Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2007

Πολιτικές σκέψεις

Δεν ξέρω αν άργησα να μιλήσω για πολιτική…αλλά σήμερα ένιωσα την ανάγκη.

Παρακολουθούσα όλα τα blog με πολιτικό περιεχόμενο την διάρκεια των εκλογών και μου έκανε εντύπωση πόσοι άνθρωποι είχαν άποψη.

Είμαι στο χώρο του ΠΑΣΟΚ από την κοιλιά της μάνας μου…χωρίς καν να το ξέρω.

Ο πατέρας μου με μεγάλωσε με τις αριστερές ιδέες του Ανδρέα Παπανδρέου, τα όνειρά του, και τις φιλοδοξίες του γι αυτή τη χώρα και το λαό της…πολλές φορές στην διαπαιδαγώγηση μου χρησιμοποιούσε τον αυστηρό τρόπο του Ανδρέα…

Το 1981 μόλις 4 χρονών μου έδωσε ένα βαμμένο πράσινο τριαντάφυλλο και με έστειλε στον Αρχηγό να τον φιλήσω και να του το δώσω σε μια κεντρική ομιλία στην παραλία της Θεσσαλονίκης…το 1984 ήμουν πάλι εκεί και σχεδόν σε όλη του την περιοδεία…το 1989 βοηθούσα σε εκλογικό κέντρο γνωστού ιστορικού στελέχους του ΠΑΣΟΚ …στα 12 μου χρόνια έζησα περίεργες καταστάσεις, άρχισα να αντιλαμβάνομαι πως δεν είναι αθώα όλα αυτά …όταν το 1996 είχα πλέον άποψη και δικαίωμα ψήφου αντέδρασα.

Δεν ήθελα να πάω να ψηφίσω…δεν υπήρχε πια ο Αντρέας στο πολιτικό σκηνικό και ο Σημίτης μου έκανε τόσο λίγος, τόσο πλαστικός, τόσο κακή απομίμηση…

Δεν λέω υπήρξε εκσυγχρονιστής και εξευρωπαϊστής και έβαλε την Ελλάδα στην ΟΝΕ αλλά μετά από αυτό δεν είχε τίποτε άλλο να δώσει.

Έγιναν ομηρικοί καυγάδες με τον πατέρα μου…κόντεψε να πάθει έμφραγμα όταν του ανακοίνωσα ότι θα ψηφίσω λευκό…ακόμα έχω τις φωνές του στα αυτιά μου «το λευκό είναι κάτω η εξουσία, αναρχία, και εγώ δεν θέλω κόρη αναρχική»

Δεν θυμάμαι αν του έκανα το χατίρι εκείνη τη φορά ξέρω όμως πως πάντα ψήφιζα με βαριά καρδιά το ΠΑΣΟΚ ελπίζοντας κάθε φορά κάτι να άλλαζε…τίποτα όμως.

Χτες βρέθηκα σε μια ευχαριστήρια συγκέντρωση του Άκη Τσοχατζόπουλου.

Πήγα, γιατί πρώτη φορά με κάλεσαν να με ευχαριστήσουν για τη βοήθεια που έδωσα όσο λίγη και αν ήταν αυτή, και ειδικά από κάποιον που δεν εκλέχθηκε τελικά.

Μέσα μου σκεφτόμουν ότι θα θέλει να μαζέψει τον κόσμο για να τους πει σε ποίο στρατόπεδο να ενταχθούν στις 11/11/07…όταν όμως μιλώντας είπε…δεν με απασχολούν τα πρόσωπα…δεν χρωστάω σε κανέναν, τότε άρχισα να τον παρακολουθώ προσεκτικά…ήταν σαν να άκουγα τον πατέρα μου που μιλούσε με λόγια του Ανδρέα για το μέλλον της χώρας και του λαού της.

Μιλώντας αργότερα με τον κ.Τσοχατζόπουλο με προέτρεψε να μπω στο site του και να ρίξω μια ματιά στην πρόταση που έχει συντάξει για το ΠΑΣΟΚ, μου είπε χαρακτηριστικά (σαν να διάβαζε στα μάτια μου την αηδία που νιώθω για όλα αυτά πλέον) «Το ΠΑΣΟΚ θα ξαναγεννηθεί, η λαϊκή βάση θα αντιδράσει…μέσα από νέες διαδικασίες και μετά από μια τριετία τουλάχιστον θα ξαναγεννηθεί και θα γίνει όπως πρέπει, θα βρει το δρόμο που του αρμόζει και εμείς θα ήμαστε εκεί να το στηρίξουμε, έτσι μικρή?»

Και όταν τον ρώτησα ποιος θα ηγηθεί αυτής της πρότασης μου απάντησε κοφτά «η λαϊκή βάση, τα πρόσωπα περνάνε και φεύγουν η ιδεολογία και οι ανάγκες παραμένουν»

Αναθάρρεψα και μόλις ήρθα στο γραφείο μπήκα στο site του και διάβασα…

Ναι, ανοιχτά πλέον, μπορώ να ξανάενταχθώ με την ίδια πώρωση που είχε ο πατέρας μου, δίπλα σε αυτές τις απόψεις γιατί αυτές με εκφράζουν απόλυτα.

Όποιος και να τα πρότεινε μαζί του θα ήμουνα.

Νομίζω πως ήρθε η ώρα να σταματήσουμε να ακολουθούμε έναν και να αρχίσουμε να πηγαίνουμε όλοι μαζί.

Πρέπει να σταματήσουμε να τους δίνουμε εξουσία χωρίς να ξέρουμε πως θα τη χρησιμοποιήσουν, πρέπει να απαιτήσουμε δεσμεύσεις και εγγυήσεις από οποιονδήποτε θέλει να κάτσει στην θέση του καπετάνιου αυτής της χώρας.


21 σχόλια:

Skouliki είπε...

εχω παψει προπολλου να ασχολουμαι με κατι που το θεωρω γκαου

φιλακια καλο μου

thanasis είπε...

Θα τα καταφέρει ξανά...αλλά εύχομαι να τα πάει καλύτερα αυτή τη φορά και να πραγματοποιήσει τ απερρισότερ από όσα προτείνει...

melomenos είπε...

σωστές οι απόψεις σου!
ωραία τα λένε όλοι τους όταν όμως φτάσουν να κάνουν κάτι πράξη τότε τι κάνουνε;
δυστυχώς οι πολιτικοί πρέπει να με πείσουν με πράξεις ότι σκέφτονται το καλό των παιδιών μου για να τους πιστέψω!
ως τότε θα ακούω τι λένε, πως το λένε και τι κάνουν για να τα περάσουν αυτά,
κι εδώ είμαστε έχουμε αντίληψη να καταλάβουμε πολλά!
καλό μας σαββατοκύριακο

kanataki είπε...

και πασοκτσού και διαφημίστρια????


υγ που θα πας,θα σε βρω!!!

geokalp είπε...

εντάξει, θα βρούμε κι ένα αρχηγό! (αφού δεν μπορεί να μας βρει εκείνος!)
θα είναι και τίμιος...
όμως τις αντιλήψεις των αποκάτω (ρουσφετάκι για δουλειά, αυθαίρετο, μετάθεση, εντατική, επιδότηση κλπ. δίκαιο ή άδικο δεν έχει σημασία) πως θα τις αλλάξουμε;

Ανώνυμος είπε...

προεδρος μαθητικης νεολαιας πασοκ το 93 στην πολη μου...εζησα και ειδα πολλα στην πορεια των εκλογων σιχαθηκα πολλους...υπηρχαν πολλοι αξιοι ανθρωποι αλλα και πολλοι που κατεστρεψαν την ιδεολογια...πλεον ειμαι μονο ενας ιδεολογος που προσπαθει να κανει κατι καλο σε σαπια θεμελια...απο την μακρινη αργεντινη πυο την επομενη εβδομαδα εχουμε εκλογες...σχολια εντος εβδομαδος...

Jordan είπε...

Εγω παλι (διαβαζοντας το site του Τσοχα) βρηκα την ουσια σ αυτα τα tags που ειναι μαλλον απο html γλωσσα και λενε "if !supportEmptyParas" Αυτο ειναι!
Σατανικη συμπτωση;;..
Το λεειξεκαθαρα παιδι μου. Αδειος παρας.Νο παραδακι!
Μαλιστα το ! στην γλωσσα των υπολογιστων σημαινει Not. Αρα σε ελευθερη μεταφραση σημαινει "οχι υποστηριξη στις αδειες τσεπες"!!!!...
(βρε μπας κ εχω τρελλαθει απο το πολυ computer science??!!..)

tzonakos είπε...

Μπουμπουλα καλημερα.
Υποκλίνομαι κορίτσι μου στο σκεπτικό σου.
Να ενα μυαλο και μια καρδιά που μπορεί να σκεφτεί καθαρά και ήρεμα.
Εχεις δίκιο. Πρέπει ο κόσμος του ΠΑΣΟΚ να πάει όλος μαζί.
Δεν χρειαζόταν να το πει αυτο ο Ακης, το ξέρουμε μόνοι μας.
Ολη αυτη η διαδοχολογία ειναι απλά για τα ΜΜΕ, για να εχουν θέμα. Εμας δεν μας αφορά.
Αυτο που διαφοροποιεί όσους νιώθουν πασόκ απο τους άλλους ειναι η κοινή ιδέα, το κοινό όραμα και αμέσως εντοπίζουμε τις δεξιές συμπεριφορές και το ψέμα.
Μπορούμε ακόμα να κάνουμε πολλά και το ξέρουμε.

Να χεις μια όμορφη μέρα :)

diastimata είπε...

Καλησπέρα.
Ανταποδίδω την επίσκεψη στο φτωχικό μου. Διαβάζω. Σε γνωρίζω (ελπίζω) καλύτερα. Τα λέμε.

Σπύρος είπε...

Όμορφες ανοιχτο μυαλες πολιτικές σκέψεις χαίρομαι που σκέφτεται έτσι ανοιχτά κόσμος ενταγμένος πολιτικά . Καλημέρα και καλή βδομάδα !

... είπε...

λαική βάση, αριστερές ιδέες....
χμμμμ....
Ειναι συγκινητική η αθωότητα σας μπουμπουλα
και ας μείνουμε σ αυτό .
Χαίρομαι που κάποιοι άδολα πιστεύουν και επιθυμούν.

...

ΥΓ και θα σας προέτρεπα χωρίς ίχνος ειρωνίας να δείτε στον κινηματογράφο και τον ποντικό σεφ τον "Ρατατούη"

Maria Mikro Analogo είπε...

Ελενο-μπουμπούλα μου, το θέμα είναι να ακολουθείς αυτό που σε αντιπροσωπεύει με τις ανάλογες απαιτήσεις. :-) Ο πατέρας σου μου θυμίζει πολύ τον παππού μου. :-) Φιλάκια πολλά!

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

συμφωνώ! αλλά είναι πολύ δύσκολο να γίνουν όσα γράφεις, ειδικά στις 2 τελευταίες παραγράφους...

daf είπε...

είχα γράψει πιο μεγάλο κόμεντ αλλά χάθηκε το δίκτυο για λίγο και βαριέμαι να το ξαναγράψω..
συνοπτικά:
mpoumpoula συμφωνώ απολύτως για το λευκό. για τα υπόλοιπα ξέρεις.. ;) κάνουμε διχρωμία.

jordan πολύ γέλασα ! είναι html tags που δημιουργούνται από το word ή κάποιο άλλο πρόγραμμα της microsoft.

Skouliki είπε...

καλησπερεςςς

Jordan είπε...

Mα βρε Δαφνη αδικο εχω;;;..
Δεν ειναι σημαδιακο ετσι οπως βγηκε;; -)))

maya είπε...

μια καλημέρα αφήνω πολύχρωμη κι ας βρέχει...θα ξανάρθω στο επόμενο ποστ. πέτυχες τον άνθρωπο που έχει αλλεργία στην πολιτική πολυεθνική...αδυνατώ να σχολιάσω-ακόμη απέχω...

θάρθω ξανά!
χ

If...ιγένεια είπε...

Παθαίνω αλλεργία με τα πολιτικά, νομίζω πως κανείς τους δεν με πείθει πια..

mpoumpoula είπε...

@skouliki
και γω έχω πάψει να ασχολούμαι αλλά που και πού έχω κάτι τσιμπίματα στον εγκέφαλο
@thanasis
κι εγώ έτσι νομίζω ότι κάποια στιγμή θα βγεί ξανά στην επιφάνεια πιο δυναμικά
@melomenos
συμφωνώ μαζί σου...μένα πάντως αυτό κάτι μου έκανε
@tsaperdona
που ψάχνεις καλέ????είμαι εδώ!

mpoumpoula είπε...

@geokalp
απο κάπου πρέπει να ξεκινήσουμε
@αργεντινα
ανυρώπους σαν εσένα χρειάζεται η Ελλάδα...αλλά εσύ έφυγες!!!!!
@jordan
χαχαχαχαχα αμά ρε Jordan το σκότωσες το καυμένο το θέμα μου!
@Tzonakos
χάρηκα πολύ με το σχόλιό σου...αυτό ενοούσε λέγοντας ότι η λαίκή βάση θα αντιδράση...ήδη αντιδρά!

mpoumpoula είπε...

@diastimata
καλως ήρθες διαστήματα
@lockheart
καλως ήρθες και ευχαριστώ για το σχόλιο
@otibaleionous
μου αρέσει να είμαι αθώα και υπόσχομαι να δω το συντομότερο το ρατατούη...αφού σου άρεσε!!!!!!
@μαρια
...άρα καταλαβαίνεις πως αισθάνθηκα.
@σπύρος σεραφείμ
νομίζω πως με λίγη καλή θέληση απο όλους μπορούμε να κάνουμε πολλά περισσότερα
@daf
η διχρωμία είναι καλό πράμα...απο το τρίτο χρώμα και πέρα πρέπει να ανησυχεί κανείς!!!!
@maya
καλησπέρα και καλως ήρθες...να κεράσω μπουγάτσα?
@if...igeneia
ούτε με αντισταμινικά δεν διορθώνετε η κατάσταση?