όλα όσα έζησα τα τελευταία χρόνια...όμορφα και άσχημα.

Ηταν να φύγουμε μαζί, όμως πηγαίνω μόνος
Ήταν να ανοίξουμε πανιά, μα δεν μας πήρε ο χρόνος
Ηταν να φύγουμε μαζί, όμως πηγαίνω μόνος
Μόνος παλέυω το καιρό, κι οπου με βγάλει ο δρόμος

Που με πηγαινει αυτό το φως, αλήθεια που με πάει
μοιαζει να φευγει προς τα μπρος μα όλο πίσω γυρνάει.

30 σχόλια:

snikolas είπε...

Δεν ακούω Ελληνικά, αλλά αυτό μου άρεσε πάρα πολύ.

Τρελός του Χωριού είπε...

Αντανακλασεις φωτός στον ουρανο μας ,τα λογια και οι πραξεις των ανθρώπων . Αλλωτε γεμίζουν τα συνεφα μας βροχή , και αλλωτε μας χαρίζουν ουρανια τοξα.Άλλες φορές κι τα δύο.Όπως και να έχει ομως,όλα αυτα κρατάνε τόσο λίγο που δεν αξήζει να τα φοβόμαστε .Απλα να τα ζουμε.Το πολυ πολυ να πιούμε κανα valioum παρα πάνω ή κανα δυο ποτιράκια τσιπουρο (για τους οπαδους της δικής μου σχολής)

Dr. Trellos tou xoriou

tzonakos είπε...

Mε ταξίδεψες ( πάλι ).
Ομορφα λόγια ταιριαστά σ ενα ταξίδι στη θάλασσα, στον άνεμο.
Το βίντεο που συνοδεύει, προσθέτει κι άλλες εικόνες στο ταξίδι και μπορώ να αρχίσω τη μέρα μου ταξιδεύοντας κάπου εκεί, μακριά.
Καλημερα :)

geokalp είπε...

αφού βρήκες και τραγούδι, όλα είναι καλύτερα!
πολλα φιλιά!

Πίκος Απίκος είπε...

Πραγματικά πολύ όμορφο τραγούδι, και εμένα μου αρέσει πολύ, απλά δεν ήξερα τον τίτλο.

Καλημέρα και να σαι καλά.

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

Πάντα Καλοτάξιδη Μπουμπούλα!
Δεν σε κρατάει τίποτε πια..

Ωραίο κομμάτι Φιλιά

thanasis είπε...

Μπορείς να μου το στείλεις;

Καλημέρα...!!

Μοιράιδα είπε...

ηταν να φυγομε μαζι και ομως πηγαινω μονος!!!!!!
ειναικομματαρα ειλικρνα
αγαπημενη και δικη μου
μη σκας,καμια φορα οι λεξεις χαλανε τις σκεψεις

Maria Mikro Analogo είπε...

"Όπως μου ανήκουν κι όλα όσα έζησα τα τελευταία χρόνια...όμορφα και άσχημα." Υπέροχο! Έτσι είναι... Φιλάκια πολλά :-)

Ανώνυμος είπε...

ακουσα το καλεσμα και ηρθα να σε δω..ελπιζω μονο να μην χαθω μεσα στην σιωπη...περιμενω ενα σημαδι μκαγικο να με παει μακρια...!!!!την καλημερα μου με εκανες να σκεφτω παλι ωραια πραγματα παλια αλλα και κουνουργια...εγραψες παλι...!!

ΤΣΟΥΠΡΑΛΙΝΑ είπε...

pliatsikas-foveros!!tragoudara kai me noima sto stixo!!einai ena apo ta agapimena mou ellinika tragoudia!

kanataki είπε...

νοσταλγικέ Νοέμβρη...!!!

υγ ξέρεις ότι δεν μου πάνε οι ρομαντσάδες,έτσι???

Hliaxtida είπε...

Να ξερες ποσες φορες εχω ακουσει το ιδιο τραγουδι συνεχως

mpoumpoula είπε...

@nicolas
χάίρομαι που σου άρεσε
@τρελλός του χωρίού
ένα ποτηράκι θα το πινα!!!!
@tzonakos
είμαστε για φεύγα εμείς...
@geokalp
αρε καλπ...λες να μου λειπε το τραγούδι????
χαχαχαχα φιλιά
@πίκος απίκος
ο τίτλος είναι πηγαίνω μόνος όχι αυτός που έβαλα εδώ...καλώς ήρθες στα μέρη μας!!!!
@st
thanks ST mouts

mpoumpoula είπε...

@thanasis
φυσικά να σου το στείλω αλλά δεν ξέρω που ακριβώς...δεν βρήκα mail σου, περιμένω!
@μοιραιδα
και καμια φορά οι σκέψεις τις λέξεις αλλά αυτά έχει η ζωή! φιλιάρες
@μαρια
...φιλακια μαράκι
@argentina
εσένα ειδικά που σαι στη ξενιτιά θέλω να σε φέρνω συχνά εδώ και χαίρομαι που λίγο το καταφέρνω
!
@τσουπραλίνα
πλέον και ΄δικό μου αγαπημένο
@τσαπερδόνα
δεν θα το αντέξω να καταρρέυσεις...κράτα γεράααααααααα!
@ηλιαχτίδα
αξίζει να το ακούς ασταμάτητα

If...ιγένεια είπε...

Πολυ ωραίο τραγουδάκι όντως, δικαιολογείτε η επανάληψη..

diastimata είπε...

Πολύ καλός ο Πλιάτσικας, ίσως ο τελευταίος ρόκερ αυτής της γενιάς.

Να περιμένουμε κάτι από την επόμενη;

boutsoukas είπε...

Μπουμπουλίτσα καλημέρα. Για αυτά που κρύβονται πίσω από το τραγούδι σου παραθέτω μία φράση του Τ.S. Elliot:
"In a minute there is time
for decisions and revisions which a minute will reverse." Σκέψου το!
Πάντως ομολογώ ότι το τραγούδι αυτό γράφτηκε όντως για σένα.....

Skouliki είπε...

εμενα το φως ολο και ερχεται και πλησιαζει και ανακαλυψα προσφατα οτι με παει προς τουαλέτα μερια ..ηθελε να βγει

καλημεραααααααααααααααα

daf είπε...

Ax είναι πολύ ωραία και τα λόγια και το βίντεο. Αλήθεια, μόνη σου το 'κανες το βίντεο ????

mpoumpoula είπε...

@if...igeneia
δεν είναι τέλειο???
@διαστήματα
δεν νομίζω ότι έχουμε να περιμένουμε κάτι...άλλα ποτέ δεν ξέρεις
@boutsoukas
αφού ξέρεις ποια είναι η σχέση μου με τα αγγλικά Elisadeath γιατι με δυσκολέυεις?????Α! How bo you BO by the Bay????
@skouliki
το νηπιαγωγείο είναι?????χαχαχαχα
Καλησπέρα
@daf
ναι μόνη το φτιαξα...ξέρω θα μπορούσα και καλύτερα αλλά βιαζόμουν

tzonakos είπε...

" Είναι παράξενη η ζωή φίλε ... "

mpoumpoula είπε...

@τζονακος
....δεν είναι?????

boutsoukas είπε...

Μπουμπουλίτσα ως γνωστόν είσαι τσακάλι και ότι θέλεις να το καταλάβεις, το καταλαβαίνεις!
Οπότε άσε τη Ζούμπι να κάνει διαφημίσεις για τη Wind και σκέψου τα λεγόμενα του T.S.Elliot!!!
Ξαναεπαναλαμβάνω, για να μην ξεχνιόμαστε (είμαι γνωστή πρήχτρα άλλωστε... Α!Χα!Χα!)
"In a minute there is time
for decisions and revisions which a minute will reverse."
Καλημέρα, όλη μέρα!

Skouliki είπε...

καλημερα ..ελα και θα παω ρεμο λεμε

Ανώνυμος είπε...

Που με πηγαινει αυτό το φως, αλήθεια που με πάει
μοιαζει να φευγει προς τα μπρος μα όλο πίσω γυρνάει.

Eδώ θα σταθώ !

Καλό ΣΚ εύχομαι

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραίο!!!! Καλό σ/κ μπουμπουλίτσα!!!

Skouliki είπε...

καλημερααααααααααααααααααα


ελα ξυπνησαααααααααααααααααααα

thanasis είπε...

Ο συνδιασμός φωτογραφίας και ήχου είναι απίστευτος...

Ξέρω τι θα ακούω το επόμενο καλοκαίρι επάνω στο ιστιοπλοϊκό...

thanosb@math.auth.gr

Ευχαριστώ..

Ανώνυμος είπε...

de to exw polu to elliniko...alla mia xara mou akoustike auto..