Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2007

Πάρτε το ρίσκο και γελάστε!!!!!!!

Έψαχνα απεγνωσμένα να βρω κάτι να γελάσω μέχρι που η φίλη μου η daf μου στειλε ένα mail με το παρακάτω βίντεο...

Το άνοιξα απο το PC της δουλειάς (ευτυχώς) και έκλαψα απο τα γέλια!!!!!

Σας προτείνω να μην το ανοίξετε απο το PC του σπιτιου σας γιατί περιέχει τον ακατανόμαστο γκαντέμη και δεν θα θελα να μαι η αιτία που κάηκε ο υπολογιστής σας...
αν πάλι επιμένετε να ξέρετε πως το ρίσκο είναι δικό σας...
πάντως ούτε η σύζυγος του δεν υπήρξε τόσο τολμηρή!!!!!!!

3........2.......1...... ΒΑΛΤΕ ΗΧΟ και πάμε!!!!!!!!

23 σχόλια:

Βλαμμενος είπε...

φτου φτου μακριά απο μας...

και το άνοιξα και σπίτι....

φτου φτου...

tzonakos είπε...

Πωπω μακριά απο μας τέτοια πράματα !
Απαπαπα... μπλακ χιούμορ λέμε :Ρ
Κουνιεμαι απο τη θεση, ανοιγω πορτοπαραθυρα, τραβαω καζανάκι και ολα τα μαγικά !

Ανώνυμος είπε...

χαχχαχαχαχαχα...ακομα και τα ξαδερφια μου πουτ δεν εχουν ιδεα απο ελληνικα καταλαβαν την εκφραση της...εχω πεθανει στο γελιο...βλεπω βρηκες την ορεξη σου μετα το ατυχημα...besitos...

melomenos είπε...

xa xa xa xa xa
πολύ καλό!

If...ιγένεια είπε...

χαχαχαχ.. Πάει το πισιιι @!#$%$%@!#$!

Σπύρος είπε...

πωπωπω ! μακριά απο εμας φτου φτου !

kanataki είπε...

θέλω να θυμίσω στον tzonako ότι πρέπει να ξύσει και τον πω!πω! του....

geokalp είπε...

Νομίζω το έχω ξαναγράψει σε blog:
είμαστε στο νησί μετά τις εξετάσεις του σχολείου...
πίνουμε καφέ και βγαζουμε φωτο..
αυτός που μας βγάζει, γυρνάει και λέει: "ρε παιδιά, ο Μητσοτάκης, να πάω να τον βγάλω;".. "που να τρέχεις και τέτοια, άστο", να λέμε εμείς...
πάει να συνεχίσει να βγάζει φώτο και... είχαν τελειώσει οι μπαταρίες της μηχανής!!!
αφού δεν κάηκε όλο το φιλμ!

πάντως, το βλέμμα της Μαρίκας είναι για πολλά λεφτά;
"Είσαι γκάου, ανθρωπέ μου; Μαζί;"

Manos S. είπε...

Το είχα βάλει και στο δικό μου πριν κανα 3μηνο!!! ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ!!! :)

koulpa είπε...

Φτου φτου σκόρδα!!.. και δεν έχω άλλο lap top..:):)

fevis είπε...

Είναι λίγο γκαντεμάκος ο επίτιμος...

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

"Γιατί να το κρύψομεν άλλωστε"

Skouliki είπε...

μισο να βγαλω τα σκορδα απο πανω μου

thanasis είπε...

Ευτυχώς που είμαστε ακόμα ζωντανοί...τριά χρόνια ήταν αυτά....

KitsosMitsos είπε...

Χαχα! Τρελές συμβουλές (όχι απ'το PC του σπιτιού).
Ακόμη γελάω!!!

Βλαμμενος είπε...

μπαινω και εγω και βρωμαει σκορδιλα...ο σκουληκας με τα σκορδα του!!!

irene είπε...

ΤΕΛΕΙΟ όμως!! φαντάζεσαι να ανέβεις σε αεροπλάνο κ να τον δεις στην πρώτη θέση .αντε να τους πείσεις μετά γιατί θέλεις να κατέβεις ..

Ανώνυμος είπε...

o panagia mou...

Jordan είπε...

χαχαχα Θεικο! Θυμηθηκα τοτε στο Euro 2004 στην Πορτογαλια που καποιος Ελληνας φιλαθλος ειχε μαζι του ενα πανω με την φωτογραφια του Μητσοτακη και απο κατω ελεγε:Καλη επιτυχια στην Πορτογαλια!
χαχαχα!

Jordan είπε...

Διευκρινηση:Οταν ειχαμε φτασει στον τελικο.

kat. είπε...

τραγικό;
ή μάλλον όχι!
τραγωδία..

snikolas είπε...

Καλά μιλάμε έχω ξεραθεί στα γέλια!!!!!!

laxanaki είπε...

χιχιχι... γελάσαμε πάλι μπουμπουλίτσα!! Καλό μήηηηηηνααααα