Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2007

Η ιστορία της μύτης μου και των γύρω περιοχών!!!

Υποτίθεται πως έκανα επέμβαση (συρρίκνωση κόγχης) για να σταματήσω να έχω πονοκεφάλους και να σταματήσω να φτερνίζομαι σαν τη μαύρη συνέχεια…

Υποτίθεται πάντα…γιατί έκανα την επέμβαση πόνεσα υπέφερα αλλά είχα στο μυαλό μου ότι δεν θα πονάω αργότερα και έτσι έκανα τουμπεκί ψιλοκομμένο.

Την Δευτέρα πήγα και για καθαρισμό και ο γιατρός περήφανος για το επίτευγμά του, μου ανακοίνωσε πως «μια νέα εποχή ξεκινάει στην ιστορία της μύτης μου».

Όντως δεν είχε άδικο, από την Τρίτη φτερνίζομαι πιο συχνά, και στο κεφάλι μου έχουν εγκατασταθεί μικρά τερατάκια με μπαλτάδες στα χέρια που χοροπηδάνε ασταμάτητα και ακούραστα όλο το 24ώρο, μάταια προσπαθώ να τα ξεγελάσω με δόσεις Depon Panadol Mesulid Lonarid…είναι ανίκητα τα γαμωτερατάκια.

Τόσο χαρούμενα είναι, που χτες κάνανε τα μισά πάρτι στο κεφάλι μου και τα άλλα μισά στο στομάχι μου…ε αποτέλεσμα να με κάνουν να αγκαλιάσω τη λεκάνη της τουαλέτας και να παρακαλάω για έλεος…έπιασα τον εαυτό μου να κοιτάει με προσοχή τη λεκάνη αφού είχα βγάλει ότι ΔΕΝ υπήρχε (δεν μπόρεσα να φάω όλη μέρα) μήπως εντοπίσω κανένα από αυτά, αλλά τίποτα.

Ψάχνω και το γιατρό αλλά δεν το βρίσκω και το πάρτι συνεχίζεται…

Όχι τίποτα άλλο αλλά έχω και ταξίδι στην Αθήνα και αλήθεια σας λέω δεν θέλω να κατέβω στην πρωτεύουσα παρέα με τα γαμωτερατάκια. Θέλω να κατέβω ΜΟΝΗ μου!

Ξέρω πως μια είναι η λύση….να αλλάξω κεφάλι!!!!!

Αυτό που φοβάμαι πλέον πιο πολύ, είναι μην εισχωρήσουν στον εγκέφαλο με τίποτα πυρσούς, και κάψουν και τα τελευταία εγκεφαλικά κύτταρα που μου έχουν απομείνει.

Τι θα κάνω????

Γιατρέ μου θα ζήσω???????

20 σχόλια:

thanasis είπε...

Πάντως το διασκεδάζεις από ότι διαβάζω...Καλή υπομονή και γράψτα τα #$%*τερατάκια...Θα βαρεθούνε και θα φύγουνε!!!

Υ.Γ. Ελπίζω να μην με παρεξηγήσεις που έσκασα στα γέλια (εντελώς αυθόρμυτα πιστεψέ με!!) με τον τόσο απίστευτα χιουμοριστικό τρόπο παρουσίασης της, κατά τα άλλα, @#%#$κατάστασης...

Ανώνυμος είπε...

πω πω πω πω πω πωωωωωωωωω... ελπιζω αυτο το ταξιδακι στην πρωτευουσα να μην ειναι επαγγελματικο. γιατι αν εχεις και αυτο εχεις και δουλεια απο πανω γ...σε τα κι αφησε τα, που λεει ο λαος!

mpoumpoula είπε...

@thanasi
τι να κανω Θανάση...το διασκεδάζω όσο μπορώ γιατί σε λίγο με βλε΄πω με ζουρλομανδύα στο Δαφνι!!!!!!
@lifewhisper
και ναι ο γκαντέμης ξαναχτυπά!!!Για επαγγελματικούςε λόγους κατεβαίνω...έχω πολλά ραντεβού...θα καταλάβουν οι Αθηναίοι τι θα πεί ερωτική μυξοΘεσσαλονίκη!!!!χαχαχαχαχαχαχα

koulpa είπε...

Θα σκάσεις μύτη Αθήνα;αχαχαχα:):)
Να βρεις το γιατρό και να του μπεις στη μύτη.. να μάθει!!:):)
Εγώ μύτη δε σήκωσα αυτή τη βδομάδα..:):)
Περαστικά.. και καλοτάξιδη:):)
Την (καλαματιανή..ακόμα!!!)καλησπέρα μου:):)

mpoumpoula είπε...

@koulpa
θα σκάσω με τη μύτη στην Αθήνα εσύ πότε σκάσεις με τη μύτη απο την Καλαμάτα
ΑΝΤΕ ΓΥΡΝΑ μη τα παρω στη ΜΥΤΗ

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

ρε συ μπας και δεν είναι χαμστερακια και είναι γκρεμλινς?!
Αν δεν βρίσκεις το γιατρό δεν ψάχνεις και κανέναν άλλο γιατρό?
Περαστικά πάντως!

geokalp είπε...

τι μπορεί να προσφέρει μια μύτη...
περαστικά!
δεν ανάπτυξες όμως για τι ακριβώς ήταν υπερήφανος ο γιατρός...

mpoumpoula είπε...

@st
αν υποψιαστό ότι υπονοείς να ψάξω για κτηνίατρο τότε θα σκίσω...τη μύτη μου και την πετάξω στους σκύλους να τη φάνε!
@geokalp
με προβλημάτισες φίλε μου...τι προσφέρει η μύτη???φιλοσοφικό ερώτημα ήταν αυτό? ο γιατρός για τι άλλο θα μπορούσε να είναι υπερήφανος εκτός απο το ότι έκανε μια επέμβαση επιτυχημένη κατα τα λεγόμενά του????
δες ποσα ερωτήματα μου γέννησες...τα γαμωτερατάκια θα κρυφογελάνε!!!!

koulpa είπε...

xaxaxa..Είδες.. λιγο να με αφείσεις σηκώνω μύτη..:):)
Θα γυρίσω.. όσες μέρες κι αν περάσουν θα γυρίσω..:):)
..Δευτέρα τρίτη ελπίζω.. θα προλάβω ή θα τα έχεις πάρει;:):)

mpoumpoula είπε...

@koulpa
Τετάρτη μάλλον πρωι θα πάρω το δρόμο της επιστροφής...αν με αντέξει η Αθήνα ως τότε!!!

Skouliki είπε...

τι να πω εχω τα ιδια με αλλο θεμα .. αντιβιωσεις ... κορτιζονες .. αντιφλεγμονωδες .. μια επεμβαση να αιωρειται .. σκατουλες

κουραγια μας

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

τι κτηνίατρο!?!
Εκείνο τον κινέζο που σου πούλησε τα γκρέμλινς να βρεις!!!
χεχε

Ανώνυμος είπε...

Μια χαρά θα γίνεις και θα τσακιστούν να φύγουν και τα τερατάκια..

melomenos είπε...

σίγουρα ήταν γιατρός αυτός που σου έκανε επέμβαση;
σαν πατριωτικό εμβατήριο μου ακούγεται το «μια νέα εποχή ξεκινάει στην ιστορία της μύτης σου»
:)
κουράγιο ίσως το κλίμα της Αθήνας σε βοηθήσει γιατί είναι πιο ξηρό...

καλό σου βράδυ

tzonakos είπε...

Οχι ρε γμτ !
Δεν είδες βελτίωση καθόλου ;
Παράξενο.

Θα σου στελνα το κεφάλι μου για ανταλλακτικό να γλυτώσουν κι απο μένα κάτι περίεργοι εδω :)

Βρες τον γιατρό σου γρήγορα !
Και ηρέμησε κάτι θα γίνει, δε μπορεί να συνεχιστεί αυτό !

snikolas είπε...

Έλα ρε συ, πως την έπαθες έτσι; Πριν το ταξίδι πρέπει να επικοινωνήσεις με τον γιατρό σου. Μη το αφήσεις έτσι.

Τρελός του Χωριού είπε...

Και εγω που νόμιζα πως είμαι ό μονος τρελλος εδω γύρω.
Αυτό που κάνει έναν άνθρωπο ανότερο είναι το να μετατρέπει τον πόνο σε χαμόγελο.Τον φόβο σε διάθεση για ζωή. Βαθυά τέχνη ασκείς ,γι αυτό σε χαίρομαι. Όσο για τα τερατάκια ,θα φήγουν ,γιατί απλά δεν τους αφήνεις άλλη επιλογή.

Dr Trellos tou Xoriou Dean of Dafni Univercity

Maria Mikro Analogo είπε...

αχ ρε ελενομπουμπούλα μου, σε ταλαιπωρούν τα σκατοτέρατα; Ψάξε να βρεις το γιατρό σου οπωδήποτε. Περαστικουλια και φιλάκια :-)

mpoumpoula είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
mpoumpoula είπε...

@skouliki
τώρα που θα κατέβω να βρεθούμε να χτυπήσουμε καμια αντιβίωση!!!χαχαχα
πολλά κουράγια
@st
και να τον βρω θα τον αναγνωρίσω???όλοι ιδιοι είναι!
@ifigeneia
απο το στόμα σου και στον τεράτων τα αυτιά
@melomenos
αν με βοηθήσει πάντως το κλίμα της Αθήνας...θα μείνω μόνιμα!!!
@τζονακος
πολύ φοβάμαι πως δεν θα γλυτώσουν οι περίεργοι αν πάρεις το δικό μου κεφάλι.χαχαχαχαχα
@snikolas
προσπάθώ να τον βρω...ελπίζω να μη κυκλοφορεί με άλλο όνομα στην Αργεντινή!!!!
@ DR trellos
μήπως μπορώ να διδάσκω πλάι σας κυριε τρελλέ καθηγητή μου!!!!!
@μαρία
ο γιατρός έγινε σαν το δικό σου τον μπίχλα που εξαφανίστηκε...και δεν μου χρωστάει και λεφτα!