Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2007

Περι μύτης ο λόγος!!!! ΑΨΟΥΟΥΟΥΟΥ!

Γενικά φημίζομαι για την ψυχραιμία μου όσον αφορά ιατρικά θέματα...πρώτη τρέχω πάντα στα νοσοκομεία για ηθική συμπαράσταση...να φροντίσω τους άρρωστους φίλους μου, να σταματήσω το αίμα από μικροπληγες , να προσφέρω Α’ Βοήθειες κλπ κλπ...

Όταν όμως πρόκειται για μένα τότε χέζω στα βρακιά μου!!!!

Μπορώ να αντιμετωπίσω τον πόνο όπως και το αίμα εκείνο που δεν μπορώ είναι οι επεμβάσεις...

ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ όσο ανώδυνες και αν είναι
Αύριο θα πρέπει να κάνω μια που πρακτικά όπως είπε ο γιατρός είναι ανώδυνη, θεωρητικά δεν μου είπε όμως....

Από τη μια σκέφτομαι ότι επιτέλους θα σταματήσω να φτερνίζομαι και να έχω πονοκεφάλους από την άλλη όμως παρακαλάω τα Alien να έρθουν και με απαγάγουν για ένα 24ωρο…

Και για να μην αφήσω απορίες θα κάνω συρρίκνωση της κόγχης!!!

Έχω όπως είπε ο γιατρός τα τρία κακά της μοίρας μου μέσα στη μυτούλα μου…ιγμορίτιδα, πολύποδες και αλλεργία!!!

Βραβείο θα πρέπει να πάρω!!!!

Σας αφήνω λοιπόν πάω να κάνω καμιά βόλτα στη παραλία μπας και με εντοπίσει και κανένα U.F.O. και τη γλιτώσω

Σνιφ, κλαψ, ουφ και όλα τα συναφή!!!!!!

See you I hope soon!

Τουλάχιστον βρήκα κάτι αστείο να γελάω....


Γείτσες

23 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αξεπέραστοοο! Μικρό αλλά θαυματουργό το panda. H αντίδραση της μαμάς όλα τα λεφτά!

If...ιγένεια είπε...

Μιά από τα ίδια καί εδώ! Μεγάλος φόβος.. Όλα καλά θα πάνε! Περαστικά να πω? ..

Skouliki είπε...

η σπηλια του νταβελι :)

boutsoukas είπε...

Τρομερή mpoumpoula, φοβού τους χειρουργούς και δώρα φέροντες!!!!
Πιστεύω πάντως ότι όλα θα πάνε καλά κι αυτό γιατί έχω εμπιστοσύνη στο συγκεκριμένο γιατρο. Αυτό συμβαίνει για τον απλούστατο λόγο ότι δεν είναι φίλος μας!!! Ξέρεις ότι όταν κάποιος γιατρός χειρουργεί φιλικό ή συγγενικό πρόσωπο, οι πιθανότητες να πάει κάτι στραβά αυξάνονται κατά... 100%???? Όποτε μην ανησυχείς καθόλου!!
Φιλάκια πολλά.

Suspect είπε...

μου φαινεται πως ειναι μια απλη αντιβιωση...

tzonakos είπε...

Χαχαχαχαχαχαχα γέλιο με τα πάντα τα αρκουδάκια !!! :)

Ελα, μη φοβάσαι, σκέψου οτι θα ξεμπερδέψεις με το πρόβλημά σου.

Εκτός αν θες να φτερνίζεσαι και να μας τρομάζεις και να στραβοκαταπιούμε τη μπουγάτσα ! :Ρ

Maria Mikro Analogo είπε...

Μπουμπούλα μου, να πάνε όλα καλά και περαστικούλια σου! Μη φοβάσαι βρε, ένας απλός καυτηριασμός θα γίνει μάλλον. Έπρεπε να μας το έλεγες νωρίτερα να πάρουμε τα πανώ μας και να κάνουμε κερκίδα έξω από το νοσοκομείο! "μπου-μπου-λα, μπου-μπου-λα"!! :-) Φιλάκια και καλημέρες!

Ανώνυμος είπε...

βρε..την έχω κάνει αυτη την επέμβαση.δεν ειναι τιποτα, βρε! περαστικά!

geokalp είπε...

brake a leg καλύτερα! που λένε κι οι Αγγλούληδες!

Skouliki είπε...

εκανες ??? πως εισαι ......

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ...δεν μπορω τα χειρουργεια...σιχαινομαι τα νοσοκομεια...ημουν συχνος πελατης μικρος...κουραγιο..

thanasis είπε...

Σίγουρα θα πήγαν όλα καλά με την ανώδυνη εγχείρηση...Περιμένουμε σχετικό post με την εμπειρία σου! Όλα καλά!!!

Jordan είπε...

Κουραγιο! καπως ετσι ενοιωθα κι εγω οταν ειχα μπει για μια παρομοια επεμβαση στη μυτη. Ομως το αισθημα της ελευθεριας και της λυτρωσης οταν βγαινεις απ το νοσοκομειο δεν συγκρινεται με τιποτα! Τοτε εκτιμας αυτο που λεμε ΥΓΕΙΑ!(και φυσικα ριχνεις και μια μαυρη πετρουλα πισω σου)

mpoumpoula είπε...

είμαι καλά!!!
Με λίγο αίμα στη μυτούλα και πολλές μύξες αλλά τα κατάφερα...πονάω βέβαια αρκετά αλλα τη βγάζω με παυσίπονα...
Ο γιατρός γελούσε με τις αντιδράσεις μου...ηθελε λέει να με βιντεοσκοπήση...κι εγώ ήθελα να του δώσω μια μπουνια!!!!!!
thank you all
Παάει και αυτό...θέλω να πιστεύω πως πέρασε!!!!
φιλούρες πολλές σε όλους

Maria Mikro Analogo είπε...

Άντε, καλή ανάρωση τώρα :-) Πάει κι αυτό... Πάντως το βίντεο των αντιδράσεων θα ήθελα πολύ να το έβλεπα :-Ρ Φιλάκια και καλημέρες! :-)

Skouliki είπε...

ομορφα αντε παει και αυτο..αυτος ο γιατρος ηταν ομορφος??? εχω τις καψες μου πρωι - πρωι

καλημερες

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα!!! Τελικά δεν σε πήραν εξωγήινοι??? Τι κρίμα.. Και τους είχα δώσει τη σωστή διεύθυνση!!! Καλή ανάρρωση!!!

snikolas είπε...

Μα αν σε έπαιρνε το ufo δεν θα σε έπαιρνε για να σε πάει βόλτα! Θα σου έκαναν διάφορα τεστ και θα πονούσε ακόμη περισσότερο!!! ;)

Περαστικά σου.

Skouliki είπε...

εδω ειμαι μην ανησυχεις

mpoumpoula είπε...

ηρέμησα τώρα!!!!!

Μοιράιδα είπε...

εγω παλι βραχος
ελα μου μρε μη σκας την εκανε και η μικρη μου και ητανε ολα οκ...

koulpa είπε...

xixixi.. καλή ανάρωση μαστρομπουμπούλα..:):)
..Πάλι σκαστός στην καλαμάτα..
Την καλησπέρα μου:):)

Shades είπε...

Του είπες του γιατρού καλέ να στην κάνει τέλεια τη μύτη;
Καλημέρες και περαστικούλια***