Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2007

Χαλαρώστε

Τα καλύτερα απο αυτά που μου στειλαν!







18 σχόλια:

geokalp είπε...

να μην έχω ένα σκύλο...

Maria Mikro Analogo είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!! Είσαι απίστευτη!!!!!!!!!!!

tzonakos είπε...

Ολο σου στέλνουν καλά πραματάκια εσένα :)

Ανώνυμος είπε...

xaxaxaxaxxa είσαι φοβερή!!!

snikolas είπε...

Αυτό το σκύλο το έχω δει και παλαιότερα, το άλλο όμως όχι. Ρε παιδιά δεν ξέρω… δεν θα αγόραζα ποτέ στρώμα νερού. Να πρέπει να πάρεις δραμαμίνη κάθε φορά που πέφτεις για ύπνο; Δεν μου ακούγεται λογικο!

χριστίνα κ. είπε...

xoxoxo.....πολύ αστείο!!!πολύ θαθελα να ειχα στρώμα με νερό...

Skouliki είπε...

xaxxaaxxa πολυ καλο .. τρελη γυναικα

Ανώνυμος είπε...

xaxaxa με κανεις και γελαω στις μερες που εχω πολυ δουλεια...τα εχω παιξει...

Ανώνυμος είπε...

xaxaxa με κανεις και γελαω στις μερες που εχω πολυ δουλεια...τα εχω παιξει...

Ανώνυμος είπε...

xaxaxa με κανεις και γελαω στις μερες που εχω πολυ δουλεια...τα εχω παιξει...

thanasis είπε...

Και σκεφτόμουν να πάρω ένα projector...τώρα ξέρω...αχαχαχαχαχαχα Να είσαι κάλα! Καλημέρα!!!

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

χαχαχαχα!!!!!
1. Αυτό θα πει φούιτ!
2. Γιαυτό έχουμε γάτα!

mpoumpoula είπε...

@geokalp
μόνο ο σκύλος σου λείπει εσένα!!!!
@μαρία
όχι εγώ...αυτή που μου τα στέλνει
@τζονακος
εντάξει αποφάσισα τα μισα να σου τα στέλνω εσένα για να μην έχεις αυτό το παραπονιάρικο ύφος
@λαχανάκι
με κάνετε και κοκκινίζω!!!
@snikolas
δεν θα πρεπε να το λές εσύ αυτό που είσαι άνθρωπος της θάλασσας...άκου δραμαμίνες

mpoumpoula είπε...

@christina
κι εγώ θέλω!!!!!
@skouliki
ευχαριστώ...τρελλό σκουλίκι!!!!!
@argentina
αυτό θέλω να γελάμε
@argentina
αυτό θέλω να γελάμε
@argentina
αυτό θέλω να γελάμε
χαχαχαχα η επανάληψη βοηθάει στην εμπέδωση!
@thanasis
Καλημέρα Θανάση!!!!
@St
νομίζω πως η γάτα αν έβλεπε ένα ποντικό στον Projector θα κανε μεγαλύτερη ζημιά!!!!!!!!!!!!

kanataki είπε...

θελω να γινω πρωταγωνιστρια στα βιντεοσ....

mpoumpoula είπε...

@mpoumpoula
καταλαβαίνω να κάνεις το στριπτήζ....το κατούρημα του σκύλου πως ακριβώς θα το κάνεις??????
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Skouliki είπε...

καλησπερα μπουμπου

If...ιγένεια είπε...

χαχαχαχ.. καλό..