Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2007

ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ



> >

> >1. Εμφανίστηκε σε γαριδάκια, και αντιγράφτηκε μετά απ’ όλες τις μάρκες:

> >Μπορεί να είσαι ο νικητής, δεν είναι απαραίτητη η αγορά του προϊόντος,

> >πληροφορίες εντός. (Μπορώ βέβαια και να γλιτώσω, αν χακέψω το κουτί...)

> >

> >2. Σε ιμιτασιόν μάρκας πιστολάκι για μαλλιά:

> >Μην το χρησιμοποιείτε κατά την διάρκεια του ύπνου. (Αγκού;)

> >

> >3. Σε all brand σαπούνι ελληνικής παραγωγής:

> >Xρησιμοποιήστε το σαν κανονικό σαπούνι. (Ok, δε θα το φυτέψω στη γλάστρα, > >να > >είσαι σίγουρος!)

> >

> >4. Σε κατεψυγμένο φαγητό:

> >Πρόταση σερβιρίσματος: Ξεπαγώστε το. (Βασικά καλά που μου τό ‘πες γιατί > πού > >να > >γδύνομαι για να το σερβίρω με παγοκόφτη...)

> >

> >5. Σε κάλυμμα κεφαλιού για ντους:

> >Προσοχή: Χωράει μόνο ένα κεφάλι. (Το έχω υπόψη μου, αλλιώς θα έπαιρνα το > >μοντέλο - Λερναία Ύδρα)

> >

> >6. Σε πακέτο με γλυκό τιραμισού (τυπωμένο στον πάτο):

> >Μην το αναποδογυρίζετε. (Πολύ αργά, την πάτησα! Μήπως νά ‘παιρνα και > >δεύτερο;)

> >

> >7. Σε υπνωτικό χάπι:

> >Παρενέργειες: Μπορεί να προκαλέσει υπνηλία... (Βαριά η επιστήμη για μας

> >τους > >αδαείς...)

> >

> >8. Σε φωτάκια Χριστουγέννων με μεγάλα γράμματα:

> >Μόνο για εσωτερική και εξωτερική χρήση. (Κι εγώ που έλεγα να τα φυτέψω στο > >περιβόλι...)

> >

> >9. Σε αποκριάτικη παιδική στολή Σούπερμαν με αυστηρό ύφος:

> >Φορώντας αυτή τη στολή δε μπορείς να πετάξεις. (Εδώ δολοφονείται η > >μεγαλύτερη > >παιδική φαντασίωση)

> >

> >10. Σε πακέτο ξηρών καρπών αεροπορικής εταιρείας:

> >Οδηγίες: Ανοίξτε το πακέτο, φάτε τους ξηρούς καρπούς.

> >

> >11. Σε κουβέρτα από την Ταϊβάν:

> >Να μη χρησιμοποιείται για προστασία σε τυφώνες.

> >

> >12. Σε καθρέφτη σε δίκυκλο:

> >Θυμήσου:Τα αντικείμενα στον καθρέφτη είναι στην πραγματικότητα πίσω σου.

> >

> >13. Στο καπάκι ενός μπουκαλιού με γάλα (Αγγλία):

> >Αφού ανοιχτεί, κρατήστε το όρθιο.

> >

> >14. Σ’ ένα σπρέι για έντομα στη Ν. Ζηλανδία:

> >Αυτό το προϊόν δεν έχει δοκιμαστεί σε ζώα.

> >

> >15. Σ’ ένα Γιαπωνέζικο προϊόν για τις αιμορροϊδες:

> >Ξαπλώστε στο κρεβάτι και βάλτε το «όπως-το-λεν» αργά σαν σπαθί στο θηκάρι > >του. > >Την ώρα που το βάζετε, για περίπου 5 λεπτά, μείνετε ήσυχοι... (Ουρλιάξτε > >μετά!)

> >

> >16. Σε κάποιες χώρες στη βάση του μπουκαλιού της Κόκα Κόλας:

> >Ανοιξτε απ’ την άλλη μεριά.

> >

> >17. Σ’ ένα μπλέντερ για τρόφιμα (Ιαπωνία):

> >Να μη χρησιμοποιηθεί για την άλλη χρήση. (Εδώ αρχίζω και έχω σοβαρές

> >απορίες... > >Και, υπόψη, δεν έλεγε “για > >άλλη χρήση”. Το έχω μεταφράσει όπως ήταν “για ΤΗΝ άλλη χρήση”)

> >

> >18. Σ’ ένα κουτί φιστίκια (ΗΠΑ):

> >Προσοχή. Περιέχει φιστίκια. (Ναι, ε; Ας το καλό! Έλεγα κι εγώ...)

> >

> >19. Στο κουτί ενός αλυσσοπρίονου (Σουηδία):

> >Μην προσπαθήσετε να σταματήσετε την αλυσίδα με τα χέρια σας ή τα

> >γεννητικά > >σας όργανα... (Σκέφτομαι... ποιο τηλεφώνημα πελάτη τους έκανε να > προσθέσουν > >αυτήν την οδηγία;)

> >

> >20. Στη συσκευασία κάποιου σίδερου σιδερώματος:

> >Μη σιδερώνετε τα ρούχα ενώ τα φοράτε (Άμα τα φοράει άλλος;)

> >

> >21. Στη συσκευασία ενός παιδικού αντιβηχικού:

> >Μην οδηγείτε αυτοκίνητο, ούτε να χρησιμοποιείτε μηχανές.

15 σχόλια:

fresco είπε...

καλά μας κούφανες τώρα....που τα βρήκες όλα αυτά; η αλήθεια είναι ότι κάποια από τα πρώτα τα είχε ξαναπάρει το αυτί μου κάπου...

πολύ αστείο πάντως...

kanataki είπε...

δεν με έχεις δει μάλλον να πηγαίνω αγουροξυπνημένη στη δουλειά.....!!

snikolas είπε...

Πιτσιρικάς (Τρίτη δημοτικού) έβαλα την στολή του superman και έβαλα την μάνα μου να αποθανατίσει ένα άλμα που έκανα στο μπαλκόνι!!! Φυσικά, και όταν την έδειξα στο φιλαράκι μου τον S έπαθε πλάκα και είχε σπάσει τα ούμπαλα του πατέρα του να του αγοράσει μια ίδια στολή για να μπορεί να πετάει. Υποθέτω πως για κάτι τσόγλανους σαν εμένα την έχουν την οδηγία. :))))))

Maria Mikro Analogo είπε...

χαχαχαχαχαχα!!!!! Όλα τα λεφτά όμως!!! Τι αγαπημένο μου είναι το Νο 9 :-Ρ Φιλιά :-)

Suspect είπε...

παλιο καλο μελι που εκανε το γυρο του κοσμου

geokalp είπε...

σε χάπια που δίνουν οι γιατροί σε εγκύους(Ελλάδα):
Να μην χρησιμοποιείται στους πρώτους τρεις μήνες της κύησης..
(προσωπική εμπειρία της προηγούμενης Κυριακής! χαχαχαχαχαχα)

πολλά φιλιά!

χριστίνα κ. είπε...

xoxoxo......μπραβω πολυ καλο!!!

If...ιγένεια είπε...

χαχαχαχ.. αγκού?

Jordan είπε...

> >13. Στο καπάκι ενός μπουκαλιού με γάλα (Αγγλία):
> >Αφού ανοιχτεί, κρατήστε το όρθιο.
Μμμμ ναι ας σταθω λιγο σ αυτο. Παιρνω απο ενα φαρμακειο στο Λονδινο Ασπιρινες. Θυμηθειτε πριν λιγα χρονια στην Ελλαδα τις πουλουσαν κ στα περιπτερα. Ο φαρμακατζης λοιπον μου ρωταει"εχετα ξανα παρει ασπιρινη κυριε;"
Ναι, του απανταω.
"Να σας τονισω οτι πρεπει να την λαμβανεται παντοτε υστερα απο το φαγητο"
Οκ,λεω
"οπως επισης να μην αφηνετε το κουτι κοντα σε μικρα παιδια"
Οκ, λεω.
Ετσι πρεπει να ειναι το σωστο φαρμακειο. Εδω, να σημειωσω οτι, τα φαρμακεια πουλαν και sandwich επισης. Η σημειολογια εναποτιθεται στην κριση σας.
ΥΓ Αν επαιρνα σαντουιτς θα μου εδινε οδηγιες χρησης;

tzonakos είπε...

Πολύ καλό τσένι μέλι :)

ΦANTAΣΙόΠΛΗΚΤΟΣ... είπε...

AYTO ΠOY ME ΠΛΗΓΩΣΕ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΟΥΠΕΡΜΑΝ...ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ....

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

εμένα μου την δίνουν οι συσκευασίες του καφέ σε πλαστικό στον Αγγλοσαξωνικό κόσμο!

ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΕΙ!

με κάτι τεράστια γράμματα!

thanasis είπε...

ΝΑ είσαι καλά γέλασα πολύ...ειδικά με τον Superman!!!

? είπε...

και μη χειρότερα!

Ανώνυμος είπε...

Να 'σαι καλά. Γέλασα...