Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2007

FRIENDS

That's What Friends Are For

Πέρασα ένα πολύ όμορφο σαββατοκύριακο παρέα με την κουμπάρα μου…

Πόσο το αγαπάω αυτό το παιδάκι γιατί ακόμα παιδάκι είναι για μένα…κι ας την πάντρεψα πριν 1 μήνα και τώρα πλέον είναι η Γυναίκα του Πετράκι.
Χρόνια Πολλά επί της ευκαιρίας…να είστε πάντα ευτυχισμένοι.

Όλη τη βδομάδα που πέρασε φρόντιζε να με έχει μες στα πόδια της, άλλοτε γιατί δήθεν χρειαζόταν βοήθεια και άλλοτε ότι δήθεν ήθελε παρέα…

Ξέρω καλύτερα από όλους ότι αυτή τη περίοδο είναι πολύ κουρασμένη και πολύ φορτισμένη με τις αλλαγές που επήλθαν στη ζωούλα της…και πως η μόνη παρέα που πραγματικά θα την ξεκουράσει και θα την ηρεμήσει είναι η αγκαλιά του αντρούλη της και αυτό με ευχαριστεί ιδιαίτερα, είναι όμορφο οι φίλοι σου να νιώθουν τον απόλυτο έρωτα…

Μάζεψε τα προβληματάκια της τα έβαλε σε μια αποθηκούλα και ήρθε πλάι μου…αθόρυβα…καταλάβαινα από τον τρόπο που με κοίταζε ότι είχε αντιληφθεί ότι κατέρρεα τον τελευταίο καιρό και ας έκανα τα πάντα για να της το κρύψω…

Προσπάθησε λοιπόν (και τα κατάφερε) να μου πει με πράξεις πως τίποτε δεν άλλαξε επειδή δημιούργησε την δική της οικογένεια…τίποτε δεν άλλαξε επειδή έλειψα τρία χρόνια από κοντά της…τίποτε δεν άλλαξε επειδή η Ελληνική Δικαιοσύνη αποφάσισε να μου προσάψει μια βαρύτατη κατηγορία για να σκεπάσει την γύμνια της…τίποτε δεν άλλαξε επειδή κάποιοι με έκριναν αυστηρά κι ας τους ονόμαζα κάποτε «κολλητούς»…

Όταν επέστρεψα για αυτήν ήταν σαν να μην πέρασε μια μέρα…

Έχει μια ικανότητα να αντιλαμβάνεται πόσο αιμορραγεί η ματωμένη μου ψυχή και να ακουμπάει την κατάλληλη στιγμή απαλά βαμβάκι πάνω της και να μου παίρνει το πόνο
Τόσο απλά και τόσο αθόρυβα…
Στέκεται υπομονετικά πλάι μου και περιμένει…περιμένει να της ζητήσω να κάνουμε ακόμα και τούμπες αν αυτό θα με κάνει να της χαμογελάσω…
…και της χαμογέλασα όταν κάναμε τις καλές νοικοκυρούλες ετοιμάζοντας γλυκά στο νέο της σπιτικό.

Το ευχαριστήθηκα το κέικ που φτιάξαμε γιατί πέρα από τα συνηθισμένα υλικά είχε και πολύ αγάπη μέσα…

Ο ωκεανός της μοναξιάς που έρεε μέσα μου μετατράπηκε σε ρυάκι…τόσο απλά

Το πιο όμορφο πράμα στο κόσμο είναι να σε σκέφτονται…

…Σε ευχαριστώ Αλικούλα



25 σχόλια:

geokalp είπε...

το έγραψες!
That's What Friends Are For

koulpa είπε...

Tυχερή.. εμένα ένας μου έμεινε κι αυτός μάλον επιδή τηρούμε κάποιες αποστάσεις ασφαλείας..:):)
Την καληνύχτα μου:):)

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

Ξέσπασε τελικά ο τυφώνας Έλενα..

Jordan είπε...

Μια καλη φιλια ειναι ό,τι πιο παρηγορο. Αυτο το "αθορυβο" αλλα ουσιαστικο ειναι προνομιο μεταξυ μονο πολυ κολλητων φιλων(πραγμα σπανιο).Ωραιο κειμενο και το συνοδευσες και με φοβερο τραγουδι!
(το καλυτερο ντουετο-κατα την γνωμη μου- στην μουσικη ιστορια της ποπ,stevie wonder-dione warwick...

Shades είπε...

Κράτα καλά αυτό που νοιώθεις!!
Συνήθως οι καλοί μας φίλοι είναι καθρέφτες.
Είσαι πολύ τυχερή.

mpoumpoula είπε...

@geokalp
that's what friend are for george μου! Το ξέρω μακάρι να ταν όλοι έτσι!
@koulpa
λένε πως στη ζωή μπορείς να έχεις ΜΟΝΟ ΕΝΑ φίλο, αν μπορέσεις να τον βρείς τότε είσαι απλά τυχερός
@st
κατα το ήμισυ!
@jordan
το ξέρω ιορδάνη και το προσέχω σαν τα μάτια μου
@shades
τυχερη μες την ατυχία μου!!!!
φιλιά πολύ shadako

Maria Mikro Analogo είπε...

ελενομπουμπουλάκι μου, τι σημασία έχει που έμεινες μακρυά της 3 χρόνια; Οι όμορφες φιλίες δεν εξαρτώνται ούτε από το πότε ούτε από το πόσο αλλά από το πως. Είναι φοβερό πράγμα να ξέρεις ότι υπάρχει κάποιος δίπλα σου που είναι έτοιμος να σε βοηθήσει με τον τρόπο που χρειάζεσαι χωρίς να σε κρίνει, κι ας έχεις κάνει το σωστό. Με συγκίνησες πρωί πρωί... Φιλιά! :-)

Ανώνυμος είπε...

Είσαι πολύ τυχερή που την έχεις και σε έχει!!! Οι πραγματικοί φίλοι δεν φεύγουν όσα χρόνια και αν περάσουν!! Καλημέρα!!

kanataki είπε...

Το Πετράκι,του Πετράκι?

υγ όλα θα τα ξεχάσω με σας εδώ μέσα!!!
υγ αχ πόσο χρήσιμοι είναι αυτοί οι φίλοι!

mpoumpoula είπε...

@maria
σωστά τα λες μαράκι μου...α!
@laxanaki
τώρα το ξέρω
καλησπέρα λαχανομπουκλάκι
@tsaperdona
δηλαδις τι έπρεπε να γράψω του Πέτρου???δεν ήθελα! και να σε πω και κάτι??? ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΘΑ ΓΡΑΦΩ
ουφ με έσκασες

Ανώνυμος είπε...

καλησπερα...οταν μπορεις να βγαλεις την ψυχη σου χωρις να φοβηθεις ειναι υπεροχο..μια καλη φιλια ειναι μεγαλο κερδος εδω που ζουμε...besitos ..να εισαι καλα...

Skouliki είπε...

ετσι ειναι αισθανεσαι ευτυχια και αυτο ειναι το παν

καλο μηνα

Menios είπε...

Από τέτοια δυνατά ποστ δεν μπορεί να λείπει ποτέ ο Μένιος.
Όχι δεν είσαι τυχερή που έχεις αυτή τη σχέση.. μαγκιά είσαι!!
Μόνο ο χρόνος κρίνει και δοκιμάζει τους φίλους.. δίνεις χωρίς να ζητάς, και παίρνεις χωρίς να χρειάζεται να δώσεις..
Να γιατί γουστάρω βόρεια.. γιατί υπάρχουν περισσότερα παντελόνια.
Τα φιλιά μου**

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

Ελένα.. από εδώ το φέρνεις, από εκεί το πάς... Η μεγάλη ώρα να βγάλεις απο μέσα σου όλη την σκουριά πλησιάζει πιστεύω..

ΥΓ Ο Τυφώνας έχασε και την άλλη μισή του ένταση?

thanasis είπε...

Με κάνεις να πιστεύω ότι 'Τα Φιλαράκια' όντως μπορούν να υπάρξουν...σε διαφορετικές μορφές και καταστάσεις...Την καλημέρα μου!!

geokalp είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!

Skouliki είπε...

ξυπνησα καλε καλημερα

Ανώνυμος είπε...

@argentina
όχι απλά μεγάλο κέρδος...είναι ότι πολυτιμότερο
@skouliki
καλό μήνα σκουλικάκι
@menios
πόσο χάρηκα που ήρθες...αλλά θα διαφωνήσω για τα παντελόνια της Θεσσαλονίκης...έχω φίλους με παντελόνια και στην Αθήνα! Δεν έχει να κάνει με την περιοχή αλλά με την ψυχή!
@st
όποιος βιάζεται σκοντάφτει Στάθη...κι εγώ έχω σκοντάψει ουκ ολίγες φορές όπότε...σιγά σιγα!!!
@thanasis
καλημέρα Θανάση...ίσως τελικά όντως υπάρχουν!
@Geokalp
Καλημέρα φιλαράκι
@skouliki
Καλέ μπράβο σου...καλημέρα!

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

καλά κάνεις..
Φιλιά

tzonakos είπε...

Το πιο όμορφο πράγμα είναι να σε σκέφτονται.
Ακόμα κι αν δεν μου αξίζει να με σκέφτονται, αυτο με κάνει να χαμογελάω :)
Ειναι σαν να μην πέρασε μια μέρα, αν σε σκέφτονται !

Μοιράιδα είπε...

και ειναι ολα ομορφ αοταν κοιτανε τα ματια της ψυχης τα μονα αληθινα
οι φιλοι ειναι σαν τα αστρα γλυκια μου
ειναι παντα εκει
ακομα και οταν δε φαινονται
φιλια στην Αλικη

χριστίνα κ. είπε...

ναι οντως ειναι πολυ ωραιο το συναισθημα του να ξερεις οτι καποιος σε σκεφτετε.........και σε νοιαζετε επισης

If...ιγένεια είπε...

Είσαι από τις τυχερές μέσα στην ατυχία σου..

... είπε...

με τοση τύχη μη παραλείψετε να πάρετε λαχείο΄...

mpoumpoula είπε...

@τζονακος
έτσι ακριβώς είναι...σαν να μη πέρασε μια μέρα
@Christina
καλως ήρθες μικρή και όμορφη χριστίνα!
@if...igeneia
ειμαι είμαι
@otibaleionous
πάρτε και σεις ένα παρακαλώ να μοιραστούμε την τύχη!!!!!!